Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz hoffman_ #29005 üzenetére

    szia,

    hol néztél utána?
    mert a törvényi szabályozás úgy szól, hogy törekedni kell a 15 napra, de lehet az jóval több is.
    jogszabályilag javítás történik először - arra is adta le -, amennyiben az nem megvalósítható, akkor csere azonos típusra, és ha ez sem lehetséges, akkor elállás a szerződéstől, vásárlás előtti állapot visszaállítása, tehát pénz vissza, és utána te abból ott másik típust vásárolsz.
    előfizetéses telefonnál - hozzá kapcsolódó hűség...stb - kicsit bonyolultabb a dolog.
    arra sem ártana rákérdeznedm, hogy mi a helyzet a telefonnal, mert többször is előfordult már, hogy bár már régen megjavították, de az ügyfél nem lett értesítve, és ő sem kereste a telefont.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák