- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gedeon31
addikt
Délután óta elérhetetlen a 1220-as számuk.
-
tomp
félisten
válasz Vangelis #14904 üzenetére
Idézet a vissza írt levélből:
Ezek után Kérelmezek/Követelek kártérítést, mivel nincs rendben, hogy félévente írjak panaszt, mivel mindig van valami probléma Önökkel! Ha már kifizettem a tört havi (14napra) díjat, akkor Követelem vissza az előre kifizetett Egész havi összeget! Azaz a 7990Ft-ot! Ha nem megy az összeg visszafizetése, akkor a másik kártérítési lehetőség, hogy szüntessék meg az Okostarifa 90 előfizetésemen a 2014-ig szóló hűségszerződést, kötbér felszámolása nélkül!A mai napon a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatáságnak és a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóságnak is továbbítom az ügyet!
Levél elment, most kezdem írni a 2 hatóságnak is a levelet.
-
Vangelis
nagyúr
Szerinted lesz ebből bármi is?
De azért annak örülök, hogy pár embernek már kinyílt a szeme e szégyenteljes cég láttán.
Nekem is havidíjat követelnek, mert lusták voltak azonnal megszüntetni az előfizetésemet.
Az Ő lustaságuk miatt én miért fizessek?!Igen a telefon meg be volt kapcsolva mert állítólag majd keresnek rajta... tehát erre sem hivatkozhatnak!
Tény, hogy egyszer véletlen felment a telefon az internetre.. (adatforgalom 0,10, mert ilyen az egység), de ez is kilencedike után. Mert baxtak kikapcsolni!
Szemét csürhe!
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
tomp
félisten
válasz csernak75 #14910 üzenetére
Ha lerohad az egész, és nem tudják 72órán belül feléleszteni a hálózatot, úgy kötbérre vagy jogosult. Azaz ha nem megy a háló 72órán belül, akkor ők fizetnek neked.
Engem pedig nem vehetnek elő, mivel az ÁSZF szerint lassítaniuk kellett volna, de nem tették meg. Így hát a felelősség az övék.
Ezt megerősítette a telenor is. Ha túllépem 6x-os mértékben a keretet, nem vehetnek elő, mivel ők nem lassítottak le. -
tomp
félisten
Nos, a 2 hatóságnak az ügy elküldve.
képclub1:
jajj[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
Itt Csabán már egyszer "lerohadt" a hálózat. Egy villámcsapás következtében szétégett a Telenor cellája plusz még valami cuccos és a város egy részén több mint 24 órán át használhatatlan volt a hálózat. De ez még régebben volt. Talán még nem is Telenor volt hanem Pannon.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
A következő kérdésre keresek választ. Van egy telenoros 100 megás csomagom (1000 ft / hó, mobil online 100 mb). A céges telefonon az emailezésre pont elég, csak arra lennék kíváncsi, hogy van-e valakinek tapasztalata arról, hogy TÉNYLEGESEN mennyire lassítja be a telenor ezt ha elérem a havi 100 megát. Mert azt látom, hogy jogosultak belassítani, de kíváncsi lennék, hogy tapasztalatból ténylegesen mennyire lassítják.
-
darvinya
titán
válasz lugosi #14918 üzenetére
Hát ez tényleg fogos kérdés.
Mert nekem pont ez van, de tavaly október óta(vagy mi) nincs korlátozásom.
De előtte Opera mini-vel használtam és akkor 50-140Kbps re voltam lassítva.
Avval elég jó volt használni a email-nél nem éreztem a különbséget.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
club1
veterán
válasz lugosi #14918 üzenetére
Hivatalosan 32 kbps-ra lassítják, gyakorlatilag pedig tavaly nyár eleje óta sok 10 GB-ot lehet vele forgalmazni havonta mindenféle lassítás nélkül (hálózattervezési hiba, azóta javítják).
Ja és hivatalosan mindenféle voip forgalom is le van tiltva erről a csomagról, gyakorlatilag pedig...[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
Köszi mind a kettőtöknek, ha nem lassítják, vagy csak a leírt módon lassítják akkor számomra ez tökéletesen elfogadható.
Nem arról lenne szó ugyanis, hogy előfizetek egy 100-as csomagra és több gigát leforgalmazok rajta, hanem hogy ha a 100-at túllépem, mondjuk 120-150-re (tényleg csak email, meg az androidon futó állandó szolgáltatások), akkor ne lassuljon be használhatatlanságig a telefon. Decemberben úgyis új csomagunk lesz, addig ez tökéletesen meg fogja tenni.
-
darvinya
titán
válasz lugosi #14921 üzenetére
Email, időjárás, üzenetek(fb, Gtalk, Viber)
Azoknál észre sem lehet venni a lassítást.
De ha kép, vagy 300KB-nál nagy valamit tartalmaz arra azért várni kell mire lejön.
Mondjuk a 300KB-os mail fél perc alatt lejött.
Szerintem ezt ki lehet bírni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nightshadow
veterán
Pár hete írtam a problémámról:
"Június 21-én lemondtam az előfizetésemet a telenornál, mégis megkaptam a számlát a következő hónapra, azaz júni 20-tól júli 19-ig, mivel 1 napot már átlógott a következő számlázási időszakba. Természetesen 1 nap miatt nem akarom kifizetni a teljes hónapot, ezért nem fizettem be a számlát, hanem az interneten írtam nekik, hogy nézzenek utána, mert ez nem egészen korrekt, természetesen azt az 1 napot kifizetném."
Ma jött a válasz postán, hogy az utolsó havi számlát nem kell befizetnem. A story lényege, hogy nem szabad az embernek hagynia magát, hanem utána kell járni a dolgoknak.
-
atila4
senior tag
Sziasztok! Még régebben olvastam, hogy nem korlátozták a Hipernetet. Még mindig van ez vagy már korlátozzák?
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
-
tomp
félisten
Tegnap este feltöltöttem a fb oldalukra a képet ami bizonyítja, hogy elment a NFH-nak és az NMHH-nak a panasz. Milyen érdekes, nem írt a képhez a telenor semmit. Azon csodálkozok, hogy még nem törölték.
-
Vangelis
nagyúr
olvassák a prohardvert.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
tomp
félisten
Mondjuk én örülök neki, hogy olvassák. Legalább tudnak minden hibát, gondot és panaszt.
-
Dusee
őstag
udv!
erdeklodnek, hogy telenornal csak a mobil online mobilinternetes dijcsomagok kozul lehet valasztani?
illetve elofizeteshez is jok ezek, vagy oda mas kell?
koszi! -
csasaKKP
senior tag
Rég voltam itt, 300 kemény hsz.-t végigolvasni... Na és mit tapasztalok? Semmi másról nincs szó, csak a Telenor szidásáról, két aktív fórumozó vezetésével.
"Life isn't some cartoon musical where you sing a little song and all your insipid dreams magically come true! So let...it...go!"
-
Vangelis
nagyúr
Tegyek online panaszt a számlázással kapcsoltban:
Sajnos hiba történt a kérés küldése közben! (Hibakód: 5683993753369376)
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz nightshadow #14923 üzenetére
Nekünk hónapokon keresztül sorozatban volt velük ilyen gondunk. Akkor döntöttem el, hogy ha lejár a hűség akkor otthagyjuk őket, pedig évekig nem volt velük semmi bajom.
Örülj neki hogy csak egyszer fordult elő. Tudom hogy demagóg amit írok, pedig nem annak szánom: amikor még Pannon volt, sokkal jobb társaság volt. Egyszerűen jobb volt a szolgáltatásuk színvonala. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz darvinya #14922 üzenetére
Ez teljesen jól hangzik. Gyakorlatilag ezt csinálja a telefon, gmailt ellenőriz, időjárást frissít, és nagyon mást nem is. Meg néha válaszolok egy-egy emailre a telefonon, de jobbára inkább csak olvasom őket, megnézem hogy jött-e valami sürgős munka. A többi ráér a gépen megválaszolni.
Másik szolgáltatónál van komolyabb mobilnet előfizetésem, így ha valami nagyobb kell akkor az is megoldható, csak olyanba nem akartam belefutni, ezért is olvastam el az oldalukat, hogy ha túlmegyek a 100 megán akkor nincs rászámlázás. Ha lassítják, azt már ki fogom bírni, legfeljebb ha használhatatlan akkor a másik szolgáltatónál lévő másik telefonon nézem meg.
-
Dusee
őstag
újra olvasva tényleg nem túl pontos a kérdés... 2.0 verzió:
úgy néz ki telenoros leszek, méghozzá flottás előfizetéssel.
ha így alakul milyen mobilinternet lehetőségek közül választhatok a mobilomra?
láttam a mobil online csomagokat, ezeken kívül is vannak választható csomagok?
illetve a flotta előfizetés mellé igényelhetőek simán sms-en keresztül, vagy esetleg telefonon keresztül kell, vagy neadj isten be kell menni a telenorhoz?így remélem világosabb
szerk: illetve a mobil online csomagoknál olvastam, hogy a torrentet, stb. nem támogatják, és korlátozzák a netet 32/32-re. ez mennyire valós?
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
Flottásoknál flottája válogatja az igénylés menetét, nálunk pl. csak a flotta ügyintéző (szerény személyem) tudja az előfizetések opcióit állítgatni. Igen, a mobil online csomagokból lehet válogatni. Jelen pillanatban nem ajánlom a 100 MB-osnál nagyobb csomag előfizetését, mert a Telenyomor képtelen lassítani. Ha kijavították az immáron bő egy éve nem működő rendszert, akkor majd lehet felfelé váltani...
-
#74774528
törölt tag
válasz nightshadow #14940 üzenetére
Azért ezzel tudnék vitatkozni:-)
[Djuice Combo] Lényegesen jobb mint a gagyi Blue Mobile -
lugosi
MODERÁTOR
válasz nightshadow #14940 üzenetére
Szeretném nem félreérthetően leírni, de az ár (a szolgáltatás ára) nem igazán számít. Meg is magyarázom gyorsan, hogy hogy értem, azokat a szolgáltatásokat nézve, amennyit és amit használok (beszélgetés, net, sms) mind a 3 szolgáltató kb ugyanolyan csomagokkal rendelkezik. Ezt annyival pontosítom, hogy a yodafonban nem gondolkozok igazán egyelőre.
Most az, hogy havi szinten 45 ezer vagy 42 ezer ft a számla az nem igazán érdekes. A lényeg, hogy ne szakadjon meg a hívás autópályán, mert olyan égő visszahívni az ügyfelet, hogy bocs hogy megszakadt, de lementem a Telenor lefedettségi térképéről 22 km-e a fővárostól, autópályán (tehát nem valahol a Bakony mélyén egy atombunkerben). Ne számlázzanak ki olyan dolgokat, amiket nem vettünk igénybe. Ha reklamálunk, és végül kiderül hogy igazunk van, akkor a levelüknek ne az legyen a lényege, hogy akkor is mi vagyunk a hülyék.
Szokták mondani, hogy másik szolgáltató se jobb, ebben azért nem hiszek, mert emellett a céges előfizetésem mellett van egy másik előfizetésem másik szolgáltatónál, és a közel 4 éve mióta az megvan, érdekes módon náluk egyszer sem volt probléma.Száz szónak is egy a vége, én egy telefonszolgáltatást úgy képzelek el, mint egy infrastruktúrát, amit a munkám során használok, és mint ilyen, a szolgáltatótól azt várom el, hogy problémákat oldjon meg nekem, és ne okozza őket. Nos kb másfél éve érzem azt a telenornál, hogy ez stabilan felborult.
-
club1
veterán
válasz #74774528 #14945 üzenetére
Ha tényleg a Telenor töltené fel azt a havi 1990 Ft-os keretet (aminek a fele lebeszélhető), akkor tényleg sokkal jobb lenne. De alapos a gyanúm, hogy a havi keretet a (feltöltött) egyenlegből vonják le, így viszont csak azoknak éri meg, ahol van három olyan hálózaton belüli számmal rendelkező családtag/barát, akikkel sokat beszélsz. Vagy akkor, ha eleve sokat beszélsz, de akkor meg minek választana bárki is kártyás előfizetést...
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest