Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz SocketA #22029 üzenetére

    Ilyen gépeket csak magánszemélytől vennék vagy megbízható márka kereskedésből..itt nem azokkal az árakkal kell számolni mint az átlag gépeknél ha költeni kell alkatrészre...plusz gyönyörű és jól megy ez az RS de ha vezetési élmény végett vennék gépet tuti a clio 1.8 16v rsi től nézném a gépeket.. 500k ból egy jó állapotút veszek kintről és újabb 300-400k ból patika állapotba teszem..és akárhogy nézem 140 paci szívó 1.8tól 900kg mellett nem hiszem hogy bárkinek is több kéne.. ott a 1.9 tdi és a 1.6 vti honda is csak a hátsó rendszámodat nézheti ;)

    Fenntartás kapcsán pár gondolat: ilyen autóknál nem a tankolás lesz a gond..hanem hogy igénylik a karbantartást és jobban mint egy átlag "mezei" gép.. ide nem való a tesco-s olaj szűrő és társai...a fék is jobban kopik (mert ugye nem 50 el fogsz papásan vezetni ha érezd az erőt a lábad alatt) a motor olajat is 10k km-t illik cserélni benne (ha nem hamarabb).. pl én az rsi cilom 8000ként kapta az olaj cserét + szűrőt német faszi vette meg a végén tőlem és mondta hogy megérte kiutazni neki mert ilyen állapotba még nem látott ilyen gépet és hogy látszik hogy tényleg foglalkoztam vele :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák