Új hozzászólás Aktív témák

  • darvinya

    titán

    Valami pozitívum:

    Tisztelt xxxxxxxx Úr!

    2016.07.05-én 15:12-kor telefonos Ügyfélszolgálaton szóban tett ügyfélszolgálati panaszát válaszadásra megkaptuk, mellyel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk Önt:
    Bejelentésében kérte a +3620xxxxxxx GSM számú előfizetésen ciklus közben megrendelt TV Alapcsomag szolgáltatás díjának jóváírását.
    Az ügyintézés során ügyintézőnk tájékoztatta Önt a Telenor álláspontjáról: a panaszát a beszélgetés során nem tudta kivizsgálni, ezért panasza továbbításra került az illetékes csoporthoz.
    Tájékoztatjuk, hogy Kártyás előfizetés esetén az ügyfél által az egyes kiegészítő szolgáltatásokért havonta előre fizetendő díjat az Előfizető egyenlegéből a kártyás ciklus első napján teljes egészében levonjuk.
    A jelzett előfizetésen a cikluszárás időpontja minden hónap 13-án van.

    A további sikeres üzleti kapcsolatunk reményében 2016.07.13-án időarányosan visszatöltöttük az előfizetés egyenlegére a ciklus közben megrendelt TV Alapcsomag szolgáltatás díját bruttó 645,- Ft értékben.

    Bízunk benne, hogy sikerült megfelelő tájékoztatással szolgálnunk.

    Tisztelettel

    Ez meg is történt.
    Igaz a válasz email spam -ben landolt, de azokat is szoktam nézni.

    [ Szerkesztve ]

    Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

Új hozzászólás Aktív témák