Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz domerator #15072 üzenetére

    "Úgy gondolom, hogy ha valaki panaszkodik (és joggal), akkor..."

    És persze az elég, ha ő meg van róla győződve, hogy joggal reklamál... :U
    Azért nincs az "új előfizetői" árlistában az Etalon, mert az már le van zárva. Tehát ha benne lenne, és valaki bemenne az üzletbe, hogy "hello, egy iPhone-t kérnék Etalonnal", majd azt a választ kapná, hogy Etalon már nincs, akkor ő lehetne joggal felháborodva. Ezzel szemben 99%-os bizonyossággal állítom (itthonról, ahol nem érem el a belső információkat), hogy aki már Etalonban van, az vehet az Etalon megtartásával is iPhone-t. De ez s téged, se nord_-ot, de legfőképpen atesz99-et ne zavarjon.
    Továbbá megragadnám az alkalmat és ezúttal is megjegyezném (márcsak az akciófigyelő miatt is), hogy a MédiaMániák nincsenek lezárva, de ha le lennének, akkor is lehetne a meglévő MédiaMániásoknak is iPhone-t venni tarifahűséggel. Hogy miért nincsenek benne az árlistában a MédiaMániák? Mert az új Mozaik van fókuszban. De ez is csak arra példa, hogy nem csak az árlistában szereplő díjcsomagokkal vásárolható iPhone (vagy bármi más).

    Arthuro_Adam
    Ugyanazokkal a feltételekkel lehet iPhone-t venni hűségidő alatt, mint bármi mást. Szóval nincs semmi Apple kérés. Amit kali belinkelt, az már elég régi, azóta volt hasonló a 4S bevezetésekor is, de már az sem aktuális. Talán majd az új modell bevezetésekor lesz megint.

    krystman
    Ha levelet kaptál, az azt jelenti, hogy már próbáltak hívni, de nem értek el. Én úgy tudom, ebben a levélben inkább azt írják, hogy te jelentkezzél, illetve ha nem tennéd, később majd azért még próbálkoznak. Szóval szerintem hívd a levélben szereplő 30/9303030-as számot, amin ma már nem fogod őket elérni, de kérhetsz holnapi visszahívást.

    Rubie
    Ha kosárba teszed a WebShopban, akkor a kosár összesítőben láthatod a készülék cikkszámát. Jelen esetben: Nokia E7-00/SL
    Amennyiben a cikkszám (mint most is) tartalmazza az SL tagot, akkor a készülék hálózati korlátozással (SIM Lock) rendelkezik.

    albiosz
    Akkor olvasd át ezt az oldalt, hátha választ találsz. Tapasztalataim alapján az szokot lenni az ok, hogy valami más oldalt nyit meg az ügyfél (pl. az m.origo.hu kezdőoldalt), és ekkor csíp le az egyenlegből valamennyit a rendszer. Egyébként meg vizsgáltasd ki a 1430-on.
    T-Mobile-tól van az E5-öd? Nem rémlik, hogy ezt a típust forgalmaztuk volna, de persze ez nem jelent semmit, csak esetleg a nem megfelelő beállítások okozhatnak még problémát.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák