- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Sweet.tv - internetes TV
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Aliexpress tapasztalatok
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Autodesk - Revit
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
tudom ezt, kurvaszar az ajtókárpit megoldása. én is leszedtem múltkor mind a két oldalon elöl, leragasztottam a müanyag varratot, mert beázott a kis zseb. kurvára szarul van kitalálva ez az ajtókárpit, de a végére már nagyon belejöttem. kb 5 perc alatt már le tudom szedni
a clio II azért jóval egyszerübb volt, de már ezt is kiismertem, szerencsére volt leírásom is hozzá.
most már nem is ázik be.ha már szétszedtem, lefújtam féktisztítóval azokat a kis fehér müanyagokat, amik viszik az ablakot a fémsíneken. tiszta feketék voltak, meg kicsit szétcsavartam a bowdenházat és adtam neki teflonsprayt.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
gabx76
senior tag
Te még szerencsésnek mondhatod magad, Nekem két hete a hátsó ablak nem ment fel, majd miután mégegyszer megnyomtam a gombot be is esett az ablak, Hiába húztam fel kézzel, nem maradt fenn.
Gallyra ment a bowden. A hátsó ablakemelőből ráadásul nincs utángyártott, csak gyárit kaphattam volna kompletten 50-80e Ft-ért. Szerencsére talált a szerelő valakit, aki rendbe rakta. -
AMD Power
titán
Egy ilyen pl 5 ajtósban lazán érdekelne ha lenne benne szervó.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Josi
aktív tag
válasz gabx76 #12603 üzenetére
Bowdenhibánál nem kell mindent cserélni, lehet kapni javítókészletet hozzá.
pl itt:
http://ablakemelok.bordasgabor.hu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=9&Itemid=9&vmcchk=1&Itemid=9Persze a legtöbb cég cserélné az egészet, mert az nekik jó.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
AMD Power
titán
válasz Csabee. #12610 üzenetére
Bővebben.....
Kedvenc szedánunk új arcot kap
Frissül a Renault FluenceEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Nos tegnap este, teljesen kipucoltam, megszáradt, felpolíroztam a réz részeket a motor belsejében, mert iszonyatosan néztek ki.
A forgó rész kapott egy csepp olajat, a tengelyt mind2 végén és a csigás-menetes részénél megzsíroztam.Ma nem igazán volt időm szerelgetni, viszont a csatlakozót azért rádugtam, szépen forgatja a motort
Ja és így, hogy eső után szétszedtem az ajtót, jelentem nekem is belül csurom víz minden (múltkor valakinek volt ilyen problémája, így megtudom erősíteni, hogy ez ilyen), viszont szépen kifolyik az ajtó alján. Nálam néha a térképzsebben van némi nedvesség.
Holnap ha normális idő lesz, akkor összerakom, viszont az ajtókárpitom a tegnapi kínlódás-szerelgetés miatt iszonyatosan össze lett koszolva, azzal még nem tudom, hogy mit fogok csinálni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
Vezérlésmódosító kerék alias okoskerékre mint alkatrész Unix-on hogy keressek rá? Nem találom sehogysem, hogy kb mennyibe fáj a cseréje :S
-
-
Reaper04
aktív tag
Az ajtókárpittal nekem is meggyűlt a bajom az M2-ben. Próbáltam mindent úgy csinálni, ahogy leírták a könyvben, de nem sikerült.
Hála Istennek, amiért szétszedtem volna probléma, pár óra múlva megszűnt (térképzseb beázás).
Így nem volt szükséges szétszednem, de azért piszkálja a csőröm, mi a titok nyitja...
de ahogy írtad vannak "vicces" és rejtett csavarok ...
Egész véletlenül nem készítettél a szétszerelésről képeket ?
vagy ... tudnál írásban (privi esetleg) ezzel kapcsolatban segíteni? -
válasz Reaper04 #12623 üzenetére
Képeket akartam, de a szétszedésnél az idegtől nem volt kedvem, most meg amikor raktam össze, örültem, hogy végre működni fog, így megint csak nem.
(szerintem nem fontos a privi, hiszen renault topik)Egyébként valahogy így néz ki a dolog a vezető oldalon:
- visszapillantó belsejéről le kell szedni a műanyag burkolatot+ szigetelést (pattintós) itt a kábeleket, majd később tudod/kell széthúzni
- leszedni a "kapaszkodó" burkolatát (pattintós), természetesen a kábeleket széthúzod ennek a tetejében és az aljában is van 1-1 csavar. (T30 torx)
- a kilincs közepén van egy takaró, az alatt lesz egy csavar (T30 torx), majd kipattintod (ezt nem fontos széthúzni, ha nem akarod teljesen levenni a kárpitot, csal leakasztani)
- kiszeded az ablakemelők konzolját (pattintós), itt is széthúzhatod a kábeleket
- kiszeded a zárható tárolót a két oldalában van 1-1- patent, ha belenézel látod is, utána csak ki kell pattintani, felfele húzva --> óvatosan, mert nem zsanéron nyílik hanem csak egy "kettéhajtott műanyag" látja el a zsanér szerepét
- az kárpit alján (ahol a lámpa is van), van 2db 10-es körüli hatlapfejű (jó hosszú csavar)
- a kárpit elején (a zár felőli részén, a felső részén) van egy T20-as torx
- hangszóró rácsot kipattintod, én a pedálok felől szoktam letépni, illetve a túloldalról nem is tudnád, mert oda bemegy egy nyelv a kárpit alá
- a hangszórót én nem szedtem ki, mert nem kellett, illetve itt a hangszórótakaró alat, a hangszóró bal-felső részénél található az ablakemelő motor 3 csavarja (kereszthornyos)
- és akkor ami leszopatott (ezt a csavart el is hagytam, így vissza sem tettem) --> ha az ablakemelő konzol likán benézel, a bal oldalánál látsz bent egy T30-as torx csavart.....semmivel nem férsz hozzá. Mint kiderült a visszaszerelés közben, hogy a műanyagról a szövet rész "letéphető" (pattintós), azt leszedve elvileg ahhoz is jobban hozzáférni
- elvileg itt már minden kiszedve, az egészet felfele kell megemelni, közben magad felé kell húzni
Ha alá nézel látod, hogy a kárpit mind2 oldalán, asszem 3-3 méretes kampószerű karom van beakasztva az ajtó fém vázába + vagy 4-5db masszív fémláb (lapos)-szerű valamire van rátolva az egész. (ezek miatt a felfelé + magad felé húzás)Asszem nem hagytam ki semmit...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Reaper04
aktív tag
-
tresh
addikt
Kicsit lemaradtam az elmúlt pár napban, de szorgalmasan utána olvastam és mycso kollégának üzenem a francia autók sose arról voltak híresek hogy jól szerelhetőek van egy két f@sz megoldásuk (hála az okos francia mérnököknek ) ettől függetlenül pl nálam az m1 motorterébe be lehet állni úgy hogy bent a motor és szerelni mert akkor a hely van viszont kontrakén fater lagunája csápos emelő nélkül szerelhetetlen..mindenhol bu*i műanyag mire lebontod addigra 2 szer motor cserélen a meganeomba
Más: Minap asszonnyal autókáztunk haza felé és beállt mellém egy szép kis m1 ph 2 coupe azóta nyúz asszony hogy cseréljük le olyanra a mostani megane-t amivel nem is lenne baj csak 99% hogy nem ugyan ilyen állapotúba fogok ülni mint a mostani (jó mondjuk a az előre meg vett alkatrészek mind jók hozzá hála) viszont csak diesel jöhet szóba ami mondjuk coupenál nem annyira stílusos Szóval AMD lehet lesz egy eladó rönyom
-
_NCT
őstag
Mi a véleményetek erről a kis dízel Megane-ról? Eddig benzineseket néztem, mivel évente nem mennék annyit, kb 10-15k km-t. Viszont ez annyira megtettszett, hogy holnapra meg is beszéltem az úriemberrel egy találkát. Magánszemély, ami esetemben pozitív, váltottunk pár szót, 80k km-ig van vezetett szervizkönyve,törve nem volt elvileg.
Ha valóban ilyen szép állapotú, akkor ennyiért szerintem bűn lenne ott hagyni
Jelenleg ő a holnapi első áldozat.
Erről az autóról meg annyit, hogy hiába 1.2M, ma megnéztük, a bal oldali külső visszapillantó tükör hiányzik, össze-vissza van gányolva, kb a km 2-2.5x-ese van benne. Undorítóan nézett ki élőben, majdnem sírva fakadtam..... A 860 ezres autók ehhez képest szalonállapotúak.... CSak azért írtam le, mert kb ennyit számít a kép és élőben a személyes kontakt....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Kicsit kakás a dolog, majd holnap faggatom, ha nem jön össze az bordó.
-
hossszú
őstag
-
-
_NCT
őstag
Amit a telefonból megtudtam, hogy egy Győri igazgatónak/fejesnek volt az autója, ő használta előtte. Azért a szervizszámlákat stb rákérdeznék, bár az eladó azt mondja, hogy meg tudja adni a volt tulajdonosának a kontaktját, nyugodtan utánakérdezhetek. Bár ki a franc emlékezne már arra, hogy 2003-2008-ig hogy használta az autóját.
Vezérlés csere 5 évesen volt, magyarul 4 éve nincs vezetve szervízkönyv....
-
_NCT
őstag
Jaja, ezt mindig hozom elrettentő példának, mikor munkatársaim a csillagokkal dobálóznak. Jó persze, MII se véletlen kapta az 5 csillagot, de azóta már sok mindenre rájöttek a szakik. Pontosabban itt erre gondolok, amin sok márka elvérzett.
-
Hááát mondjuk a M2, ha jól tudom, az egyik csillagját annak köszönheti, hogy sipákol, ha nincs bekacsolva az öv, majd egy idő után hangosabban sipákol...azért ez erősen vicc kategória.
Nyilván egy jól összerakott, a kategóriájában biztonságosnak számító autó, de azért ez sem minden.
Tavall volt itt nem messze (muhi környékén, autópálya lehajtó), egy 100kmh környékével közlekedő passat elé kikanyarodott egy M2, a vezető a megane-ban azonnal meghal, a passatosnak asszem semmi baja nem lett. (tehát sajnos ilyen ii megesik, csillagok ide vagy oda)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
Na igen, a szerencse meg az angyalok mindig kellenek. 1 hónapja Nagykőrösön a ceglédi rendőrkapitány fia, aki ráadásul mentős is volt, tehát elég sűrűn szembesült motoros balesetekkel is, egyik nap kora délután motorozott lakott területen belül 160km/h-val, aztán egy beláthatatlan kanyarban kijött elé egy robogós. A robogós srácnak semmi baja nem lett, karcolásokkal megúszta, az ABS-es anyámkínyjás protektoros kabátban lévő srácot kettévágta a villanyoszlop. Robogós azóta szerintem mindig templomba jár.....
-
SZATA
senior tag
Hi!
Clio II ph2 (2001) és Thalia (2004):
Találkoztatok már olyan problémával, hogy főleg ezekben az esős időkben nagyon bejön a menetzaj az ajtóknál. Talán a bal hátsóra gyanakszom, olyan, mintha le lenne húzva az ablak, hallom ahogy fröcskölik kerekek a vizet.
Ajtótömítés csere, kezelés, póttömítés, stb.?Mennyire elfogadható egy 7,4-es átlagfogyasztás egy 1.2 16V ClioII ph2 (2001) autónál? Olaj, szűrők fél éve cserélve, 90%-ban városban használtam, 195-ös gumikon, normál tempóban. Belefér ennyi, vagy kezdjem el keresni Zoltánt egy kis pucolásra, ellenőrzésre?