Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    Engem még mindig nem fizetett ki a kiszabott KH. Több, mint két hete történt, hogy meghúzták a gépet.
    Az előbb felhívtam a KH-t, ahol idióta pontokat kellett hallgatni, de olyan nem volt benne, hogy kárrendezés.
    Következő hívásra csak nyomtam egy egyest, hogy majd kérek egy kis útbaigazítást, milyen menüpontban kell ezt intézni, de rögtön azzal kezdte a csajszi, hogy nála kártyaletiltás van. Mondom, az oké és nem is ezért telefonáltam, de ha adna egy olyan számot, vagy menüt, ahol egyből oda tudok lépni, akkor az jó lenne.

    Erre ő gúnyosan: Épp most akartam mondani.
    Oké B+ (ezt magamban), akkor szintén gúnyosan, tessék már mondani!
    Mint kiderült a 4-es pont az, amiből még csak következtetni sem lehet, mert ezt mondja KH bank termékei szolgáltatásai , hogy ebben az almenüben lesz egy újabb almenü, ahol ott lesz a szgk kárrendezés!
    Felveszi a csaj, mondom neki, hogy mi az ábra, két hét eltelt, lóvé sehol.
    Mi a kárszám? Mi a rendszám? Oké látja!
    Még nem került egy amolyan mindent eldöntő kárszakértő elé, aki megadja rá a végső pecsétet és elfogadja a azt a pénzösszeget, amit a független megállapított. Kérdezem elég feldúltan már, hogy mégis mikor kerül elé?
    Azt ő nem tudja. Akkor mit tud? Csönd.
    A pénzösszeg változni szokott, kérdem?
    Ezt csak a kár szakértőtől függ.
    Engem nem érdekel, hogy kitől függ, de azért kértem ezt a lehetőséget, mert magam akarom ezt a részét csinálni, nem pedig azért, hogy KH üljön a pénzemen! Ha ezt tudom, hogy ennyire szarul működik ez a része is ebben az országban inkább beviszem a rönóhoz és már kész lenne. (egyébként hozzáteszem, hogy kint a németeknél kijavíttattam rajta mindent, mert idegesített az pár kis karc is, ami csak nagyon nagyon közelről látszott, meg a kilincset is. Ugrott 50 ezer az újbóli kerámia miatt is.
    Erre a nő flegmán: Akkor vigye be! Na, itt durrant el az agyam.
    Magasabb hangom kezdtem el beszélni, és mondtam, hogy ő nekem ne dirigáljon és ne adjon hülye tanácsokat, hanem emelje fel a telefont és most hívja fel a kárszakértőt, aki ezzel foglakozik, mert kurvára nem lesz jó vége, ha így folytatja.
    Stílust és hangnemet váltott, várjak egy kicsit, zene jött.
    A feleségem csitítgatott, mondom engem nem érdekel, ez a hülye p...csa is csak azért intézkedik most per pillanat, mert épp rájött, hogy nem egy átlag hülyével dumál, aki bólogat neki és akit simán leráz. De ennél cifrábbakat mondtam rá, hogy a zene közben ő hall-e engem, nem tudom, de nem is érdekel(t).
    Közben beleszól, hogy újra itt van és megsürgette, hogy vegyék előre ezt az ügyet, ami 03-án történt és rá két napra már kértem a számla nélküli kárigény teljesítését, ezt az ügyet előbbre vették, értitek! ?
    Elköszöntünk egymástól.
    Felhívtam a függetlent, aki kint volt, kérdem, tőle, hogy volt-e arra precedens, hogy a kárösszeg, amit megállapított változott? Azt mondta nem, pedig 14 éve csinálja. De azt is hozzátette, hogy ez is úgy működik, mint minden más ebben a f...opó országban. Ha az ott ismerős, már másnap a számládon a pénz, ha nem keresed őket, akkor meg ülnek rajta.

    Péntekig várok, ha addig semmi nem lesz, hétfőn asztalt borítok náluk.
    Áhhh tényleg komolyan...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák