-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hugo85
aktív tag
Természetesen nem a szintjelző alapján szoktam mérni, de tiszta pályás telitankolálasom nem volt az utóbbi 11.000 km-en.
De egyébként meglepően pontos a szintjelzőm, eddig mindig annyit tankoltam amennyit mutatott kb.
Az eddigi csùcs szerintem az olyan volt, amikor volt benne sok pálya, tán egy Bp-Nyíregyháza odavissza, akkor valami 7,7 körül volt a fogyi, de ez volt eddig a csùcs.
6,3-7,7 között fogyaszt vegyesben, a klíma dob rajta. -
senior tag
Az az igazság, hogy le fogják cserélni az autót, a nyáron, és az újra, nem lesz jó, ezért most el szeretném adni, és beleteszem a pénzt az új kocsi felnijébe, legalább is ez a terv.
nekem gyári fekete,az az alap, de biztos lehetett színre fújva kérni.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
rob210
Topikgazda
Ezek a bevizsgálások mindig nagy kamuk.
Én is voltam ilyenen csak én elhajtottam őket amikor közölték ez meg ez meg ez a hiba.
Mondtam persze csak ezt meg ezt 2 hete cseréltem.HA valami olyan hiba van a kocsival amire nem tudsz rájönni vagy más nem jön rá, akkor el lehet menni de akkor sem javíttatni csak hibát feltárni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha Zugló neked jó akkor megbeszélünk egy napot időpontot és elgurulsz hozzám megcsinálunk mindent.
A gumiharang cserét is meg tudjuk csinálni de ahhoz jó előre egyeztessünk, mert a rugóösszehúzót nekem is kölcsön kell kérni, ami kell a gumiharang cseréjéhez (porvédő)
Egyúttal jelzem védi a kosztól érdemes cserélni csökken az élettartama ha koszt kap.Renault power
-
just
aktív tag
Nekem is van ilyen kínai elm327. Nekem úgy emlékszem hogy gyújtás kellett. De ez a kütyü nem lát olyan mélyre mint a clip. Ha volt valami hiba, akkor azt se tudta kiolvasni. Apróságokra jó lehet, de komolyabb dolgokra a clipa megoldás. Úgy gondolom hogy M2-nél felesleges. Én is android torque és bluetooth kapcsolattal használtam.
Two things what i hate. People that can't count...
-
gabx76
senior tag
Nekem is van kínai ELM327, jól jött tavaly, mikor sakkoztam, hogy melyik hengernél lehet a hiba. Torque-vel használtam, nem bonyolult egyáltalán. Rádugod, gyújtás (Start hosszan), aztán szoftver be, csak előtte egyszer párosítani kell a Bluetooth-szal, mint bármilyen eszközt.
[ Szerkesztve ]
-
Nekem a többiekkel ellentétben sikerült hibakódot olvasnom (M1 Ph2 esetében), de nyilván kevés autóval működik és csak a töredékét ismeri, mint a gyári diag.
Inkább monitorozásra jó, real-time infókat nézegetni, amiket egyébként nem látsz. (pl.: én esetemben; vízhőfok, beszívott levegő hőfok, motor teljesítmény kw/Nm, motor terheltség %, turbo nyomás, rail nyomás, töltés stb. ilyesmi).Én raktam már rá gyújtás előtt, menet közben és lehúzni is húztam már mind2 esetben.
Ésszerűen a jó megoldás, hogy gyújtás előtt rárakod, majd amikor leállítottad az autót akkor húzod le.Viszont az autóval kommunikálni, csak gyújtás/beindítás után fog, természetesen beindítás után fog több funkció aktívként megjelenni (mutatja is a program, asszem zöld színnel, hogy mely interfészeket éri el és milyen adatokat lát, bár van 1-2 ami így sem működik).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
Laraxior
titán
Nem tudom hogyan adják, de kék lett ez biztos. Katalizátor kivétel előtt is kék volt. Ennyit a szennyezesrol
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
aktív tag
SZATA Bocsanat az elirasert, tenyleg szarvas hiba! Koszi, hogy szoltal! Szeretnek feltenni kepet belterrol, de meg nincs, mivel tegnap este dontottuk el, hogy megprobaljuk eladni a kocsit. Azonban mar igy is van ra ket erdeklodo.
(#29000) Ck. Teljesen igazad van! En tudom jol, hogy nem bombabiztos ez a kocsi sem. Ha arra vagynek, vennek egy unalmas Nissant vagy Toyotat.
De: en Roniket nagyon megszerettem, nagyon sajnalom eladni, viszont vele is azert voltak gondok boven, amit persze nem feltetlenul banok, mert nagyon sok mindent tanultam.
Viszont ha mar ennyit torodunk egy kocsival, ennyi penzt aldozunk ra, akkor az legyen egy olyan kocsit, amibe tenyleg szerelmes vagyok. Mar pedig az E46-ra nagyon regota vagyodom. Tobbszor mar lemondtam rola, hogy "Oreg kocsi mar, ami meg jo allapotu, az meg draga". Most talaltam egy rozsdamenteset, ami nagyon tetszik.
Persze meg egy probakort sem mentem vele, es szerelonel sem voltunk, de sztem jo kis kocsi lesz ez.Iden lesz az eskuvom. Menyasszonyom megengedte, sot mostmar neki is tetszik nagyon. En jo befektetesnek tartom ezt a kocsit: 1-2 evig hasznaljuk, kieljuk benne fiatalsagunk utolso napjait, aztan meg atcsereljuk egy csaladi kocsira (Ford focus kombi, Skoda Oktavia, Picasso C4, ... esetleg egy Renault)
Es nagyon alatamasztja az elobbi allitasomat az is, hogy itt van egy a masfel eve vasarolt kocsi, amire rakoltottem par szazezret, tenyleg minden apro hulyeseget megcsinaltam rajta, es igy is alig er valamit...
De amugy szeretem Ronit is nagyon. Ha nem megy el, nem lesz BMW akkor sem leszek elkeseredve
-
SZATA
senior tag
Az elmúlt héten sok minden történt az autóval. Volt, hogy simán indult, volt hogy másodikra, volt hogy elsőre de az átlagosnál több forgatásra. Hétfőn munkába menet megálltam útközben 5 percre. Utána simán indult, de pár méter után leállt. Újraindítottam, de égett a sárga motorhiba jelző, és hullámzott az alapjárat 500-1700ig. A következő próbálkozásra is ez jött, de nem volt mit tenni adtam neki pár gázfröccsöt. Ettől megjavult, és simán beértem.
Egyébként is aznap délutánra volt megbeszélve a szerviz, így akkor leadtam. Tegnap kiolvasták a hibakódot, és FHP jeladót írt, amit javasoltak cserélni. Belementem, 11 volt az anyag. Volt még valami szívócső nyomás szenzor is, de az mondták az nem érdekes.
A futóműből jövő kopogást is megbeszéltem, hogy megnézik, de nem találtak semmit, hiába voltak vele próbaúton. Most feltették a nyári kerekeket, kíváncsi vagyok, hogy azzal is jön-e. -
-
SZATA
senior tag
Na urak, most legyetek okosak!
Az FHP jeladót csere óta eltelt héten jól indult az autó, mint ahogy ma is. 8km után megálltam vásárolni. Utána is indult, de pár méter után le is állt. Újraindításnál megint jött a sárga spirálos visszajelző, 500-1500 között hullámzó alapjárat, időnként lefulladás. Többszöri indításra valahogy beevickéltem, és közben a hiba is megszűnt.
Mi lehet ez? -
Babcola
csendes tag
Nekem a spirál megjelenés után a motortérben lévő computert és a gázpedál csatlakozót befújták kontakt spray-el, azóta nem világít. Igaz nem ez volt a hibajelenségem, hanem max 90-el tudtunk menni, és minden fokozatban max 3000-et forgott a motor.
De hogy mi volt a konkrét baja, azt nem tudom már, ennek kb 3 éve
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
Visszakaptam az autót. Kiolvasták a hibakódot, és megint a szívócső nyomás szenzor volt. Ez múltkor is jelzett, de azt hitték, csak egy kicsit falsot szív. Szétszedték és kipucolták. Azt mondta eléggé kokszos, olajos volt. Remélem csak ennyi volt. Azt mondták, hogy használjam, és majd kiderül.
A kopogás az elmúlt egy hét tapasztalatai alapján megmaradt, de fel olyan hangos sincs, mint a lemezfelnivel volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen