-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper04
aktív tag
válasz SocketA #17836 üzenetére
Szia!
nekem is ez volt a hibajelenség. Lámpa miatt mentem szervizbe ... tezstelgették de ki már nem tudtam vele jönni. Egyszerűen k.o.Ki-be zárt az ajtó, villogott... aztán 0.
Nekem ott helyben kicserélték az akksit. Gyári renault, kék színű, 55/600-as ha jól emléxem.
21 volt 3 év garanciával. -
tresh
addikt
-
giigz
veterán
válasz SocketA #17846 üzenetére
Először egy ismerősödtől kérj egy multimétert, és mérjétek meg mennyi Volt van benne.
Ha kevés a Volt, akkor szintén kölcsönkérni érné meg a töltőt, de ha akarsz, vehetsz is egyet, ártani nem árt, ha van.
Ha kiderült biztosra, hogy az akksi a rossz, akkor pedig olyan akksit vegyél, ami illik az autódhoz Tehát olyan Ah meg indítóáramos legyen, ami kell bele, de én azt nem tudom milyen a tied. Banner, Exide, Varta, ha jól tudom ezek jók.
-
giigz
veterán
válasz SocketA #17849 üzenetére
A Bárdi szerint a tiedre keresve azt írja 44,45,53 Ah-s a neked való (értelemszerűen (szerintem ) 53 Ah-s lenne a legjobb) indítóáram meg 360,420,440,540 itt is nyilván lehetőség szerint nem a 360-as a legjobb vétel (szerintem ).
Szerk.: Egyébként nem debreceni vagy? Lehet keverlek valakivel, na mind1... Szóval Bárdiba bemész, megmutatod a forgalmit, megmondják, hogy milyen aksi kell neked, és jó áron meg is tudod venni...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #17853 üzenetére
Na következő.
Mérd meg az aksidat, nem viccelek mérőszalag és pontos méretekkel menj vásárolni.
Haver kapott Amperszámra feszültségre színre szagra ugyan olyan aksit, csak épp magasabb volt 2 centivel és amikor beszerelés után lecsukta a motorházfedelet le is testelte az aksit.
Ha nem vagyok ott tuti, hogy reggelre kifordítja a belét az új aksinak, mert ő nem vette észre, hogy nem stimmel valami.Szóval méret azonos, pozitív negatív sarú egyezzen, nem szabad felcserélni!!!
Aztán a pénztárcádnak megfelelően azt vedd meg amelyikre a legtöbb garancia idő jár és legalább 400Ah fölött van az indítója és minél nagyobb Amperes.
Nekem az 1.4 ben az Exide 55Ah-ás 650Ah-indítóárammal és ha kell hazaindítózok vele
Talán ezért is bírt ki 7 évet.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz SocketA #17870 üzenetére
Menete: becsücsülsz a verdába beröffent járó motornál rá mértek multiméterrel az aksira 14 v körül kell lennie (nem járó motornál 12,x v körül kell lennie az értéknek) aztán rádobhatsz fogyasztókat tompított stb itt is tartania kell a 14v -s értéket és akkor tuti nincs gond a generátorral
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #17880 üzenetére
biztos beázott az anyôs oldalon.. "típushiba"
a lefolyó lehet eldugulva a motorháztető felső részénél van a lefolyó. vagy ilyesmi. techfoeumon biztos fentvan."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #17882 üzenetére
hát azt sajna nem tudom, de ezt a vízbefolyást/ázást már többen írták. elvileg nem nagy cucc kitisztítani, csak felgyülemlik benne a víz és így a tüzfalon keresztül valahol be tud folyni..
az is lehet, hogy a klímakompresszorod is megázott kicsit..?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #17880 üzenetére
Érdemes lenne betolni egy szerelőhöz mielőbb azt az autót és mindent megnézetni rajta.
Az is lehet, hogy vizet kapott az aksi és le testelt.
A klíma kompresszornál én arra gyanakszom, hogy letapadt, mert nem volt sokáig használva, ezért is szokták javasolni a heti 20 perces működtetést.
Ha 2-3 hónapig áll és nem kap kenést hajlamos beállni/letapadni/megszorulni , mindenki úgy nevezi ahogy akarja.
Ha ez a hiba jelenség van akkor az sajnos zsebbenyúlós lesz, mert a legolcsóbb megoldás esetén is egy töltés plusz szerelést ki kell perkálni.A service lámpát mindenképpen ki kéne olvastatni. (utána sokkal okosabbak lennénk)
Renault power
-
-
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18018 üzenetére
hali, hogy takarítottátok ki az esöelvezetöt végül? mit bontottatok meg hozzá?
tegnap voltam porszívózni és az anyósoldalon a padlóban a kis tárolórekesznek az alja (filc, alatta szivacs)nekem is vizes. Ha megnyomkodom akkor igazán.Majd megnézem, amit mondasz, de légyszi írd le, hogyan takarítottátok ki a lefolyót. Meg azt is jó lenne tudni, hogy hol tud befolyni... adnék neki sziloplasztot is, ha hozzáférhetö lenne..
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Laraxior
titán
válasz SocketA #18028 üzenetére
Én sosem tolom tiltásig, mindig visszaengedem a gázt, hogy felváltson, amúgysem használom manualban, elég jól meg van írva az automata, szépen váltogat, nem is engedi addig pörgetni, maximum olyan 6500rpm-ig megy.
De ennek a Lagunának gondolom nem véletlenül világít a MIL lámpája..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18024 üzenetére
ja ránézek minél előbb.
de akkor a jobb1 ülést ki kell venni, meg az egyéb műanyagokat leszedni, csak így lehet kivenni a szőnyeget, ugye? és akkor ez a szönyeg külön van, 1db?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #18041 üzenetére
Lemaradtam Ezt mire írtad??
Szerk.: jaaa, hát én se...Még azóta se cseréltettem ki a lambada szondámat, meg kellett várnom a fizut, elvileg ma jön. Pénteken elviszem dokihoz, megnézik és megrendelem bele a cuccot... Sőt, ha jön a jóidő, kerékpárra fel! lesz
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz SocketA #18045 üzenetére
Pedig néha muszáj hajtani, mert nagyon ellustul. Ártani nem árt neki, baja sem lesz szerintem.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz SocketA #18059 üzenetére
Te vezetsz, vagy ő? Ha Te akkor te választod meg a tempót, ha sír ha nem. Azért hagyod ellustulni a szekeret, mert oldalt ordít az asszony, mert 100-al vered neki valahol, csak éppen nem 5ösben, hanem 3-asban... istenem, a nők 70%-a visít ha kicsit vagányabban vezet valaki.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18069 üzenetére
én a jobboldaliból nem látok így semmit. te bontottál hozzá? nekem ott van a légszüröház meg minden. viszont áll alefolyóban a víz, mert öntöttem rá vizet és látszik, ahogy nem folyik le, áll a víz, már a kicsi lyuk szájánál van, ahol folyik le az esövíz. úgyhogy délután megyek szerelöhöz. meg akkor kivesszük az anyósülést, a többit én megcsinálom majd. Te hogy tudtad kivenni a jobboldali szivacsot? az anyós részen a szivacs nincs egyben a vezetöoldallal? lebontottad a müanyagokat utána a szönyeget csak felhajtottad? mert gondolom az egyben van az autóban, az egész.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18073 üzenetére
szuper a kép, így érthetö az egész, hogy hogy vannak a szivacsok.
köszi, meg a leírást is. amit tudtam, már lebontottam, kesztyütartó meg ilyenek, délután megyek a szerelöhöz, megcsináljuk a csövet meg kiszedjük az ülést, a többit már meg tudom csinálni holnap.nekem sincs az akksin a takarólemez, de nekem nem lehet ott semmit, mindjárt keresek egy képet a motortérröl.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18082 üzenetére
köszi, na de várjál a szellözö beömlön folyik be a víz?? na de miért? azért mert eldugul a lefolyó és feltelik az a rész is vagy mi?
nekem az a barna gumiszivacs vagy mi, az tök száraz. söt, kicsit felhajtottam a szönyeget és ott minden száraz, a pollenszürö is száraz.. na ma mégse tudok menni a szerelöhöz.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18091 üzenetére
nekem, legalábbis én csak ezt látom, ott vizes a padlóban a kis tárolórekesznek az alja (ami kb 5cm mélyen van), ha megnyomkodom, akkor úgy viselkedik, mint egy szivacs, amikor vizes (mert az is) így cupp-cupp. nem tocsog a vízben, de át van vizesedve. na majd ki lesz pakolva, akkor meglátom, hogy mi van..
ETrade nem szagoltad meg a folyadékot?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18095 üzenetére
na majd megnézem, ma már nem, készülök a horgaszatra . kesztyütartó mögött is száraz, meg a pollenszürö alatti részen is, legalábbis a felsö réteg. tehát a szönyeg is mindenhol száraz.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Reaper04
aktív tag
válasz SocketA #18067 üzenetére
Szia!
Nekem is a szűrő van ott ahol a csövet mutattad. De majd bebújok jobban, megnézem még egyszer.
Amúgy néztem hol lehet a lefolyónak a nyílása Link ..a képen jobb és bal oldalt fent a műanyag borításon vannak apró lyukak. Ott folyna be a víz a lefolyóba? Vagy merre felé?2; Megpróbáltam leszedni a takaró elemeket. Találtam 2 vagy 3 patentot. Ha azokat kiszedem, csak felfelé kell húznom a műanyagot és kipattanik, vagy merre, hogyan?
Megnézném én is mennyire koszos a cső lefelé... nem szeretnék a közel jövőben beázással bajlódni3; Nekem úgy tűnik ha azokat a patentokat kiszedem, akkor az egész felső műanyag rész ki tudna jönni a a helyéről. Csak mert Te írtad, hogy két oldalt két 15 centis takarólemez. Az most akkor az amin vannak azok az apró lyukak vágva?
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz SocketA #18138 üzenetére
Szeretem a francia autókat, a Rönót is, kényelmesek, szépek, jól fogyasztanak, de abból "elegem van", hogy van a fórumon 20 ember, és szinte nincs olyan nap, hogy valakinek ne romolna el valami, vagy ne kellene szerelőhöz mennie vele...
Mivel első autóm ez a Renault, ezért másról saját tapasztalatom nincs, de ez tényleg "vicces", hogy majdnem minden napra jut valaki, akinek valami baj van a kocsijával, pedig nem is vagyunk sokan...
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #18140 üzenetére
Erre az egészre az autós fórumból Bitpork Allroad Quattro-ja jut eszembe. Neki is ugyanez volt, "eresz" meg a szar szigetelés (gyári hiba) szétázott az UCH (asszem így híjják) és meghalt az elektronika, kiszárította és kurvanagy szerencséjére azóta működik neki. Tán a Tv-tunert cseréltette benne, mert az is elázott. Sajna a kotró is elég nagy szopóroller, ő is öntötte bele a pénzt rendesen.
Anno én is ezt írtam nektek, hogy elegem van, hogy minden hónapban jut valami a kocsira, de a bátorításotok és az autó kényelme elfeledtette velem az egészet. Használom, működik... De ha belegondolok, hogy ebbe a hónapba is meg kell ejtenem a lambada szonda cserét (25-30k között lesz szerintem) + téli-nyári gummedli váltás...Szomorú leszek. De ez van...
Szabad Renault-t venni, ugyanúgy mint bármilyen másik használtautót --> amíg garancia van rajta, vagy szűz újat a szalonból....
Haverom vett egy full leinformálható előéletű Opel Vectra C 150 pacis kocsit, céges kocsi volt, de istenien néz ki belülről és kívülről is. Olcsó is volt, (1.3 misi), viszont hiába a számlával igazolt előélet, és az hogy kb mindent kicseréltek rajta, már rátapsolt vagy 400ezret ő is... Most jelenleg úgy néz ki porlasztó csúcs felújítás előtt áll, előzőekben a féltengelyt csináltatta, stb....
Sajnos olcsó húsnak híg a leve, egyre többször megérzem ezt én is...Te is és én is az M2-ők legaljából válogattunk, van is vele szívás. De lehet hogy ha 300-400-al többért néztünk volna is ugyanitt lennénk.....
Használtautó az ilyen...Lutri az egész...Azért sajnállak és nem lennék a helyedben...Én is szoptam a kocsival elég sokat, de legalább indul (kopp-kopp).
Es ugye a legrosszabb, hogy alig hasznaljuk a kocsit, de minden honapban 50ezret koltok szervizre...
Na én is emiatt vagyok a legszomorúbb, eddig 3500km körül mentem vele, rátapsoltam 300k körül....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #18181 üzenetére
Reggel nyúlkáltam ott a légszűrőház körül, nekem száraz szerencsére. Meg abba a kis műanyag tárolóba sincs semmi, ami elvezeti a dzsuvát az ablaknál.
Ma dobom fel a nyári papucsokat az autóra. Bementem gumishoz, mondtam h komplett kerék, rögtön rávágták h centírozás.
Autóvillamossági szerelőhöz elvittem lambda szonda miatt, de nem dugott rá semmit, szerintem nincs is neki hozzá számítógép. Viszont rendes az öreg, fognak CO értéktől kezdve minden szart mérni, azt mondták h hagyják kihűlni az autót és 0-ról kezdve fognak mérni. Azt mondja ha lambda szonda teljesen szar lenne, Check Engine lámpa világítana. Viszont valami 50ezerről beszélt, a gyári Renault lambdaszondáról.... De mondta hogy lehet nyugodtan hozni saját anyagot is... Azt is beszélte h igen, 25 körül az utángyártott lambda szonda szokott lenni, a gyári 50 körül mozog...
Jah meg most nézem, igaza van nagyjából, diagnosztizáló szonda van 40-50 körül, ami a hátsó, az első meg a sima lambdaszonda, na az az olcsóbb....
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #18272 üzenetére
Az egyik az hogy olvasd amit írok.
"Én szeretem az EXIDE-ot de mostanában sok hibásról hallottam"Nem rég írtam le.
A másik az, hogy a Banner nálam mindig is befutó volt és ezt most nagyon baráti áron hozta nekem a haver.Véleményem szerint nem jártál rosszul az EXIDE-al.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen