Új hozzászólás Aktív témák

  • Švejk

    őstag

    Sziasztok!
    Telenoros ügyintézők elég tehetetlennek bizonyultak a problémámat illetően, hozzátok, profibbakhoz fordulnék :)
    Jelenleg Németországban, külföldön tartózkodom, innen rendeltem meg a MyChat csomagot, ami havi 1+1 gigabyte adatforgalmat az EU1-es zónából is magába foglal.
    Az aktiválás után gyönyörűen működött a dolog, majd miután elutaztam pár napra Olaszországba, ott is gond nélkül tudtam használni az adatcsomagot.
    A Németországba való visszatérésem óta viszont nem működik az internet. A telefonos ügyintéző az imént azt javasolta, próbáljam meg újraindítani a telefont/más hálózatra regisztrálni. Egyik sem segített, a mobilnetet nem kaptam vissza.
    Az adatkeretem még bőven nem fogyott el, nincs beállítva adatroaming tiltásom, a telenoros APN-em rendben be van állítva, a Telenor által támogatott hálózatokra próbáltam regisztrálni, és egyikkel sem működött.
    Kérdés: mi lehet a gond? :F :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák