- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- ASUS routerek
- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Linux kezdőknek
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Milyen program, ami...?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kalandor #1599 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy meg fogják lépni. Egyrészt csöpögtetik erről az információkat, másrészt,már számolják az utasok és nem hiszem,hogy csak úgy kiváncsiságból olyant kezdenének el vizsgálgatni, amire vagy-vagy alapon gondolnának...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz fastervótam #1602 üzenetére
A BKV talán nem lesz ilyen ostoba. - Eddig sem volt az. Mindennek meglett a pozitív eredménye, ha más nem egyvalakinél....ha érted.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Vandit.
addikt
Nah akkor.Aki a lopásról papol nekem az szépen kezdjen el gondolkodni,hogy mennyi filmet/játékot vesz meg eredetiben dvd-n és mennyit tölt le.Hány jogtiszta szoftverrel rendelkezik?
Nem tellik mozira,játékra,hogy megvedd/kifizesd?Akkor ne töltsd le,mert lopsz.Lehet nézni a tv-t.Ez van.Megkárosítod a gyártót és azt aki megveszi eredetiben,mert neki ezért drágább.Úgyhogy be lehet fejezni a lopás témát elég hamar,mert a tököm ki van a sok álszent dumával már.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Mackósajt
senior tag
válasz Vandit. #1604 üzenetére
Ez klasszikus példája "a más is lop, tehát én is tiszta lelkiismerettel lophatok" érvelésnek. Köszönöm a szép illusztrációt az erről szóló hozzászólásomhoz.
Különben igen, az is lopás. De ez nem ment fel. Akkor sem, ha támadásba mész át az álszentség vádjával.
[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
válasz Vandit. #1604 üzenetére
0 nem jogtiszta szoftver van a számítógépemen
1 db játékkal játszom ha tehetem, az is havidíjas...
Nem töltök le zenét és filmet sem az internetről (holott megjegyzem az nem illegális).Akkor én maradhatok?
mert a tököm ki van a sok álszent dumával már.
Fáj az igazság vagy mi? Fuj, sok gonosz csúnya gané, bérletvevő köcsögök leugattak, jaj jaj...
Lopjunk együtt, akkor legalább tiszta lesz a lelkiismeretünk... pff .. mert úgy elfogadott.[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Vandit.
addikt
válasz sasa311 #1606 üzenetére
Szerencse,hogy vannak ilyen törvénytisztelő emberek,mint te is.
Igen nagyon fáj .Szíved joga megvenni.Vegyed,de én nem állok be a bólogatók sorába,aki zokszó nélkül megveszi az aránytalanul magas utazási jogosultságot.Te akkor is megvennéd,ha a fizetésed felébe kerülne?Csak,hogy elmondhasd mekkora törvénytisztelő forma vagy,esetleg gyalogolnál(muhaha),viszont ilyen hidegbe sanszos,hogy beteg leszel és költheted a "spórolt" pénzed gyógyszerekre,másrészt több időt használsz el,tehát ugyanott vagy.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz Kalandor #1608 üzenetére
Ennek nagyon örülök.Komolyan
Akkor már lopós szardobáló vagyok.Ezt vállalom.Ennyi.
A BKV akkor sem lesz jobb max drágább.Ezáltal még kevesebb fizető utas lesz,így lesz miért árat emelni a sok kis törvénytisztelő meg veszi,mint a katonatiszt,mert ugye nem lopunk.Csak nyelünk és nyelünk meg nyelünk........A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
sasa311
veterán
válasz Vandit. #1607 üzenetére
Nézd olvastam a blogodat.
Hogyha 100.000 forintot ki tudsz fizetni annyi megjegyzéssel, hogy "Ezzel nincs is semmi probláma, bár kicsit sokalltam az összeget, mert össz-vissz max. 3szor telefonáltam haza és kb ugyanennyiszer hívtak, de én hülye ugye minek telefonálok külföldön..."
Akkor ne adjuk elő a hattyú halála című színdarabot, mert kevés a műértő közönség.Egy fizetés fele a büdös életbe nem lesz egy bérlet.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Vandit.
addikt
válasz sasa311 #1612 üzenetére
Igen,akartam is írni.
egy kis hazai helyzet
1
2
3
4
5
6Igazi csemege
7 Szintén
8
9
Gondolom ez is azért van,mert egyesek nem vesznek bérletet.
Na ennyi mára.Mindenkinek bérletes szép estét.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
stangli
senior tag
válasz sasa311 #1578 üzenetére
Kombínó ide, Volvo amoda, a4es csodametróra meg amoda, valahogy a magyar valuta elfogyott... tegye össze egész Bp a kezét, és imádkozzon Brüsszel kegyességéért, hogy megkapja a főváros a uniós támogatást a csodametróra, mert azaz Uniós támogatás nagyon nem akar jönni... és ha nem jön akkor lesz egy 4es metrónk a Gellért térig vagy még addig sem...
nehogy azt higyjük, hogy a bérlet árából beérkezett összegek arra vannak fordítva amire kellenek... csak ahogy Stryker is mondta, a kis nyuszit +_aszák, a nagy rókát meg éltetik, hisz tudja mondani, nem megy a szekér... egyszerűen nem... de ott hátul a sufniba meg van ám keverve a cuccos, az a jó cucc, amiből ilyen olyan státusz szimbólumokat vásárol... ejnye bejnye magaslati levegő... de ha a pici cica teszi akkor irány a dutyi... -
V.Stryker
nagyúr
válasz fokukac #1616 üzenetére
na, akkor hozzad össze, hogy a világ boldogabb felén mennyi az átlag ejuró kereset és ahhoz viszonyitva hol van ez a 30 ejuró....aztán gyorsan számolj egyet,hogy az itteni átlagkereset mennyi ejuró és ahhoz képest hol van ez a 30 ejuró....ez elég gyenge szöveg volt.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
dragonfx
veterán
válasz fokukac #1616 üzenetére
egy menő közgazdászígy gondolkodna?..
nem valami jó...ne azt nézd ott mennyit kapsz 30 euroért, hanem hogy itt mennyi az átlagkerest?...kb 120, mennyi a bérlet? 8......kinn lehet 60 euro a bérlet igen, de lehet hogy mellé társul egy1500-2000 euros havi átlagfizetés....számolj gyorsna léci 2 szorzot a 4 ár között..........ennyi.
A magyar kereseteket figyelembe véve na diákbérletnek 1500 a felnőttnek 3500ba szabadna kerülnie. ...ők is nyernének ugyanis most 5ből 4 ember nem veszi meg ugy meg valszeg 5ből 4 megvenné....
Megeza 270ft-os jegyár ....
Tényleg ha héven utazok kifelé pestről...héven lehet jegyetvenni ami mondjuk a határon tuli állomásig érvényes?
u.i.:ja és nem,nem megyek bmwwel
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dragonfx #1618 üzenetére
Egyébként pont a minap beszéltem erről pár kollegámmal, akik bevallottan nem vesznek bérletet, mivel egyetlen vagy max két járatot használnak pár megálló erejéig és azért soknak tartják a 8k feletti bérletet. Viszont egyhangúan azt mondták,hogy amennyiben 5000 forintba kerülne a teljesárú bérlet, akkor gondolkodás nélkül megvásárolnák rendszeresen.
Sajnos a bkv egy próba hónap erejéig sem képes kipróbálni azt, hogy adja ennyiért a bérleteket, akciósan, hogy észrevegye "a kevesebb néha több".
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Vandit.
addikt
válasz fokukac #1616 üzenetére
A jogosultság ára magas.
A világ boldogabb felén meg 10x ennyi az átlagkereset,úghogy ez hülye példa volt.Ráadásul van zónajegy stb.,amit itt nincs.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz V.Stryker #1619 üzenetére
5000 is sok.
Az lenen jó cisnálnak egy közvélemény kutatást, hogy az emberek 80-90% ennyit lenne hajlandó max. adni keresete alapján a bérletért..de még erre sme képesek...és akkor 1 próbahónap azokkal az árakkal..és jönne a felvilágosodás kora 2....Ja meg amíg utazok 60 megállót és 1 ellenőrbe nem botlok, addig minek vegyek?..lelkiismeretből, becsületességből??..hagyjuk már ebben az országban ilyne ember nem él meg, elveszik.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Viszlát
addikt
Sziasztok!
Úgy tűnik, hogy nemsokára én is használni kényszerülök a BKV "szolgáltatását". Viszont ha jól látom, akkor nincs vonalra bérlet, csak összevonalas. Nekem kb 10-12 alkalomra kellene egy hónapban, Vígszínháztól a Petőfi hídig a 4-6 villamosra.
Milyen megoldást tudtok javasolni, ami nem 9000 forint egy hónapban?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
V.Stryker
nagyúr
-
Viszlát
addikt
Köszi mindenkinek
A budai oldalra megyek, szóval a boráros nem jó, nem szeretnék minden nap kétszer átgyalogolni a hídon ebben az időben
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
MODERÁTOR
válasz V.Stryker #1628 üzenetére
Van még gyűjtőjegy, én is azt szoktam vásárolni.
Más.
Akik a ráckevei HÉV-vonal mellett laknak és használják a szolgáltatást, nem lesz ismeretlen a köv. levélben leírt szitu. A levél a GKM-nek ment."Tisztelt Cím!
Nem tudom, jó helyre írok-e, de szeretnék egy bejelentéssel élni.
Örömm fogadtam Kákosy Csaba miniszter úr lépését a MÁV pár nappal ezelőtti menetrend káoszának nyomán.
Sajnos, hasonló a helyzet a ráckevei HÉV-vonalon is. A járatok egy vágányon járnak, néhol órás időközökkel (nem a Vágóhíd-Dunaharaszti külső részre gondolok), nem kis fennakadást okozva ezzel a járattal munkába igyekvők életében. Mivel a vonalat kiváltani nem igen lehet más járművel, az ember kénytelen kivárni a bizonytalanul közlekedő járatok megérkezését.
A megvááltozott menetrendről tájékoztastás nincs, az érkezési időpontokat senki sem tudja.
Kérem Önöket, vizsgálják ki az ügyet.
Maradok tisztelettel:
[becses nevem]"Nem hiszem, h. meg fogom vele váltani a viláűgot, de hátha...
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
nagyúr
válasz V.Stryker #1617 üzenetére
vannak dolgok, amiknek nem sok köze van az átlagkeresethez. pl. a gázolaj ugyanannyiba kerül, de a busz is, meg a villamos is. max. az itteni buszsofőr bére kisebb, mint a nyugatié, de szerintem az a töredéke a költségeknek.
szerintem 8e ft nem drága egy havi bérletért.
máshol a napijegy kerül 2-3 ezer ft-ba.
és konkrétan nekem már sikerült londonban 1 nap alatt eltömegközlekednem 20 ezer ft-ot, többször is.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
V.Stryker
nagyúr
válasz fokukac #1631 üzenetére
Oké. Neked nem drága. Örülök,hogy ma Mo-on vannak emberek, akiknek ez semmiféle megterhelést nem jelent. Továbbá ezektől az emberektől annyi szolidaritást kérnék, hogy vegyék tudomásul(még elfogadni sem kell), hogy vannak emberek, akiknek ez megterhelés. Uff!
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
nagyúr
válasz V.Stryker #1632 üzenetére
akinek drága, az járjon biciklivel.
ha skandináviában működik (pedig ott nem szegények az emberek), akkor itt is. ja, és ott azért picit hidegebb van.dragon : ezzel a logikával itt a bmw is lehetne olcsóbb, mert itt kisebb az átlagbér. sőt, akkor megérné zimbabwéba menni béjemvét venni, merthisz ott még a mienknek is a százada az átlagbér, ergo ott a béjemvé is századannyi.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
MODERÁTOR
-
bullseye
addikt
válasz V.Stryker #1619 üzenetére
részben azért is nem 5k, mert sokan így gondolkodnak. persze BKVnál is lopnak és bénáznak eleget, mint minden cégnél. De van egy dózis pénz, amit el kell érniük, állam/főváros beszáll valamennyivel, többit a fizetők adják össze.
Valszeg ha kétszer ennyien kezdenének fizetni, akkor sem menne le a bérletek ára, de mondjuk több járat lenne, kevésbé mocskosan, szétesve, stb.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
-
bullseye
addikt
mindenre van indok.
nem veszek jegyet, nem veszek legál szoftvert, zenét filmet, csalok az adóval, miért? mert mások is (és azok többet, a mocskok!)? Kifogásnak jó, de igazából csak azért, mert akkor másra, többre marad pénzem. emberek vagyunk... csak nekem meg ettől egyrészt kevesebb lesz, és az meg engem zavar, másrszt nem tudom ki mikor megy át indirektből károkozásból abba, hogy simán elveszi a pénzem - mert akkor neki több lesz, többre költhet.attól tartok, megártott a kapitalizmus az országnak, mert nincs meg hozzá a gazdasági és életszínvonalunk... de ez már lassan filozófiai hablaty...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
V.Stryker
nagyúr
válasz fokukac #1634 üzenetére
Majd akkor biciklizem, ha lesz biciklis sáv és nem az életemmel játszom...mert jelenleg így áll a helyzet.
Ez basz fel. Mindenki osztja a jobbnál jobb és lelkiismeretesebb tanácsokat,csak éppen értelmes alternatívát nem hallottam még. Van olyan aki minden nap két órát gyalogolt,mert nem tudta megvenni, van aki -5 fokban képes biciklizni. Ha ennyi jóravaló,szorgalmas, becsületes ember van, akkor hogy a francba tart itt ez a rohadt ország?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
sasa311
veterán
válasz V.Stryker #1639 üzenetére
Hát az a baj, hogy csak ennyi... Meg sok olyan - mint te is többek között. Ezért.
A biciklizés, a gyaloglás, a repülés és a teleportálás mind alternatíva. Ja, hogy hideg van, meg nem kényelmes, meg lassú meg anyámkínja. Úgy érzem még ha valami egyenlő feltételű alternatívát találnák, egyeseknek az sem lenne jó , mert ...
Amúgy összeállsz 4 szomszéddal, negyedelitek a benzint. Van olyan ismerősöm, aki így csinálja. Mind a 4en a belvárosba járnak dolgozni, 50km naponta, 4 liter benzin. kb 250 forint fejenként. De gondolom nincs olyan szomszédod aki arra dolgozik, mint te...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz sasa311 #1640 üzenetére
Hát az a baj, hogy csak ennyi.. - Te egy hős vagy. Most magamba nézek és átbeszéljük ezt az összes rabló-tolvajjal. Holnap elmegyek a 11-es misére, gyónok is. Aztán megbeszélem a szomszédokkal,hogy dobjuk össze a lóvét...na nem benzinre, kötélre. Pá pá ph. Lógtam ezen a minőségi szolgáltatásokat nyújtó bkv-n, ahol rendszeresen megölelt az ellenőr, néha pzs-t is adott. Télen melegedtem rajta, néha a padlóról is ettem, olyan tiszta volt. Na meg ugye majdnem ingyen van.... Én rohadt, szemét, tolvaj meg lógtam rajta néha...nem mindig...egy évben kétszer, amikor a fizu a bérlet lejárta utánra esett. Ohh kövezzetek meg, utána meg felkötöm magam. Hogy én ezt eddig miért nem láttam. Sőt, adóm 1%-át is a BKV-nak adom. Mi több, a fizetésem felét szétosztom az állami szervek között,mert ők szegények, nem is tudom miből élnek, mert az adóm utolsó fillérjét is az én rám költik. Ohh, én szemét tolvaj.... Mea culpa, mea maxima culpa.
Mit is mondhatnék neked és társaidnak: Boldogok a lelki szegények.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz bullseye #1638 üzenetére
Kifogásnak jó, de igazából csak azért, mert akkor másra, többre marad pénzem - és tényleg. Döntenem kell basszus,hogy most bérletet veszek,vagy a hó utolsó hetében nem lesz kajára pénzem. És én szemét és az ilyen helyzetben lévőknek van pofájuk az ételt választani. Én azt mondom, rohadjunk meg. - akár ezt is mondhatnám, de három hete meguntam és autóra váltottam. Szóval jelenleg nagyívben sz@rok a BKV-ra. Persze ez nem jelenti azt,hogy elfelejtettem az eddigi éveket.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
SuperFly
csendes tag
Szvsz a tömegközlekedés is egy szolgáltatás, amit ha igénybe vesz az ember, fizesse meg. Rájövünk mennyire értékes is, ha belegondolunk, hogy Budapest egyik részéről hogyan jutnánk el nélküle a másik részére. Egyből máshogy fest az a szakadt 30 éves Ikarus busz, ami elvisz Újpestről Dunakeszire. Viszont amennyiben megfizetem a szolgáltatás árát, úgy fizesse meg más is (ellenpélda a "ha más nem fizet, én miért fizessek?"-re), tehát a BKV kérje számon mindenkitől (!!) az utazás díját, és cserébe BIZTOSÍTSA a közlekedés SZÍNVONALát. Több jutna a járművek karbantartására, nem szállna fel mindenféle kis roh@dék telekarcolni az üvegeket a sz@rjaival (esetleg lakkfilc helyett bérletre menne az a drága pénz?), és az aljanép sem szállna fel heccből másokba kötni. Szívnvonalasabb lenne a közlekedés
'A nappal nap nélkül olyan, mint az éjszaka'
-
Dalai Láma
őstag
válasz V.Stryker #1641 üzenetére
Tény, hogy drága. Sokaknak nagyon. De! Ha olcsóbb a bérlet ára, attól nem fog kevesebe kerülni az üzemanyag, nem lehet a dolgozók munkabérét csökkenteni, stb, stb. Valahonnan ki kell pótolni, amit nem lehet máshonnan, csak az adókból. Akkor meg már megint ugyanott tartunk. Valószínűleg nem gonoszságból emelnek árat, hanem, mert rákényszerülnek. Nem is az extra profit miatt, ugyanis veszteségesek. Még ilyen árak mellett is. Egyébként meg tényleg megéri, ha sokat utazol gyorsabb környezetbarátabb és olcsóbb is, mint kocsival.
''Ugrott apósom, nagy régi sólyom, mindene az illegalitás''
-
Dalai Láma
őstag
válasz V.Stryker #1642 üzenetére
Egy kocsi ára 30 év BKV bérlet. Plusz a benzinköltség + karbantartás. Használt kocsi többet eszik, és nem is húz ki még 20-30 évet. De ezek szerint neked jól megy a sorod, ha erre telik. Ennek fényében vicces, ahogy kifejtetted, milyen drága is egy BKV bérlet.
''Ugrott apósom, nagy régi sólyom, mindene az illegalitás''
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Dalai Láma #1645 üzenetére
Céges autó...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Dalai Láma #1644 üzenetére
Rákényszerültek? Arra meg tellik ,hogy minden egyes éjszakai járművön legyen biztonsági őr? Növeljük folyamatosan a létszámukat is? Eszükbe jutott már,hogy ha lennének retkes kapuk a metrobejáratnál, akkor nem lenne rájuk szükség, ergó pénzmegtakarítás. Továbbá, kénytelenek lennének az emberek megvenni a jegyet...ha meg minden nap meg kell venniük a metró miatt a jegyet, akkor egyre többen vennék meg a bérletet mert gazdaságosabb.
Csodálkozol,hogy háborog a nép? Folyamatosan drágitanak, nem gyengén szankciónálnak, járatokat ritkítanak(ha nem is valják be...nem hiába indul 8-10 percenként minden reggel a 11-es busz a 4-5 helyett)....soroljam még? Naná,hogy ideg az ember,hogy többet fizet a kevesebbért....
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Dalai Láma
őstag
válasz V.Stryker #1647 üzenetére
A járatritkítás terve szerintem is f@szság. Egy öngyilkos stratégia első lépése. A kapukat meg jó lenne már megcsinálni valóban. Nem fenékig tejfel. De ennyi pénzért szerintem egész jó. Annyit metrózok, amennyit akarok, nekem nagyon megéri. Vidéken sem olcsóbb sokkal, főleg a szolgáltatásokhoz viszonyítva. Országosan abszolút nem rossz.
''Ugrott apósom, nagy régi sólyom, mindene az illegalitás''
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Dalai Láma #1648 üzenetére
Igazából tényleg feleslegesnek tartom,hogy csak az utas és BKV kapcsolatára szűkítsük le a vita témáját. Sajnos, ennél én egy komplexebb társadalmi, jóléti, rendszerbeli problémát látok, amelyet picit butaság is csak erre levetíteni. Túl rég óta, túl sok állami vagy nem állami szervezet szivatja a jónépet. Túl sokat követelnek és szankcionálnak.Pozitív változás pedig nincs olyan mértékben,mint amilyen értékben szivatás van. Márpedig én úgy látom,hogy a nép dolgozott régen is, most is és ha lesz lehetősége,akkor dolgozni is fog. És ha egy bizonyos szintet eléri a csalások,lopások száma, akkor ott az egyéni helyzetek mellett át kéne tekinteni a rendszert is, hogy esetleg mi késztette rá őket....gondolom nem unalmukba...de talán ez már nem is idevaló.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
nagyúr
válasz V.Stryker #1642 üzenetére
"döntenem kell basszus,hogy most bérletet veszek,vagy a hó utolsó hetében nem lesz kajára pénzem. És én szemét és az ilyen helyzetben lévőknek van pofájuk az ételt választani. Én azt mondom, rohadjunk meg. - akár ezt is mondhatnám, de három hete meguntam és autóra váltottam."
Ez mán' valami, az autó olcsó, a 8 ezres bérlet drága.
egy tankolás többe kerül...
Pleased to meet you - hope you guess my name
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- sziku69: Szólánc.
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Kutya topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest