Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz metaksza #64087 üzenetére

    amennyiben a nokia szerviz ragaszkodik az állításához, úgy végszükség esetén bevizsgáltatható a készülék megfelelő független szakszervizzel, ha pedig utóbbi megállapítja, hogy nem azon okból keletkezett a hiba, amit a nokia szervize a "garis" javítás elutasításának okaként megjelölt, akkor lehet menni feljebb, akár"pereskedni" is.
    van esélyed, de tudnod kell, hogy a független szakszervizes bevizsgálás költségét neked kell állnod első körben, de ha te kerülsz ki nyertesen az ügyből, akkor azt is besöpörheted, ahogy minden más kapcsolódó kiadást is.
    a készülék korát azért kérdeztem, hogy az első éves kötelező jótállás ketyeg még, vagy már a második 12 hónapos kiegészítő/korlátozott jótállás.

Új hozzászólás Aktív témák