Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz AMD Power #26418 üzenetére

    Nézd meg az 5ös bmw-ét (98-as e39-es) 2 csillagos szintén és még én nem sűrűn láttam olyat hogy az 5 csillagos suzuki találkozásuk után a bmw-ést kell kórházba vinni. Amúgy ez még a régi b5 törést tesztje nekem a faceliftes verziója van annak kicsit jobb :)

    Rob/AMD: Alkatrész terén két dolog drága hozzá bár ez is nézőpont kérdése az első lengőkaros futómű ami 80-150k ig vannak a szettek..és a magyar utakat imádják... :W illetve mivel pneumatikus a zár rendszere így a kis "kompresszor" egység szokott egy idő után megfáradni az új megfizethetetlen így marad a bontott de az meg max egy 20-as. Egyedül a vezérlés amit én is most fogok csináltatni egy kicsit macerásabb az átlagnál így nem nyúlok hozzá még nem látom a trükkjét. De példának okáért ugyan az vagy márkásabb alkatrészeket olcsóbban kapom hozzá mint a rönomhoz pl vízpumpa :) Majd Jan elején megcsináltatom és kiderül mibe fáj összességébe egy ilyen műtét rajta.
    Ettől függetlenül A8 hoz havi 400k kereset nem lesz elég az nem ez a kategória..én úgy gondolom a "régi" a4 ekből megfizethető áron lehet találni szép állapotú megkímélt autókat és a fenntartásuk nem lesz drágább mint egy átlag japán/francia autónak. Nekem is nem egy nem kettő francia/japán autó volt szóba hogy az lesz a következő de mindenképp a diesel volt a cél egyéb okok végett és sajnos csalódott voltam amiket láttam az viccnek is rossz volt...a benzines japok órái már 4 szer átfordultak (a digitális is), a francia részen lett volna egy kettő jó de valaki eladni szeretne valaki árulni így nem lett bolt belőle pedig majdnem elhoztam az 1.9dci megane 2 öt .De mivel tudtam hogy felezve van benne a km mint amit valójában futott ( jó ha van német kapcsolata az embernek) és a turbó is lógott már így rá hagytam . Aztán aznap kaptam havertól egy hívást hogy gyorsan hamar ugorjak el egy címre áll egy a4 sedan 99 év végi afn-es 1.9 TDi ódi és nézzem meg mert tuti el fogják vinni annyira patika. Hát elmentem körbenyálaztam a gépet és miután mínuszba pöcc röff indult nem füstölt gázadásra se a futómű stb rendbe volt így elhoztam. Ja és igen ebben 280Km volt ami már inkább hihetőbb mint társai 150ezre :) Így hát Ódi lett és olajkályha és bár tudom hogy Rob gyűlöli a dieselt de az enyém nem fűstől nem büdös ,nem kormol így bátran meg merek majd melletted állni járó motorral :D

    Giigz: [link] < az index problémádra :) Komfort index ;)

Új hozzászólás Aktív témák