- Microsoft Outlook topic
- Bittorrent topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- SketchUp
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz eTrade #55512 üzenetére
Ma elmentem, mert raleltem a hirdetesre, egy OPC Insigniaba szamitottak be (volt kollegam a kereskedes vezeto ertekesitoje, igy ismerem oket). Korbevizslattam, minden reszet, kiados probakor palyatempoig bezarolag, kormany, futomu, hangok, minden...most szigoru szemmel es fullel mentem, nem erdekeltek az erzelmek, elnyomtam, amennyire tudtam.
De nem okozott csalodast, egyben van nagyon, 2008-as, elso magyar tulaj (helyi cegtulajdonos), vegig Renaultban szervizelt, 241ezer km. Uvegteton es bi-xenonon kivul minden benne. Nincs rendellenes rezonancia, motorter szep, kuplung puha es lent fog, fekek jok, kettostomegunek semmi hangja, belso ter is szep, bar a bezs kenyesebb, de szep. Szelvedo volt cserelve, az nem gyari, de minden mas stimmel.
Lefoglaloztam, szombaton megyek papirozni.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz #42667776 #55526 üzenetére
Ahhoz nagyon meg kell szaladnia a kasszának, nem vagyok annyira új autó párti.
De hiszed vagy sem többször visszasírtam a bordó Lagunát a másfél év alatt...na de hibáiból tanul az ember, fiatal vagyok még és bohó, de most hacsak nem ültet fel ez is a rollerre (amit őszintén remélek, hogy nem fog, mert tényleg szép gép és nem csak a felszín, amúgy is), akkor most 3-4 évig nincs autócsere, nekem sem a legjobb szórakozásom, bármennyire is nem így tűnik.rob:
Az következne... De azért ne utálj, így is jövök Neked egy sörrel, nincs elfelejtve.
A Megane szép, de találtam egy hibát benne, ami idegesítő:
A vezető ajtón az ablakemelő kapcsolók baromi hátul vannak és ha magamra állítom az ülést, akkor ilyen T-Rex módon tudom csak lehúzni az ablakokat.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #55531 üzenetére
Na igen, tényleg ott van a szeren, vezettem még tavaly év végén. Azért a 3-as Laguna már nagyon közel volt ahhoz, amit ez a gép ad, de látszik, hogy a Renault a 4-es generációval felnőtt a konkurenciához.
Koppra hátratolva nincs baj, csak én az átlag 176 centimmel érdekes.
Én sem tervezek annyit autóra költeni, sok más élvezeti forrást lehet még mellé rakni annyi pénzből egy pár éves használtnak, legalábbis én arra jutottam.Ja és ha már 5 millát nem adnánk...azért 18-at meggondolnék EZÉRT (Alpine A110).
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ha egy kevésbé kedvelt és szeretett Renault márkakereskedés és szerviz árából indulunk ki, akkor egy sima 1,5dCi Clio 3 (68LE) szervize (olaj és összes szűrő) laza 43 ezer forint, amiből az olaj teszi ki a jelentős részét, mivel mint minden márkakereskedésben azon van a legdurvább haszonkulcs (közben 200 lityis hordókban kapják diszkontáron a franctudjamit...). Szóval egy nagyobb motor esetében, aminek nem csak meg kell mutatni a kannát, ott simán benne van 70-be egy olajcsere.
Persze tudok olyat is, ahol ez nem ennyire szörnyű és szintén márkaszerviz.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Sanyo77 #55602 üzenetére
Helló!
A Cabasse azért nem szól rosszul, nagy hangerőn meg szerintem puffogni fog más is az ajtóban, ha nem tömöd ki vagy szigeteled pluszban. Arról nem beszélve, hogy a gyári fejegységgel jó eséllyel minden aftermarket hangszóró csak rosszabbul fog szólni (haverom is a kettes Lagunába ki akarta cserélni JBL hangszórókra az elsőket, aztán egy nap után visszarakta a gyárit, mert a navis, eredeti fejjel irtózatosan sz@rul szólt).
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #55644 üzenetére
Nem pont a 16 szelepes 139 lovas volt, ami a Volvotol jott? Csak mert amit en liontol atvettem abban tuti az volt es az 16V.
Holnap megyek elso koron papirozni az adasvetelt Hármaskára, azert korbenezegetem meg egyszer, hogy meg jobban fajjanak a napok az atvetelig.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Érdekes dologra lettem figyelmes az nemsokára hozzám kerülő Lagunánál.
Az alvázszám és motorszám alapján mindenhol, minden kereső 131 lovasnak adja ki ezt a modellt, holott a forgalmiban 110kW van, eszerint is hirdették.
Létezik, hogy anno rosszul jegyezték be?
Csak mert a BT0K/M9R742-es párosra akárhol is nézem a 131 lovas, DPF-es verzsön jön elő...
Ezt érdemes valamilyen úton még az átírás előtt elintézni, vagy ne foglalkozzak vele?Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Én nem is emiatt aggódom, olvastam én is erről a csak papíron létező butításról, na meg vezettem is kézbecsapás előtt és érezni lehetett, hogy van itt kakaó (bár tudva, hogy 200 ló körül lazán elketyeg, lehet hogy nyárra kap egy optimalizálást, csak az íze kedvéért).
Csak jó lenne tudni, hogy valójában milyen konfiggal jött ki a gyárból, és anyagi vonzatai is vannak ugye, nem sok, nem halok bele az egyszeri nagyobb átírási költségbe, vagy a 3 ezerrel több telj. adóba, csak na...az elv.ungawa:
Írtam az RH-nak egy emilt, hátha válaszolnak értelmesen, hogy mi újság a géppel valójában.
Köszönöm a tippet![ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ez meg ugye BT0K, mivel 5 ajtós, és 742-es motorkód (az tuti, hogy a motor az eldugott szervotartályos megoldás, azt egyből észrevettem).
Nem tudom, hogy FAP-os-e, ha rákeresek KA-nál vagy UNIX-nál, akkor hoz ki részecskeszűrőt, de ugye nem épp alaposan végzik a szűkítést ilyen téren egyiknél sem, szóval nem biztos, hogy az...
Majd kiderül, ez volt az utolsó a sorban, hogy az-e vagy sem, mert egyébként nagyon szép a gép és műszakilag is oké.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Na akkor még jobb vétel volt.
Jövő héten hozom el, akkor lesznek róla képek is, nekem nagyon tetszik, bár egy külső-belső kozmetikát elbír, csak hogy nyugodt legyen a lelkem.
Addig is tegnap édesanyám készített róla két fotót, mondjuk látszik rajta a profizmus a külső képen, mert se eleje, se vége, de annyi baj legyen.
[link]
[link]Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Erre Laguna csoportban egyszerűen annyi volt a válasz, hogy legalább az izzócsere könnyebb ebben az esetben.
Azt meg lássuk be lehet többször kell, így logikus...just, Téged pedig még tavaly év vége felé láttalak Cegléden, úgy rémlik a Te verdád rendszáma 995 végű. Fekete kombi 3-as, fekete felnikkel.
MOD: Igen, tuti Te voltál, megnéztem a topiclakók képeit.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Nos újra a klubban hivatalosan is!
Két nem túl reprezentatív kép, de legalább a lényeg látszik.
Végül úgy fest tényleg nem DPF-es a kicsike, semmilyen matricát nem találok, ami arra utalna a megszokott helyeken, szóval örülök.
Alapvetően jó vas, bár ez is szeret a beltérben itt-ott megszólalni, főleg a műszerfal teteje, de annyi baj legyen, minden más téren ég és föld.
Vannak még megoldásra váró dolgok, de működést nem befolyásolja egyáltalán, inkább esztétika.
Az viszont tényleg igaz, hogy a korábbiakhoz képest elképesztő mértékben kemény a futómű, pedig csak 16-os gumik vannak rajta, de így is pattogok, el nem tudom képzelni nyáron 17-essel milyen lesz.
Biztos lesznek kérdések, mert például észrevettem, hogy bizonyos tempó és fordulatszámtartományban a jobb oldalról búgó hangot hallok (lehet kerékcsapágy esetleg? vagy csak szélzaj...), illetve a tanksapka kicsit meg van tekeredve és nem tudom hogy kéne szépen a helyére rakni, hogy jól álljon.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Még mindig ott tart a helyzet, hogy 150 lovas, minden iratában az van beírva.
De igazából nem nagyon érdekel megmondom őszintén, azt a pár ezrest kibírom már.
Jól megy, bár fura, mert nem rúg olyat, mint az 1,9-es 2-es Lagesz, hanem sokkal lineárisabb a teljesítménye. Viszont jóval halkabb, ezáltal könnyebb 2000 körül tartani a fordulatot, ahonnan szépen szedi a lábát bármikor.
Azt, hogy mi adja ki a hangot majd kiderítem, mert elölről hallom azt hiszem.
Illetve felnyitott motorháztetőnél van még valami mellékhang, egyenlő időközönként cincogás szerű hang talán...de nem lánccsörgés (vagyis én ilyen hangú láncot még sose hallottam ).
Ja meg a Xenon mintha eléggé a földet világítaná, szerintem az egy beállítást elbír.Vannak apróságok, de egyik se ordas tétel és a magyar, lekérdezhető előélet nagy pozitívum volt.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Tomi0703 #57549 üzenetére
Ez ahogy latom harmas Leguan felnije es nem jo a kettesre. A kettes osztokore 5x108, a harmase 5x113.
Tobbiek:
Anyum 206-osara is Apollo negyevszakost vettunk, eddig minden oke vele, kicsit hangosabb, mint egy szezonabroncs, de egyebkent atlagos felhasznalasra megfelel. Esoben, hoban fekut rendben van, kopni nem igen kopik jobban, mint barmi mas.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #57769 üzenetére
En sem mertem fotozni, mert meg meglincselsz a kulccsal, amennyit kellett kinlodnod...
Es akkor a feltengelycsuklo allapotat, illetve a leszedhetetlen kormanyosszekotot meg csak nem is emlitetted.
Maradjunk annyiban (ez szol mindenkinek), hogy ha a markaszerviz csak fele annyira tette volna oda magat, mint ma Rob, akkor nem kinlodunk (vagyis O) egy egesz napot mondhatni aprosagokkal...Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz #47205632 #58914 üzenetére
Ahogy én tudom az egyik legutáltabb munkák egyike.
De másképp nem igazán lehet szépen és tartósan megoldani sajnos.
Alapvetően a világítást, az oszlopkárpitokat kell leszedni és utána pár csavar/patent és kint van, 5 ajtós/kombi esetén hátrafelé kivehető, szedánnál fogalmam sincs.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #59233 üzenetére
Az szép történet...
Viszont ezt a sort nem tudom így nap végén értelmezni:
"132e volt a vége és tegnap elgurult a parkolóból a kocsi, kb. 410e a kár amit okozott."
Más megcsinálta neki 132-ért majd ezután leparkolta a verdát, azt nem fogta meg a kézifék és rendet rakott a parkolóban?
Nem vicces, de hát ezen már csak nevetni lehet.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Csak hogy legyen mar valami, ma elindulok az autoval, megallok a lampanal, hallom jobb hatul lotyog a viz. Megyek tankolni, mondom hatha a keves uzemanyag a tank aljan es az. Telekertem, hat utana is...na mondom ez nem volt eddig.
Hazajovok, mar szinte osztonbol teptem ki a jobb hatso ajtot es razogatni kezdtem, hat persze hogy abbol jott.
Aljan a dugo kikap, masfel liter viz tavozik, csak tudnam hogy maradt ott mikor vegigneztem most a lefolyokat es mind szabad...na mindegy, legalabb a maradek 3 ajto szaraz volt.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Ím az új családtag.
A szemfülesek szerintem kitalálják, hogy miről van szó.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Gombinyó #60257 üzenetére
Bizony.
Majd Rob Mester kezelésbe veszi hamarosan, aztán kiderül mennyire van még jó bőrben.
De hogy amit tudok megadok neki már az elején az biztos.
Magyar gép, módosított ECU-val, 190 ló körülre mondta a tulaj, de ennek majd utána járok...
Egyébként az árához mérten korrekt szerkezet, a menetélménnyel eladta magát.Üdv, Balázs
-
-
gooool
őstag
Üdvözlet Urak!
Pénteken végre elmehettem a kis pusztítóért. Stewie lett a neve, aki ismeri a Family Guy-t az érteni fogja miért.
Ma és tegnap kapott némi törődést, rá fért, olyan dolgokat találtam benne, hogy majdnem sírva fakadtam...(keksz, rágó, 500 Ft apró... ).
Szóval nagytakarítás megvolt, minden tekintetben, apróságok amik nem voltak a helyén visszaigazítottam, most már csak a szépítkezés része maradt, meg persze a szervizek, amiben majd Rob segítségét is igénybe fogom venni (ha neki sincs ellenére).
A Lagunát is elvitték tegnap, volt kollégámnál landolt, így szem előtt marad, immár a második Lagunám, ami ismerősi körben kelt el. Két kép szerencsére készült amin mindkettő rajta van.
És a képek linkesítve: [link]Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #60520 üzenetére
Idő kérdése, lassan elkezdődik az alkatrészbeszerzés.
diablo:
Pontosan ez volt a sorrend, ahogy írod és igen, van visszalépés, de megmondom őszintén a Laguna adta plusz jelentős részét sosem használtam ki...hátul egyszer sem ültek (talán ha mindhármat nézzük, akkor 4 alkalom rémlik a közel 3 év alatt), a csomagtartó ennek is kielégíti a bevásárlásom okozta igényeket (hétvégén már teszteltem is), egyéb más téren meg csak a belső fényre sötétedő tükör és a tempomat hiányzik (ezeket úgy tudom utólag lehet okosítani bele). Speciel most jól esik a hajók után egy kisautóban létezni, hogy elfér mindenhol, de közben megy úgy, mint a 3-as Laguna ment.
A 3db Lagunából meg 2 ismerősnek ment el, szóval tudom hogy jó sorsuk van, így könnyen ment az elválás, na meg bár a 2-esen qrva sokat buktam, a 3-asra csak az a kevés szervizköltség volt, amit benyeltem, így mindent egybevetve nem érzem fájónak a mostani váltást, aztán majd az idő eldönti.Pecc:
Ahogy Rob is írta, még eléggé fiatal vagyok, az autókat imádom, egy költséges hobbi, belátom, de egészen pici korom óta lételemem az autó. Eddig volt 3 racionális döntésem, amiket nem bántam meg, de hiányzott valami...és most az RS-el ez megvan. Sajnos két autót nem tudok jelenleg még fenntartani (sőt ha mázlim van kapok céges autót is, így főleg), a Lagunának mennie kellett, de ha lett volna lehetőségem, nyilván meghagyom.Dorothy:
Ohh hasonlókat én is leltem...De most már nyomuk sincs és én is nyugodtabb vagyok. Na meg a beltér is csendesebb lett, mert nem zörög minden sz@r összevissza.kalmanchris:
Nálam sose lehet tudni...De azt hiszem ez legyen a legnagyobb hibám.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ahogy én tudom a 163 lovas egyezik meg leginkább az RS modellek motorjaival, ahogy írtad is más a turbó, meg egy-két apróság, de alapvetően a Megane RS 224 lovát ki lehet belőle biztonsággal csiholni.
Alapvetően pedig az F4R(T) motorok pedig ahogy én sok helyen olvasom az elmúlt 20 év legjobb benzines konstrukciója a Renyónál minden tekintetben (persze ott az 1,6-os is, de más kategória valamelyest).Szóval ha az elektronika rendben van, akkor a motorban nem fogsz csalódni.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #60633 üzenetére
Venni kell bele komplett T-s motort és jónapot.
200 körül már angol autóból van bontott, aztán áldja meg a Jó Isten.
Vagyis át lehet mindent építeni róla és akkor még a papírozás is könnyebb, már ha akarja egyáltalán...
De az beteg lenne...
Meg akkor már full üvegtetős valódi Megane RS...na az megadná a bugit.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #60643 üzenetére
És még kérdezik tőlem a birkák, hogy miért vettem Clio RS-t...
Lehet, hogy van vele meló, mert nem olyan out of the box állapotú, mint a Laguna volt, de viszont elég napi 1-2 nagyobb gázadás és kanyarodás és máris megvan a húb@szdmeg érzésem, ami nagyon hiányzott eddig.
Ja és ugyan olyan felhasználással, mint a Lagunát hajtva (melóba napi 45-45 km, 100 körüli utazó, néhány előzés) 6,5-re hoztam ki 98-as Auchan benyával az első tankot. És bár elnézném neki a 8-at is, de így meg abszolút szerethető.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Smith Ügynök #60728 üzenetére
Ha a 204 lovas GT, akkor minden további nélkül jó.
A sima szívóval szerintem elég döglött lehet a 3-as Laguna, a 170 lovas kisebb turbós sem rossz.
Úgy gondolom a Laguna 3 minden téren sokkal jobb, mint a 2-es, általános megbízhatóság terén, mind motor, mind elektronika terén csak a jó dolgokat tették bele.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Jajj, ezzel a novel beszeltem messengeren, hogy a sractol, aki bontott motort akart rasozni ne vegyen semmit, mert mindenkot atb@sz (nem ertem mit keres meg a csoportban, hogy nem tiltottak ki...). De baromi okos a no, az a tipikus nagyon kemeny vagyok, de egyebkent meg fogalmam sincs es atvernek akik csak tudnak, lasd lenti pelda...Mert o kereskedelemben dolgozik meg megy feljelentgetni, hat sok sikert, az eletet megunja mire ennek barmi kovetkezmenye lesz, ha lesz egyaltalan. A masodik javitas utan adtam volna el a gepet, amikor a vetelara rament es meg mindig szar...nem hogy milliokat locsolok egy FL elotti ismeretlen eloeletu vasra. Azt lehet igy szopatni, aki mosolyogva terdel is hozza.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
FZ, alias Songo egy Laguna 2-re rafekudt srac, en hozza vittem a kettes, amikor megvolt. Tenyleg erti a dolgat, bont is.
Eleg jol ismerem, egy masik taggal egyutt meloznak, jo par GT atalakitast is csinaltak mar, illetve neki egy 3,5-os V6-os Nissan blokk van a kombi lageszaban, ami FL-re van atalakitva.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Rob, kérlek a képem a kezdő hsz-ben cseréld le, ha lesz időd.
Renault Clio RS II 2003[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Mai program is megvolt, Stewie kapott új kormánybőrt.
Éreztem én, hogy vastag a karima, de kiderült a bontásnál, hogy tényleg, mert korábban már a gyárira rábőrözött valaki és a jobb oldali bütyökbetét is el volt törve, ezt javították.
Kértem némi dizájn-váltást, markolatnál perforált bőr, illetve ezüst cérna lett, mert illik a beltérben elszórt betétek színéhez (ami a kormányon is van).
Szerintem jó lett, 2,5 óra és 15.000 Ft volt, Kecskemét-Kadafalva, Demi-Ser Bt. (volt Fell-Ser Kft.).Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Varga Bálint #60855 üzenetére
Google Fell-Ser Kft-s vonalas szam abszolut rendben van, hivhato, 76/470 029.
alázógyík:
Lehet jok a szamok, de a cim tuti nem, ok masik utcaban vannak (Pecsvarad utca), tegnap is volt telefonos ertetlenkedes amig ott voltam.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz tigerscorpio #61164 üzenetére
Szia!
Előtte van egy kis rács-szerűség, onnan hallod jó eséllyel.
Az egy kis ventillátor, ami a klímának szolgáltat levegőminőségi adatokat azt hiszem, a beltérről.
Le lehet bontani a burkolatot és megtakarítani, megolajozni, én a Laguna 2-nél megcsináltam, nem nagy cucc és többnyire megoldja a dolgot.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz tigerscorpio #61166 üzenetére
Nekem a 2005-ös Lageszban még simán jó volt a normál kínai LED, a 3-as Lagunában viszont már folyton hunyorgott, ott már okoselektronika volt, így azt gondolom, hogy Neked sem lesz baj a simával a beltérben.
Annak a visszajelzőnek és korlátozottan hinnék, ha olajat akarsz nézni, akkor a nívópálca a mérvadó.
Az a visszajelző mindig mást mutat kb. és azt se pontosan.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #65177 üzenetére
Sima műszerfalizzó néven kb. bárhol adnak, de név szerint azt hiszem T5W 1,2W.
Általában 40-60 forint között mozog darabja, legalábbis nekem annyiért sózták el.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz sarkany01 #65669 üzenetére
Teljesen eltérő a hardver is ami a színfalak mögött van, átalakítható, de ordas nagy cumi és nem is annyira olcsó. Én hagynám az biztos, a lényeg, hogy működjön az a klíma...nekem elhiheted. (Két Renault-ban sem működött...inkább néztem volna a csúnya tekerőket, mint a nem működő digit. paneljét )
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Mukucs #66861 üzenetére
Ilyen RS ülések nagyon ritkák, főleg ami szép, és abban is jó eséllyel minimum a vezető oldalon már nem jó az ülésfűtés, ha esetleg bekábeleznéd...utólagossal szokták megokosítani, a gyári megoldás ritka gyenge konstrukció.
Egyébként 100ezer alatt ne is álmodj róla, de inkább felette vastagon.Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Spórolós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Milyen videókártyát?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Microsoft Outlook topic
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen