Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    Na bementem egy másik üzletben , ott mégkedvesebb és csinosabb menyecske fogadott, de ö is csak abban tudott segiteni, hogy nagy nehézségek árán csináltunk uj jelszót, kb az 5. verziót fogadta csak el a rendszer.
    És ugyan ugy telefonon kellett felhivni a központot.Még melegébe a parkoloban az autóból sikerült felhivom, mondom sinen vagyunk, erre aszondja a bemondó néni, hogy rendben rogzitik , hogy mit akarok majd valaki visszahiv a részletekkel.
    Elpakoltam a papirokat Mondom ma már ebből sem lesz semmi , elmentem bevásárolni fél ora mulva csörög a telefon , hogy akkor visszahivtak a felmondással.Örülök neked mondtam, mert nincs nálam a papir 10 perc mulva hivjon vissza az ugy neki nem jó ,mert a rendszer akkor nem engedi neki, hogy visszahivjon inkább tartja addig mig a papirokhoz megyek, átszambáztam a bevásárlóközponton ki a parkoloig .
    Aztán bemondtam a telefonszámot meg a jelszót meg két igent mondtam ( Még jó hogy nem hallotta senki mert azt hitték volna hogy telefonon nősülök ).Ennyi volt a felmondás .
    Ez majd 3 órás telefonálgatás és 2x 2 órás kocsiutba tellett ahelyett, hogy az üzletbe bemegyek 1x és a 2 igen helyett teszek 1 aláirást a lap aljára.

    Gratulálok Telenor! És akkor még úgy üdvözölnek a telefonba, hogy egyszerüsitették a rendszert hogy nekünk még kényelmesebb legyen .Köszönjük,de nem kérnék belőle tobbet.

Új hozzászólás Aktív témák