Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    Bejegyzés a szolgáltató Facebook-oldalán egy svéd ügyféltől:

    Did you remove my message? .... How can I end my contract with T-home? You cannot deliver Internet, TV or Telephone that function. You don't call back when you say and you don't come to fix the problem when you say. I have spent two days now waiting. I am really tired of your bad service. Of course I have called 1412 and of course I have visited your offices and I have written mails. Now I write here.

    Mindenféle savazás szándéka nélkül mondom: szemezek a munkahelyi flottával, mert mocskosul olcsó díjakat kínál. Amikor a gondolata is felmerül annak, hogy esetleg jó volna csatlakozni, mindig elmegyek a szolgáltató FB-oldalára áttekinteni azt, hogy éppen mikor és mi nem működik. Mindig van felhozatal, és ez általában visszatart a harmincas számmezőtől. Köszönettel veszem, hogy van az a felület, úgy tűnik, hogy sok :W -tól kímél meg engem (meg nyilván másokat is).

Új hozzászólás Aktív témák