- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füge007
senior tag
válasz zotyesz66 #2486 üzenetére
Sajna ez nem csak a 101 Le dCI motorral szereltek nyűgje. Mindhárom dízel motortípusnál előjön szériahiba, sajnos én is tapasztalatam. Ja a lényeg bárhol olcsóbb a porlasztócsúcs mint a Renault szervízekben. Én németországból szereztem be 1/3 áron mint itthon (a renault szervízre árára gondoltam), csak pislogtak a szervízbe mikor megláttták a számláját.
Igazából a hatalmas nyomás elkoptatja a piezzokristályt, nem üzemanyag függvénye. Persze a szervízben ezt mondják, hogy nem szabad kannás olajat tankolni, mondjuk én kútnál tankolok, mégis ilyen hibába futottam. Volt benn 26000 Km Thalia dCI porlasztócsúcs cserén, a gazdi nem kis örömére. Azomban ne feledjük el, ez a hiba az összes hasonló motornál előjön, német márkáknál is. A porlasztócsúcsban jelentkező hatalmas nyomást semmilyen anyag nem bírja sokáig (1000-1200 bar).
Füge
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudományos Pandémia Klub
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest