Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz szabogabor10 #67843 üzenetére

    kérdés, hogy technikai oka volt, vagy csak az ügyintéző nem tudta az új módit - azt nem feltételezem, hogy bónuszos érdekeltség miatt próbálkozott be -, hiszen ha automatikusan ketyeg tovább a bővítő kikapcsolását követően a rendszerben a díjcsomagban alapban adott adatkeret, akkor a rendszer azt adott tekintetben is megfelelőnek kellene, hogy lássa.
    az is lehet, hogy új még a dolog és idő kell a teljes összehangolásra, de biztos sokan örülnek majd annak, hogy nem kell külön visszakapcsolgat(tat)ni a díjcsomagban alapban adott adatkeretet a bővítő lemondása után, az ilyen duonet sim igénylési probléma - ha valósan technikai gond - meg megoldásra kerül, illetve biztos nem is annyira gyakori hibalehetőség, miszerint pont lemondott/felfüggesztett bővítővel kéri az előfizető.

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák