- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI internet
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Zyxel NAS326
- Programozás topic
- Asustor NAS
- Apple TV+
- Milyen routert?
- ASUS routerek
-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #63377 üzenetére
Ezek elvileg jövőbeni aktiválással már a megrendeléskor felkerültek. Tehát automatikusan lecserélődik a kedvezményes szolgáltatás a normál díjasra.
Samsung Galaxy A54
-
Hosssszu
őstag
válasz aprokaroka87 #63422 üzenetére
Hali!
Valaki egyszer írta itt hogy most már 30 nap a forduló, vagy valami ilyesmi. Nem emlékszem már pontosan.
-
gyalu 1
aktív tag
válasz aprokaroka87 #63461 üzenetére
Telenornak semmi köze hozzá. Google intézi a levonásokat, vásárlásokat.
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #63545 üzenetére
Tudtommal a rendszer nem ellenőrzi a címet, hogy oda van-e bejelentve az előfizető.
Egyéb adatokat csekkol, de ezt nem.Samsung Galaxy A54
-
snooze
veterán
-
snooze
veterán
válasz aprokaroka87 #63733 üzenetére
Köszi..ez is béta?nincs ebböl normális?
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #64243 üzenetére
Erről is szól a dolog. Sokszor csak azért kell belépnünk az alkalmazásba, hogy megtudjuk, hol tartunk. Ez sokkal több aktivitást, kétoldalú kommunikációt igényel, mint egy widget frissítése. Tehát, a widget az app stabilitását is növelné azáltal, hogy a userek kevesebb fölösleges kommunikációra kényszerítenék az alkalmazást.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
asdf_
veterán
válasz aprokaroka87 #64447 üzenetére
Ha meg nem fogyott el, akkor nem lehetett keves.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz aprokaroka87 #64447 üzenetére
Ha ennyire érdekli, hogy ne vesszen el a 185 mega, akkor rendeljen akkor kieget mikor elfogyott az alap adat. Nekem gigák szoktak maradni a havi keretemből, nem állok neki utolsó napon telefonról torrentezni, csak hogy elfogyjon.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #64475 üzenetére
Ugye, most nem arra gondolsz, hogy legyen megfelelő az apn beállítás, az adott helyen hálózat, vagy, hogy a user ne felejtse el bekapcsolni a telót!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
4Grider
nagyúr
válasz aprokaroka87 #64653 üzenetére
Valószínűleg te annó augusztusban kötöttél velük előfizetői szerződést az ismerősöd pedig áprilisban.
-
radio100jozs
őstag
válasz aprokaroka87 #64932 üzenetére
Nem, mert az akciós ÁSZF kártyás részében van ez:
A Telenor jelen akció keretében biztosítja az „1 GB egyszeri adatjegy, 3 GB egyszeri
adatjegy, 5 GB egyszeri adatjegy” eseti kiegészítő adatjegyek, valamint a „1 GB havi
adatcsomag, 3 GB havi adatcsomag, 5 GB havi adatcsomag” havidíjas kiegészítő
adatforgalmi keretet tartalmazó szolgáltatások igénybevételét Új Generációs Kártyás
Előfizetők számára, az ÁSZF 1/A. mellékletben (Számlás Díjszabásban) meghatározott
feltételekkel és díjakon.Az akció 2018. október 16-ától visszavonásig érvényes.
-
vpanangin
senior tag
válasz aprokaroka87 #65192 üzenetére
"Telenor Kártyás".
-
sfdrakex
nagyúr
válasz aprokaroka87 #65408 üzenetére
Azt írják visszavonásig, szóval még senki sem tudja, meddig.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
-
sfdrakex
nagyúr
válasz aprokaroka87 #65412 üzenetére
Nincs hozzá külön ár szerintem. Minden home+ csomagban van valamennyi, de nincs külön ára.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
radio100jozs
őstag
válasz aprokaroka87 #65438 üzenetére
Ott az adatkeretig azt csinálsz, amit akarsz.
-
adika4444
addikt
válasz aprokaroka87 #65535 üzenetére
Hali!
Olyan előfordulhat, hogy a B20-at nem tudja a telefon, ilyenkor pedig magasabb frekis 4G-re tud csak felmenni. Jellemzően kínai telefonoknál fordul ez elő.
üdv, adika4444
-
Ice&Lime
veterán
válasz aprokaroka87 #65651 üzenetére
igen olyasmi, van ilyen már?
-
banda76
csendes tag
válasz aprokaroka87 #65664 üzenetére
Letöltöttem most a Speedtest-et a telefonra, a letöltés 2,33 Mb/s, felfelé 18,4. De érzésre is lassult, a videjók pixelesek...
Idáig mikor mértem, 30-40 körül volt a lefele érték.
-
4Grider
nagyúr
válasz aprokaroka87 #65666 üzenetére
Én nem vagyok HD-s, csak natúr opciós hipergagyinetes, de nálam is hétről hétre egyre több helyszínen egyer gázosabb a Telenor. És amerre én járok (Budapest és agglomeráció), többnyire 4G+ van...
-
banda76
csendes tag
válasz aprokaroka87 #65666 üzenetére
Erre gondoltam én is: ugyan nem közlik, de "ráakasztanak" valami korlátozást. Furcsállom, hogy egyik napról a másikra esik meg a dolog.
Az a baj, hogy ez egy szőlőhegy, más netre nem nagyon van lehetőség- esetleg mikrohullám vagy műholdas jöhetne szóba. De az ugye helyhez kötött. Én meg nem mindig.
-
Cyberbeni
addikt
válasz aprokaroka87 #65666 üzenetére
Engem már hívtak kb egy hónapja, hogy "elkészült a személyre szóló ajánlatom"
-
banda76
csendes tag
válasz aprokaroka87 #65671 üzenetére
A tünetek szinte azonosak. Egyszer márek, akkor 2, utána 10 Mb/s. A 10-zel ki is egyeznék, de az első annyira nem príma.
Tekintve hogy Hipenet a neve(vagy már nem )?
-
4Grider
nagyúr
válasz aprokaroka87 #65675 üzenetére
Nagyjából a VoLTE megjelenése óta feltűnően szar a 4G hálózat. És nem gondolnám, hogy a rengeteg 4G-s hívás miatt...
-
banda76
csendes tag
válasz aprokaroka87 #65678 üzenetére
Mértem egyet, utólag nézve most épp hasít.
3G- le: 5,24 Mbps, fel: 3,68 Mbps
utána egy
4 G: le: 25,3 Mbps, fel: 24,1 Mbps.Talán már alszanak a többiek. A lényeg, hogy valami szar van a rendszerben, vagy használom így vagy viszlát. Hm, egyelőre ez van.
Erről a VoLTE-ről ma és itt olvastam először, nem mintha lázba hozna, igazából értelmét sem látom. Ha a hangmonőség javítása a cél... személy szerint nekem eddig is jó volt. De ez lehet az én "hibám" is.
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #65746 üzenetére
Nem. Mert az 1, 3 és 5 GB adatjegyek nem megrendelhetőeka Home(+)-csomagokhoz, csak hangalapúakhoz.
(Talán azon belül is csak a Blue+-hoz.)[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #65749 üzenetére
Ha jól értem a leírást, akkor először a kiegészítő fogy el, tehát éjszaka is az kellene fogyjon.
Samsung Galaxy A54
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #65751 üzenetére
Bár nem kérdezed ( ), de szerintem igen.
"Az adatkeretek fogyási sorrendje a következők szerint alakul: először mindig az egyszeri adatjegy által adott adatkeret, azt követően a megújuló havi csomag adatkerete, majd a tarifacsomagba épített mennyiség csökken."[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
p2pp
őstag
válasz aprokaroka87 #65761 üzenetére
Maguktól tudtommal nem tehetnek át másik csomagba.
Asszonynak mondtam is ha jót akar és a Telenortól hívják, azonnal nyomja ki! Szerencsére megfogadta a jó tanácsomat.
Nem fogunk a HD Start jó kis 5k huf helyett 8k-t fizetni, mindketten 1 nokedli blu csomagra meg a 100GB adatra...Iphone 14 Pro 17.4.1 Huawei Watch GT3 Giga B450 Amd 5600G 2x8 3000 Vengeance 3x1T M.2 Nvme
-
asdf_
veterán
válasz aprokaroka87 #65972 üzenetére
Az egyszeri tajekoztatasnak, hogy elfogyott az adatmennyiseg, annak nincs. Ha fixen kapod az sms-eket, hogy elfogyott ES megrendelheted ezt az adatcsomagot, akkor arrol szerintem nagyon nehez lenne letagadni, hogy reklam.
(#65971) FoxiestFox
Tekintve, hogy a Telenor online rendszere egy akkora lassu fos, hogy a heten ejjel fel 12-kor 3 perc alatt keptelen volt kozolni, hogy mennyi az egyenlegem, ha nem haragszol meg, nem olnem az idegeim azzal, hogy megtalalom azt az almenut a telenor online-ban, ahol ez allithato. -
simpley
őstag
válasz aprokaroka87 #66994 üzenetére
Érdemes lenne bemenned egy üzletbe vagy a 1220-at felhívnod. Egy ügyfélszámon szerepel a két előfizetésed?
signed by simpley.
-
simpley
őstag
válasz aprokaroka87 #66998 üzenetére
Akkor nem tudom mi lehet a probléma.. Keresd meg őket mindenképpen!
signed by simpley.
-
Landsmann
addikt
válasz aprokaroka87 #66994 üzenetére
Jó kérdés. Nálam is ez volt. Ügyfélszolgálat érdemben nem tudott segíteni. Azt tanácsolták, próbáljam meg másik google fiókkal. A probléma ott kezdődött,. hogy még azt sem találtam meg, hogy lehet kilépni a jelenlegiből. De azért hozzávontam a másikat, továbbra sem ment. Ekkor elkezdtem, mindenhonnan kiszedni az utólag hozzáadott fiókot. Láss csodát, egyszer csak elindult.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #67024 üzenetére
Igen.
Majd kiegészítem az összefoglalót, ha lesz kedvem.Samsung Galaxy A54
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #67027 üzenetére
Az e-komfort csomag díja a következő számlában kerül (majd) felszámolásra.
Mivel azért terhelődik, ha az előző számlát nem elektronikusan kaptad vagy nem úgy fizetted, ahogy "kell".Samsung Galaxy A54
-
Hosssszu
őstag
válasz aprokaroka87 #67049 üzenetére
Annyira nem másztam bele, mert engem nem érint.
Csak belinkeltem, hátha nemvótmámég.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz aprokaroka87 #67457 üzenetére
Simán terheltségtől lehet.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
4Grider
nagyúr
válasz aprokaroka87 #67457 üzenetére
1., A Telenor azt sem tudta megoldani, hogy a HD előfizetések szerződéseiben szereplő, a terheléstől függő maximum 2 Mbps-os korlátozást megcsinálja. Náluk már az is nagy szám, hogy a VoLTE-nak ki tudtak csípni a 4G sávszélességből néhány Mbps-ot (igaz, ezt sem tudták normálisan megoldani és sok helyütt a feltöltési sebesség 80%-a is ugrott a bevezetéssel).
2., Amikor náluk korlátoznak azt észreveszed, de olyan szinten, hogy onnantól szabadulni akarsz az előfizetéstől.
3., Én sem nézek hajnalban streameket sem a telefonon, sem a tv-ben, logikus, hogy akkor több a szabad sávszélesség és főleg ugye lefelé. Ha lemész a tengerpartra egy zsúfolt helyre, ott is látni fogod, hogy azok a hálózatok, amiben télen 70/20 Mbps-ot mérsz, az nyáron maximum 10/10 Mbps lesz. Logikus, hogy a terhelés sokkal jobban érinti a letöltési sebességet. -
4Grider
nagyúr
válasz aprokaroka87 #67471 üzenetére
Így van. A torrentpistik és az egyéb nagyfelhasználók jellemzően 4G-n lógnak. Mint ahogy a turisták többsége is.
-
Arno19
újonc
válasz aprokaroka87 #67506 üzenetére
Ne haragudj de fordítva. És a hálózat van értem. Az ha gyökérkedik a szolgáltató akkor veszek jobbat külföldön. Ennyi.
-
simpley
őstag
válasz aprokaroka87 #67542 üzenetére
De igen, ez esetben van a nem teljesítési díj....
[link] Jó lenne, csak nem nekem.... Egyébként akik a legmagasabb csomagba vannak,
is szoktak valami ajándékot kapni? Mert eddig én soha nem kaptam. és ez nagyon elszomorít...[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #67542 üzenetére
Újságosnál történő fizetéskor van e-komfort csomag nem teljesülési díj, Telenor üzletben nincs.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Syl
nagyúr
válasz aprokaroka87 #67574 üzenetére
Azok a hét minden napján ilyen lusta di**nók! Minden kattintás után 8-10 mp mire történik valami. Mintha a telenor szervere a holdon lenne.
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #67640 üzenetére
Azért több ügyfélnél több országban ezt tapasztalni úgy, hogy ugyanazon a hálózaton másik kártya jól megy. 🤔
Nem értek ennyire a hálózatokhoz, de biztos, ez nem normális működés.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #67700 üzenetére
Akkor kié? Nézd meg, hogy milyen köröket futottunk itt a témában! Szted vettem volna tök fölöslegesen mobilnetet, hogy teszteljek, ha tudom, hogy elismert hiba van a Telenor rendszerében? Szted Viktor hagyott volna minket találgatni? Nincs különbség aközött, hogy ez a diskurzus itt, a fórumon, vagy egy Telenor üzletben történik. Ügyfelek vagyunk, akiknek a Telenorral kapcsolatos problémájuk van. Ki másnak a feladata lenne minket informálni, ha nem egy Telenor ügyfélszolgálatosnak? Óriási hiba, hogy őket sem informálják.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #67702 üzenetére
Szted a Telenor ma tudta meg, hogy a rendszerében baj van a roaming -gal? Ha igen, akkor az önmagában is csúf hiba, mivel az ügyfelek hetek óta tapasztalják.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #67704 üzenetére
Akkor miért is nem tájékoztatta korábban az ügyfelekkel foglalkozó munkatársait? Gondolj bele, hogy ez mit eredményez. Pont azt, amit itt korábban említettünk. Hogy hiába pofázunk az üfsz -nek, csak a sablon válaszokat kapjuk. Mit mondjon a szerencsétlen, ha ő sem kap használható infót? Az ecccerű user meg a válaszok alapján állítgat mindent a telóján, de csak nem lesz használható nete. A végén meg kiderül, hogy a Telenornál volt a hiba. Mit mond erre? Azt, hogy akkor a jó édes anyátokat túráztassátok! Pedig, milyen egyszerű lenne ezt elkerülni!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tomp
félisten
válasz aprokaroka87 #67702 üzenetére
Nyilván nem ma derült ki, hogy rossz ha már hetek óta panaszkodnak az ügyfelek. Tudod a normális szolgáltató ilyenkor szétküldi az infót céges levelezésen. Aztán máris tudja a dolgozó tájékoztatni az ügyfeleket.
Magentánál amikor leállt a VoLTE, kiment az infó a fb-ra és az üzletekbe is.
Telenornál hetek óta rossz az adatroaming. Üzletben totál információ hiány van, gondolom 1220-on közben ment a tagadás. Most is csak véletlenül derült ki a hiba...Viktor0610
Anno amikor én írtam folyamatosan a 4G hibámat akkor folyamatosan jeleztem nekik is, hogy még mindig rossz és nem, a hálózat nem jó! Tudod amikor tagadták 3hónapig a dolgot. Több mint 30 fb üzenet, rengeteg telefonos beszélgetés, több postai levél is volt és le lettem szólva, hogy miért vagyok ilyen negatív.
Ha jogos lett volna a kijelentés akkor az NMHH nem nekem adott volna igazat és a telenor nem fizetett volna nekem 135ezer Ft-os kötbért.
Anno volt a upc-vel is ügyem. Valami miatt szakadozott a sebesség. Jelenlettem. Már másnap kijött egy technikus és mérte a hálózatot. Nem lett meg a hiba oka de ő is látta. Onnantól kezdve 3naponta jött a technikus. Végül meglett a hiba és javították. 1hónapba telt. E után jeleztem nekik, hogy szeretném kérni a kötbért. Teljesen normálisan reagáltak, hogy persze ez jár magának és akkor telefonon kiszámolták az összeget. 1hét elteltével újra hívtak, hogy a javítás óta valóban megszűnt a hiba vagy még mindig megvan e. Nyugtáztam, hogy okés minden. Megköszönték és elnézést kértek.
Na így kellett volna a telenornak is.simpley
Több hete rossz és nemrég észlelték a hibát? Akkor ott a csapatot ki kell rúgni mert nem végzik rendesen a munkájukat. Nem csak kávézni kellene bemenni...
Nekem is érdekes módon 3hónapnyi tagadás után hirtelen "látjuk a hibát" állapot állt elő... Milyen érdekes... -
sfdrakex
nagyúr
válasz aprokaroka87 #67726 üzenetére
Nincs bizonyíték, de nagyon könnyen eltudom képzelni, hogy a terhelés miatt dob vissza 3Gre, és lesz lassabb a 4G is. Majd kiderül napközben, hogy mostmár marad a tempó, vagy lassú lesz mint az előző 2 napon. Rengeteg ember van itt kapja a rendszer a terhelést.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Autós topik
- Gaming notebook topik
- Mobil flották
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- Rhinoshield GripMax - fekete, új, csak kipróbálva volt.
- ÚJ DDPai X2SP Autós kamera (dashcam)
- DELL 5410 érintős! Core i7 10610U 16GB ram 512GB M.2 SSD excellent akku esztétikai hibák
- Apple iPhone 13 Mini 128gb
- DELL P2213 monitorok több db 1680x1050 TN panel forgatható állítható magasság akár HDMI is!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen