-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz rob210 #67663 üzenetére
Ha en Balázs, akkor jelentkezem.
A Clio es Twingo RS nem ugyan az, kiveve, hogy mindkettot valoban szivas szerelni motor teren a kicsi hely miatt.
De a Twingoban levo 1,6-os az a Rob altal is sokat dicsert osi Renault blokk, csak minden tekintetben ugyan ugy meghegyezve, mint az F4R a Cliokban.
Ha tiprod, akkor kajas, de egyebkent esszel kozlekedve pofatlanul alacsony ertekeket tud hozni. En atlagos reggel begurulok a meloba 45km-t, hazafele ugyan ez, de picit rugdosva, megallt 7 liter korul...varosban 10 korul siman ker, de meg egyszer mondom, esetemben egy 2 lityis Clio RS-rol van szo.
Kasztnielemekre tessek vigyazni, mert ritka, mint a megkimelt magyar vese, a tobbi meg atlagos arszinvonal, foleg annak fenyeben, hogy mit tudnak ezek a kis seggraketak.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz LamerGyuri #67716 üzenetére
Amikor anno a kettes Lageszba rendeltem Frogumot, valahogy sehol sem ajanlotta fel opcionalisan a holgyet...
Pedig meg azt is elneztem volna neki, hogy nem ertem, amit mond...Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz #89309696 #69687 üzenetére
Na egy ilyen instant get.
Xantomas:
A sapesz sajnos legutobb sem mentett meg, mire leertunk Sopronba katasztrofa volt ahogy kineztem.
De nem banom, hogy vegul a cegessel mentunk, mert ujfent szembesultem a remek magyar utviszonyokkal. Egyedul ami nagyon bejott, az a Matrafured-Paradsasvar kozotti szerpentin, az tukorsima, ketszer vegig is kuldtem rajta a technikat (mar amennyire egy Rapiddal lehet vaganykodni )Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz CactuS #72006 üzenetére
Szia!
A 6,5x15 ET43-as gyári acélfelni tuti jó hozzá, én is azt vettem a Clio 2 RS-re télre, elfért a fék mögötte, mert szép "hasa" van, ahol a nyeregnek van hely.
Mellékelek képet is, szemléltetés gyanánt:Azért annyira nem néz ki bánatul ha így szépen újra van fényezve és újak a csavarok is.
Azt hiszem 25ezer ft körül vettem így felújítva Kiskunfélegyházán egy autószerelőtől. Ritka, de ki lehet fogni.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz LamerGyuri #72009 üzenetére
Gyorsan kalibralj rajta, mert ez hivatalosan a Flame Red szinre hallgat.
CactuS:
Nem tul szerencses valoban, amikor en is felraktam ezeket a 16-os OZ Superturismok helyere...egy masik autot kaptam.
Olvastam a masik topicban az Auris incidenset, sajnalom.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz CactuS #72019 üzenetére
Konnyebbek jelentosen a 15-os acel pacskerek, igy a kisebb rugozatlan tomeg miatt erezhetoen jobban lepett, na meg nem vezette ugy meg egy-egy uthiba sem.
Kanyarban persze nyulosabb, de ezt egy XL-es gumival nagyreszt ki is lehet kuszobolni, ellenben rosszabb minosegu uton sokkal elhetobb lett a komfort (vagyis lett komfort ugy egyaltalan ).[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Boldog, Békés Karácsonyt kívánok Nektek! :)
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Reg jartam erre. :)
Havernak kerestunk dolgozos autot, amiben a burkolos cuccait tudja vinni, esetleg nemi alapanyag is belefer alkalomadtan.
Vegul arra jutott, hogy egy Kangoo kell neki, sogor Renault szervizben dolgozik (mondjuk ezt mind tudjuk, hogy nem feltetlen elony ), tetszik neki es en is elegge mondtam, hogy azert az az 1,5 dCi nem egy olyan rossz valasztas. :)
Vegul talaltunk egy ALD-tol kifutott, vegig szervizkonyves autot, a Borsodinal volt reklamanyagszallito, fullba matricazva.
Nagyon szep allapotban van, megkaptuk a teljes tortenetet, a kasztni hibatlan, a matricak megvedtek a karcoktol, kavicsoktol, egyebkent is minden elem gyari, nem volt torve, fenyezve.
2013-as, 216 ezer km, 180nal teljes vezerles csere, vizpumpaval, hosszbordassal egyutt.
Kb. fapad deluxe, klima, elektromos ablak, de neki eleg. :)
Bosch rendszeru 1,5 dCi 75 loerovel, tehat nincs DMF es amennyire tudom fix geos a turbo.
Hazafele minden oke volt vele, szepen megy, indul, megall, at lett nezve alaposan. :)[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
-
gooool
őstag
válasz #89309696 #74997 üzenetére
Megtakolta az a srac, aki a kepek keszulte utan par oraval elvitte. Es el is adta.
Ezzel mar kar lett volna foglalkozni, az egesz allapotot figyelembe veve. Haver katona, haromszor kellett egy ev alatt hazavontatni a dunantulrol, eleg volt neki.Rob:
Tudod mi a poen?
Hogy ezt a vezerlest a haveromnal toltott 5 ev alatt ketszer is csereltek.
Csak nekem van egy gyanum, hogy ezt a kisebb szijat egyszer sem, hanem a nagyot onmagaban...Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz #89309696 #75004 üzenetére
A harmadik fel hozzaallasahoz nem fuznek hozza inkabb semmit, havernak mondtam, hogy ebbe egy fillert o mar bele ne rakjon...maradjunk annyiban a vezetoulest gyorskotozo fogta, mert menet kozben kitort alatta es hanyattvagodott...es ez csak a jeghegy csucsa. Nem hiaba 5 eve behozott garantalt kilometeres olasz auto volt.
CactuS:
Ezen felnyeritettem.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Nézegettem a HaHu-t és EZT találtam...
Nem egy sűrűn előforduló konfig...sőt én még sosem láttam, csak a Robi által linkelt 1,6-os kivitelt vagy ugye az RS-t.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #75798 üzenetére
Egyébként ha olyan eset adódna, hogy nem lenne céges és sajáttal kéne járni, tuti valami ilyesmire becserélném a Mazdát, persze úgy, hogy az eladó ráfizet.
Ezek a 3-as Cliok azóta a szívem csücskei, amióta az előző melómban ilyennel jártam. Kényelmes, stabil, baromi jól manőverezhető és itt már megbízhatósági bajok sem igen vannak.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Srácok!
Nem hirdetési oldal és nem is az enyém, csak feldobta a Hahu.
Erre azért megmozdul az emberben a kell faktor.
Ritka jó motor és a nagy navin kívül ahogy nézem ebbe mindent beleborítottak az extralistáról...
[link]Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz forceberg #81396 üzenetére
Én az ilyen valtogombokat mindig ugy veszem le, hogy 4-esbe berakom a valtot, hatra, kozepre beulok, ket kezzel ramarkolok, piciket mindket iranyba mozgatva es erobol huzva seperc alatt kijott mind.
Ezzel a modszerrel nem serulsz se te, se az auto egyik eleme sem.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Ganz-[HUN] #81887 üzenetére
Szia!
A Pierburg a gyárija, ha olyat veszel nem lehet baj.
A szivosort takaritani annyira nem érdemes szerintem, én EGR pucolást csináltam csak meg 330ezer körül a Lagunamban anno, most 390 ezer van benne havernál és köszöni szépen jól van.
A turbót kérdéskört meghagyom Rob mesternek, bár arrafelé bontogatni meg még nagyobb munka, szerintem ha nem tökig olajos a környéke és diagon jók az értékei, akkor kár vele vesződni.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz gabor9991 #82233 üzenetére
Ez valami külföldi, világ összes kilométerét belehajtott, vagy kulcsos autóként lelakott céges vas lehetett, mert ilyen fapad kivitelt és ilyen rondán elhasznált belteret én még nem láttam sűrűn.
A technika jó lenne, de ennyiért ne akarjon szerintem 3-as Laguna-t.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz CactuS #82237 üzenetére
Bár én csak mobilról néztem, de igen, még úgy is látszódik az a gyűrött rész ott hátul, az elejét már nagyon nem is vettem szemügyre, a belső térre vagyok nagyon háklis és ez borzalmasan fest ott is, na meg tényleg bántóan semmi sincs benne.
gabor9991:
Lehet költeni még az ennél sokkal jobb állapotúakra is, annak ellenére, hogy nem egy problémás szerkezet, sőt, de az F Astrahoz hasonlítani...meg se próbálja, mert csalódni fog a puszta alkatrész árakon is.
Rosszat nem tudok mondani róla, a rugótörés ezeket is sújtja, de ha volt gazdája, akkor nagyon kényelmes, megbízható szerkezetek, bár a futóműve a keménysége miatt kényesebb lehet, illetve közel sem olyan hajós, mint a franciáktól megszokták az emberek, inkább pattogós kanyarvadász.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Tegnap vegre befejeződött az első futómű vesszőfutása anyum Clio 3 Grandtourjában.
Robi felmérte, hogy ez bizony gatya, aztán ezen diagnózis után tényleg olyan is volt érzésre, hangra, hogy az csodálatos, addig nem tűnt fel annyira (nem hegyeztük rá a fülünk, seggünk).
Na de...a lengőkar egy dolog, sajnos a bal első rugó is törött volt, ahogy megemeltem itthon az autót. Oké, csere. Na ja, de a lengéscsillapító szárának a menetes vége, rajta a csavar és az alátét porrá rohadva. Rendben akkor azt is...na meg toronycsapágy is, mert így ne rakjuk össze.
Végül tegnap készen lett, a két új stabpálca is bekerült, mert a balos ott is szét volt már esve. Teszem hozzá mindkét alsó rögzítési pontot a stabpálcáknál fúróval és sarokcsiszolóval szenvedtem le.
Na de most minden nyomatékon, szép tisztán van összerakva.
3 új csavar kellene még a balos toronyhoz, mert azokon enyhén szar a menet, de az már apróság...
Képek:
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #82360 üzenetére
Kiderül, így, hogy minden más is új mellette, elég ideális környezetbe került.
A kérdéses csavarokra esetleg tudsz cikkszámot keresni, ha szépen megkérlek?
A toronycsapágyat a kasztnihoz rögzítő 3 darab 13-as kulcsnyílású, nagy alátétes csavarra lenne szükségem.
Köszönöm!Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz forceberg #83060 üzenetére
Ezt alá tudom támasztani, épp most volt meg az olajcsere anyum Clio 3 Grandtourjában saját kezűleg.
Robi csinálta az előző cserét, így nem kellett anyáznom se, mert ő ismeri a megfelelő nyomatékokat ugye...
De ja, a komplett első futóművet magamnak cseréltem ki ezen az autón, mert töredék áron megvolt, a szerszámaim megvannak hozzá, illetve láttam már egysmást.
Az más kérdés, hogy az egyik toronycsavar menete elnyalódott és az Istennek se jön ki csak forog körbe, de legalább a többi le van húzva a gyári értékre.
De alapszabály, hogy fékhez és vezérléshez nem nyúlok, az szakembert igényel.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Édesanyám Clio 3-asán észrevettem, hogy a jobb hátsó ajtón a díszléc lötyög, nem áll olyan feszesen a helyén, mint ahogy a többi ajtón, így arra asszociálok, hogy az egyik zajforrás is ez lehet menet közben, ahogy odacsapódik a lemezhez.
Ha leszedem, akkor esélyes, hogy kapható hozzá új patent, amivel rendesen rogzülne újra?Így mire leírtam már elég egyértelműnek tűnik a megoldás is, de hátha valaki tud valami okosat ezzel kapcsolatban.
Köszi!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz LamerGyuri #83169 üzenetére
Ez igaz, de nem éppen oldható a kötés, ami vele létrejön.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz dethroner #83526 üzenetére
Szia!
Nekem volt ilyenem, jelenleg haveromnal van.
Ez a hid meg inkabb jo, mint rossz, de ilyen tekintetben csaloka lehet, mert igy terheletlenul siman tunhet megfelelonek, aztan menet kozben nyoszorog, meg minimalis terhelesre is seggreul...szoval probalni kell, az a tuti.
Minden elektronikat probalj vegig, de tenyleg, mert barmi kepes random megmakkanni, esetemben egyedul a tempomat, a lampak es a radio, ami mindig mukodott, az ablakemelok, kp.zar surun szemetkedett. Jelzem ez mas autokban is elofordulhat...
Ellenben a vas maga kegyetlen, amit kibir. Robi szervizelte az enyem, konkretan olaj alig volt benne (motor es valto egyarant), fekek off, aztan haver is megrongyolta az elejet, amit ujra kellett epiteni, de meg mindig benne az akarat es megy.
Egyebkent egy teljes hidcsere tengellyel egyutt Ban Norbinal olyan 70-80 ezer forint.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Full off, de persze, az objektív nézőpontokat elég kevesen képesek figyelembe venni, reálisan tekinteni egy adott típusra, márkára, ne adj Isten nációra, ami az autógyártást illeti.
A G Astra nekem pl. az unalom mintapéldája, amit oda kéne rakni ezen szó mellé a szótárakba is, de azon kívül rettenet kivéreztethető igásló tud lenni (a mediterrán gyalogságnak errefelé van pár, elrettentő állapotban, de még van benne akarat és elindul, kanyarodik, megáll(?).
Kár szerintem ráhúzni bármire a vizes lepedőt, persze vannak olyan konstrukciók, amiket kár volt a nép közé kiengedni, de azért a legtöbbje közel sem olyan horrorisztikus, mint azt felfújják, csak hát mindig attól hangos a közvélemény aki elégedetlen, aki meg elvan vele, az szépen csöndben használja és nem fröcsög az interneten mindenfelé. Aztán a tudatlan birkák meg ezekre alapozva "tapasztalatból" fikázzák lassan az összes létező gépjárművet, mert húú olyat ne vegyél, az szar...húúú az még szarabb...és így tovább.
Ugyan úgy szaladgál Prince motoros Rezsó is mai napig az úton, ami elvileg határ szar (tényleg nem egy életbiztosítás, ezt még én is aláírom), mint ahogy egy elvileg bombabiztos szívó dízeles zöldséges Mercinek is be tud állni a blokk, ha hülye a tulaj hozzá.Bocsánat, csak már érlelődött bennem egy kis indulat ilyen téren és ki kellett írjam magamból.
No offense, személyes meglátás!Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #83775 üzenetére
Ha euroban nem is milliok, de forintban massziv osszeget kepvisel egy olyan vas, az biztos.
En is rakerestem par hete mobile-n meg ugy alles zusammen Europaban es a sima turbo 50-80 ezer euro, a wide body, homologizacio miatt gyartott szornyek meg meg ehhez egy 100-as, 140-170 ezer eurok.
Szoval ha elkeszul a forumtars ismerose a geppel, kerunk szepen fotokat.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz CriticalHit #83800 üzenetére
MIndkettő jó lehet, hosszbordás szettet és főtengely ékszíjtárcsát minden esetben külön tudsz venni, ahogy szimmeringeket is.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Ritkán kérdezek, de most muszáj vagyok.
Kellene egy jobb hátsó ajtó díszléc a Clio 3 Grandtourra itthon.
Találtam új, utángyártottat Kovács Autónál 4500-ért (de csak személyes rendelésre van lehetőség Szegeden...) meg bontottan gyárit 3600-ért (nem bízom benne, hogy ez is nem lötyögne ugyan úgy, mint a jelenlegi).
Van esetleg még más forrás, ahol tudok hasonló áron szerezni vagy legalább gyári cikkszám alapján lehet keresni erre a tételre? Még a gugli sem képes rá, ami elég szégyen.
Az ominózus cikkszám: 8200 289 924
Budapest, Kecskemét priorizálva, ott személyesen is meg tudom venni.Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Ezen toronytakaró műanyagoknak azon kívül hogy remekül párolják/rohasztják (a képen is látható, hogy csupa pára az egész belül, úgy, hogy két napja esőt se látott, száraz az autó) az alatta lévő vadonatúj elemeket, van bármi gyakorlati haszna? Az alany egy 3-as Clio.
Én szívem szerint kibaszarintanám, mert több kárt csinál, mint hasznot rendszeres takarítás mellett...Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Csokoltatom a tervezomernok anyukajat, aki a 3-as Clioban kb. lehetetlenne tette a stabrud szilent cserejet, mert az egesz bolcsot le kene engedjem hozza, amit itthon csinaljon akinek hat anyja van.
Cserebe kisertett a mult, Robi talan emlekszel, amikor a 3-as Lagunan probaltal volna kormanyosszekotot cserelni, egyik oldal 3 perc, masikat meg 1-1,5 ora utan inkabb hagytuk a picsaba (szerencsere jo volt).
Na ez nem volt jo, igy elmentem a vegsokig, vegul a sarokcsiszolo, hidegvago, kalapacs megoldotta, ossze mar szepen ment egy alapos takaritas utan.
Imadnivalo.
Üdv, Balázs
-
-
gooool
őstag
válasz Kronos3000 #85032 üzenetére
Nem minden cikkszámhoz rendelik hozzá a megfelelő szinonimákat amikor felrögzítik.
Lehet, hogy egy ideiglenes beszerzési forrásból van, úgy meg nem töltik az idejüket ilyesmivel, ha utána úgyis inaktív lesz.
Ettől függetlenül mind ugyanaz, csak másként bevételezve.Nordik be is másolta, amit en kifejtettem.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Üdv Srácok!
Ma kíváncsiságból elmentem megnézni a Hahu-ra felkerült gyönyörű kék Clio II RS Ragnottit.
Sajnos szegényre ráférne egy jó gazdi, a bontó tulajáé, gyűjtemény része, ezért bár alig van km meg megkímélt is, én foglalkoznék vele. Kérdéses, hogy itthon annyi pénzt lesz-e aki megad érte.
Viszont...ha már ott jártam körbenéztem mit őrizget még ott a jóember és az ottlévők közül a számomra két legérdekesebbet fotóztam le, íme, egy mappában a két autó, egy Williams Clio és egy Renault 5 GT Turbo: [link]Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Kronos3000 #85641 üzenetére
Az 5-ös ritkább madár, de engem is a Clio fogott meg, annyira szép az egész, meg süt róla a versenysportos vonal, hogy áhh.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Abszolút, ritka meg a legjobb szín meg minden, de 3 milliót ez még idehaza nem ér (főleg, hogy 3 hengerezett alapjáraton, amit persze kijavítanak, de azért erősen rontja az ár/érték arányt egy megtekintés során).
Sokan elfelejtik, hogy a magyar piac nem egy nyugati. Én is hétvégén vettem egy második MR2-t, ami odakint 12-13 ezer eurót érne, én 7000 alatt adtam érte, ha átváltom. Itt nincs annyi pénz, ezek az autók meg annyira nem kult tárgyak (még), hogy az emberek nemzetközi árszintet kivágjanak érte az asztalra.Somatom:
Remélem most csak viccelsz...
Egy jó sofőrrel azokban a plüss izékben ez az autó a mai napig elég keményen tudna oktatni, egy RS vagy Williams modell sem csövezett (kivéve néhány Trophy csúcs verziót), négypontos övvel meg nem igen kap tipusbizonyítványt egy autó sem.
Látva a módosított hsz-ed szerintem nem állok bele a diskurzusba, veszett fejsze volna.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen