-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabx76
senior tag
Az ET-szám dologhoz nem tudok hozzászólni, részemről mindig a gyári értékhez ragaszkodom, abban nem lehet hiba.
Én szeretem az M2 futóművét, bár úgy érzem nem városi használatra lett hangolva. Errefelé sok a kanyargós útszakasz, viszonylag jó minőségű aszfalttal, azokat szereti nagyon.
A hangja: hát igen, lehet, hogy már a fülem is ráállt, de valami még mindig zavar benne (igaz a stabilizátor csere óta erősen ritkult a kopogó zaj) Párom pl. nem is hallja - furamód, ha én ülök a jobb egyben szintén csendesnek tűnik.A 2-3 évenkénti rendberakáson nagyjából azt értettem, amiket leírtál. (A toronycsapágyakra pl. nekem is rá kellene néznem, de majd csak tavasszal) Hogy túlzás-e?! Lehet - függ persze attól is, mennyit jár vele az ember.
Azt írtad, hogy neked 312k van a gátlókban. Amikor nekem cserélni kellett, még nem volt a kocsiban 130k sem, de köpték magukból az olajat, mikor felemeltük a gépet.Azt is tudom, hogy gyári 17-esekkel is árulták, hiszen pont ilyenek voltak a kocsin, mikor vettem. Kanyarstabilitásban verhetetlen volt a széles gumikkal, de az egyenestartás - hijjj - az konkrétan nem létezett. (erről persze nem az átmérő tehetett, sokkal inkább a 215-ös Good-year gumik)
Sokat agyaltam rajta tavasszal, hogy álljak-e át 16-osra, új felnikkel vagy csak vegyek új tappancsokat a 17-esre. Vezetni jobb így, hogy a futóműre milyen hatással lesz, majd 2 év múlva megmondom.
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Politika
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Xbox Series X|S
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- OLED TV topic
- További aktív témák...