- Bittorrent topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Mesterséges intelligencia topik
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz -=Tiger=- #33195 üzenetére
Ahha, ilyenem volt már nekem is: a gyári kis baszomság valami 30-40k krül lett volna annó.
Nekem megtudták hegeszteni.
[link] [link]
Valami egr kipuffgáz recirk "flexi" cső egyébként.
Gondolom ez ment szét neked is: kép alján a recés“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz -=Tiger=- #33204 üzenetére
Ha még azóta is aranyárban van az új és javíthatatlan, akkor a bontott marad. Feltéve, hogy az értelmes árban adják.
rob210: rákérdeztem a vezérlésre, hát nem az lesz a legdrágább a holnap kezdődő műveletben. Dayco szíj, pumpa, görgő -21k
hf tömítés + csavarok 10.5k
Méghogy a renaulthoz drága az alkatrész.A felújítás lesz húzós, az valahol 30k körül mocorog, no meg remélem repededés nincs, mert akkor magamhoz nyúlok.
Ja meg még a munkadíj....az egyelőre passz.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz -=Tiger=- #33215 üzenetére
No, ez remek, viszont lenne egy kérdésem, merre találtál jó áron?
Nekem mint kiderült hűtött az EGR-em és kellene a az EGR külső része (hűtője), tehát nem az egész szelep, csak a kpeny,, viszont nem tudom hol keresgéljek és egyelőre nem is szeretnék több10.000-et belefektetni.
Mindenkinek: ma a szerelőnél az felvetés jött, hogy mivel hűtött az EGR-em (igen vízzel a hűtővízkörből), akár onnan is bele mehet a kipuffgáz-korom és ez előidézheti az említett jelenséget (levegősödés a kipuffgáztól). Tehát egy halovány remény van, hogy mégsem hengerfej.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz -=Tiger=- #33379 üzenetére
Ha biztosan tudnád, hogy mi a hiba akkor talán érdemes lenne...
Csúcsokat ha teljesen szar, olyan 20-25k/db áron újítanak (vagy új 50-60k/db), a szivattyút ha tudják az vagy 30-50k.
pl.: ha csak a csúcsok a bűnösök, és újíthatóak akkor éppen megérhet, de nagy lutri ez.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
fordjee
aktív tag
-
-
válasz -=Tiger=- #33604 üzenetére
Megemelni???
Én simán háttal befeküdtem a lábtérbe (lábam kint) aztán mehet.
Most, amikor másodszor bontottam szét nemrég, mert a keverőmotort akartam megnézni, talán 10perces mutatvány lett volna. Viszont visszarakásnál az az utastér merevítő egyik felső csavarja a múltkor, meg most is megviccelt, azzal tököltem egy csomót. Nem férek hozzá, csak nehezen, egyébként megy hip-hop.
Bár igaz, most az idő nem a legjobb hozzá.
A szerelő viszont nem a legjobb megoldás, nekem olyan számokat mondtak, amikor én is szerelővel akartam csináltatni, hogy csak úgy jött ki a szemem.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #33906 üzenetére
Nem fogok belemenni hogy hány autód volt mennyire ismersz egy adott típust magad szerelsz e vagy más csinálja... mert mindenki azt csinál amit kar és azt vesz amire pénze van.. ugyan akkor hogy az adott típusnál maradjunk (mivel elég jól ismerem) a 2.2 dci mint írtam kényes motor sok mindenre háklis leginkább ha f@sz gazdája van.. ennek meg ahogy látom igen csak messze volt az hogy jó.. de kinek mi a megfelelő. A kollégát ahogy ismerem nem akar minden nap a garázsba állni és bütykölni rajta valamit. Így a 2.2 dci alapból se egy jó választás mivel ritka és kevés darab van belőle (alkatrész is drága hozzá),hozzáértő szerelőből meg még kevesebb. De gondolom ez is a mi sarunk hogy lebeszéljük róla... főleg ha már turbót,porlasztót cseréltek az autón... nézd meg a jó állapotú 1.9 dci-k mennek ennyiért és érdekes módon abba 200k fölött van mindbe.Excel-t meg szervizkönyvet én is írók neked és számlát is adok bármiről..mindegy tényleg autóvásárlás terén befogom a pofám és csak olvasok majd és tanulok mert nekem igazából hulla mindegy ki mit vesz. De itt több ember mindent a szívére vesz és hülyének nézi a többit aki azt mondja hogy nem venné meg vagy nem ajánlja konkrét érszerű érvekkel alátámasztva a miértjét. Amúgy lehet venni m2 lagunát jókat csak keresni kell és nézni a piaci árat.
Viszont ha valaki számlával és vezetve tartja a karbantartásokat lelkiismeretesen az törődik vele sztem.
Ezért halt meg 150k alatt benne a turbó a porlasztó a kettőstömegű (jó utóbbi talán tényleg ennyit bír)
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #33910 üzenetére
Rendben! Senki se mondta hogy ne nézze meg..írni és mondani sok mindent lehet..én abban hiszek amit látok és kipróbálok.. és igen műszaki állapotot veszünk nem km-t és csicsát meg waxot.Mert ugye utána jön a sz@r fos szemét hulladék francia és csak a német autó szlogen..
Mi garantálja, hogy azok jobbak? Azoknak tojás van, volt a gázpedáljuk alatt? Gondolom mindenki ránézésre tudja eldönteni akár szerelő, akár nem, hogy mi lett kicserélve benne a gyári állapothoz képest.
- több a választék ergo több az esélye hogy talál egy neki és a pénztárcájának megfelelőt..+ több alkatrész, több tapasztalat a típussal kapcsolatosan így több eséllyel talál embert ha baj van aki megjavítja neki..
"Van aki vesz egy új autót (0km) és még a bejáratási időszakban megáll neki a Turbó, az EGR, porlasztócsúcs, vagy az egész motor. Erre mit mondtok?"
- Meg kell tanulni vezetni az autót és odafigyelni rá... annak az esélye hogy egy új autó 1000-2000km alatt megálljon alattad igen kicsi (ugye ebbe egyetértünk? )kivéve ha nem rugód szét...ergo nekem senki se adja be hogy 150k után a turbó+porlasztó csere normális....de ha szerinted ez csak kötelező karbantartás volt legyen így.
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #33913 üzenetére
Nézd én úgy gondolom minden autónak meg van a maga "gyerekbetegsége" pl anno a 68 Le-s 1.5dci hisztis volt hogy milyen nyál megy bele. Vagy az 1.6 16v az okoskerekével és így tovább. A lagunákkal sajnos mellé lehet nyúlni jobban főleg ha ritka fajta motorral veszi ez a 2.2 dci kb olyan ritka mint 3.0 dci vagy annak idején a 2.2 dti, én ezért beszéltem le róla.. nem az autó gazdája végett. Ezért javasoltam ha már laguna akkor 1.9 dci-t keressen ott nagyobb lehetőséggel talál megfelelőt. Illetve az se elhanyagolható hogy a sok német fan végett a francia autók ára gyorsan esik szóval ha 1,5 misi a keret pl akkor ezért igen pofás lagunát kaphat remekül felszerelve.[link]
-
dhgm
tag
válasz -=Tiger=- #33910 üzenetére
Az új autóra van garancia... erre meg nincs sok pénz a 1.5 misi,,, annyiért meg nem bontószökenyévt kell venni. Amit írtam az tapaszalat több kollégámnak volt 2.2 dci-je. Nem dícsérték.
Én az 1.5dci-t úgy vettem meg ki sem próbáltam. Azóta sem bántam meg, soha nem hagyott cserben mellé világbajnok fogyasztása van. Harmadszor vittem úgy műszakira, hogy hozzá sem nyúltam a kicsikéhez.
Az jó pont, hogy sokat ír az eladó autóról, dehát mesélni én is tudok.
Én nem vezetek excell táblát, az autót kopó alkatrészeit én javítom, úgyhogy szerviz számlám sincs.
Az motorolajat magam cserélem nem 20, hanem 10.000 km-ként, Szervízkönyvet meg a kocsi vásárlásakor kidobtam a kukába, mert kb semmit nem jelent.
Ha valami kis zörgés van rajta azonnal keresem a hiba okát és javítom.És természetesen nem kannából tankolok. Ez sem biztosíték tudom, de jó eséllyel jobb minőségű az omv alpesi dízel mint a kamion tankjából ki tudja milyen tisztaságú kannába lefejtett.
Az autóvásárlásról annak kell dönteni aki meg akarja venni. A kolléga tanácsot kért, mi pedig leírtuk a véleményt. Ennyi. Ez nem lehurrogás csak vélemény.. vagy megfogadja vagy nem .
Nekem is azt mondták annó ne vegyek ilyen szart mert csak megbánom. 4. éve hűségesen szolgál, igaz meg is kapja ami jár neki. Én sem hallgattam senkire. Tetszett a típus 12 éve mikor megjelent azt mondtam egyszer lesz ilyenem. Lett, nem bántam meg kopp, kopp.
Amennyit üzemanyagban eddig megtakarított belefér lassan 3 nagynyomású rendszer felújítás.
2,2 dci nem fog ennyit megtakarítani... a 2.0 dci és az 1.9 dci sem mégha problémamentes akkor sem.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz -=Tiger=- #33921 üzenetére
Nézd meg az intercooler silikon csövet vagy vedd le magát a coolert . És ha majd látsz benne néhány deci motorolajat akkor gondolkozz el, hogy egészségese-e a fütyölés...
106 LE 1,5 dci tényleg szépen énekel ( Mármint a turbó) ő tényleg ilyen gyárilag.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
-
dhgm
tag
válasz -=Tiger=- #33948 üzenetére
Az enyém 1.5 dci ahhoz képest. Az fimonan fütyül bizonyos fordulatszám felett, nem folyamatosan hallani mint a linkeltet...
Akkor hallgasd meg ezt ez is kb ilyen szar , mondjuk nem Renault.http://www.youtube.com/watch?v=1SLf3CxkaB8
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
just
aktív tag
válasz -=Tiger=- #33964 üzenetére
Kezdődő hajtókarcsapágy hang:[link] 10 másodperc környéken nagyon jól hallani a csörömpölést. Ha másból nem veszed észre, akkor mikor üresben rálépsz a gázra és amikor visszaesik alapjáratra akkor kegyetlenül csörög.
szerk: Nekem nem eszi az olajat 10 ezrenkénti cserénél, de lehet 20 ezernél már csipegetne.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
válasz -=Tiger=- #33978 üzenetére
Ha tőlem kérdezted, akkor a válasz: még nem, de folyamatban.
(#33982) FRENK1988: köszi, majd megpróbálom, csak nem mertem nagyon tologatni-feszegetni
(#33945) rob210: jól nézett az ki, csak valamiért elkezdett lógni, meg össze-vissza áll, mostanában már több ismerősöm is megszólt miatta, hogy sz@r...a héten ha ráér a kipuffos leflexeltetem és vissza megy a gyári végződés
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz -=Tiger=- #34074 üzenetére
A tiéd 86lovas 1.5dci???
Most nézem, hogy nem is vagy benne a logoutos tulajosdiban, beraknám, ha megadod a pontos típust, évjáratot, meg amit régebben linkeltél képet abból valamelyiket hozzárakom.
A hang meg érdekes....első körben a kipufogónál nézelődnék, esetleg katalizátor. Ez valami fémes csörgés-zörgés. Ha 106-lovas lenne, még akár azt is megkockáztatnám, hogy a kéttömegű zörög.
(#34076) Toobee: én belenéznék, ITT van KOAN blogja, itt vannak képek, meg leírás, hogy mi-micsoda. A tekercsszerű jeladó, vagy a soklábú IC forrasztása szokta megadni magát. (ez megane 2 kártya, de a lagunának is ilyesmi lehet)
!!!mod.: Illetve aki mostanában jött, képpel adatokkal küldhet priviben, ha szeretné, hogy berakjam a tagok közé!!!
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz -=Tiger=- #34223 üzenetére
Ahogy írták, csak burkolat. 900ft volt.
Az elektronika az trükkös, mert vagy csak új jó, amit fel kell programoztatni, vagy ha használt, akkor asszem a soklábú cuccot átkell rá forrasztani.Az elektromágneses radart így van, a lökös belsejére kell, viszont az csak fémet érzékel a sima radarral ellentétben.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Bittorrent topik
- Iqos cigaretta
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SSD kibeszélő
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen