Új hozzászólás Aktív témák
-
nyunyu
félisten
Tegnap esti szitu, esik az eso, baktatok az Okt 23. utcan a 18-as villamos megallo fele, Skalat elhagyva eszreveszem, hogy akkor kezd atmenni a keresztezodesen egy Tatra. (ez kell nekem...)
Nyulcipo ON, kozben villamos beer a megalloba.
Kierek a Vasarcsarnoknal, pont nekem zold a zebra, futok tovabb, villamos moge erek, meg mindig zold, felerek a jardaszigetre, lepnek fel a hatso ajton, DE MAR ZARVA, villamos meg indul...
Nezek a villamos lampajara: akkor valt piros+sargara...
Aztajoqrv@#$%^&*()_!!!
(Megj: este negyedorankent jar a 18-as...)Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz V.Stryker #1471 üzenetére
Hasonlithatjuk Moszkvahoz is
Ott van 10 metrovonal, amiket folyamatosan bovitenek uj megallokkal. (van vagy 160...)
10 rubel egy metrojegy (~72Ft), emelni jopareve nem merik, mert akkor a nep nem birna megfizetni. Aztan korlatlan atszallasra jogosit fel, mivel csak a megallok bejaratainal ellenorzi a beleptetorendszer.Tomeg meg joval nagyobb, mint Londonban.
(Mondjuk ott felszini tomegkozlekedes az nem nagyon van, villamosokat visszabontottak a 70-es evekben, mert az akkori vezetes a 2x4/5/6 savos sugarutakat preferalta, alig maradt egy-ket villamosjarat mutatoba.
Buszjegy meg draga a nepnek. (15 rubel))[szerk:]Elmult 3 evben atadtak meg ket vonal elejet, igy most mar 12 vonal van.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
-
nyunyu
félisten
Tudom elvezni, amikor hajnali fel kettokor mennek aludni Albertfalvara, aztan fel negykor mennek vissza.
Ma is 2:45-kor, meg 3:35-kor huzott el egy ICS.
Hangjukbol itelve lefele, Albertfalva iranyaba mehettek.Csak azt nem ertem, hogy ha 0:20 korul er be menetrend szerint Jaszai Mari terre az utolso kettes, akkor hogyhogy 2.5 ora mulva er ide at Budara?
Ennyi ideig tart felmenni a Margit-hidra, aztan Moszkva teren at a 18-as vonalara?Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz lajafix #1976 üzenetére
Hatékonyabbá szerintem lehetne, kérdés, hogy a tulajdonos ezt támogatja-e?(a rengeteg ellenőrzés pl hatékonyságnövelő)
Nemreg volt valami cikk rola, hogy az alig egy honapig tartott ellenoroket minden metro bejarathoz akcio mennyi plusz bevetelt hozott a BKVnak.
Aztan az is le volt irva, hogy ezt a novekmenyt el is vitte a pluszban felvett trollok bere.Szoval a hatekonysag egyaltalan nem nott.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz stangli #2038 üzenetére
és meg is van, hogy mely járatokat ritkítaná a BKV... lehet csemegézni… a pozitívum, több autó jöhet a városba, hisz kevesebb busz ,eg troli lesz az utakon
Tegnap voltam dokineninel, mert mar ket hete halalomon vagyok, alig kapok levegot, kapar a torkom ezerrel, azt hittem hogy ledontott az influenza, de kiderult, hogy semmi komoly, meg torokgyulladasom sincs, csak a jofele belvarosi szmog okozza
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Hurra, hetvegen lejart a diakberletem, igy ma reggel allok sorba, a szokasos 100 napos diakberletert, mert lusta vagyok 3x sorban allni. (milyen jo volt regen a 6x30=200 napos, persze agyatlanul megszuntettek 3-4 eve...)
-Nincs.
-???
-Kedvezmenyes berletek megszuntek, adok helyette 3db egymas utani havijegyet, ugy jo?
-Mennyibe kerul?
-3*3250=9750
-Ej, de megemeltek az arat.
-Csak 300Ft-vel lett dragabb havonta.
-Ja, de kozben 10 nappal rovidebb idoszakra szol.Kis matek:
Novemberben vett 3x30 (=100) napos diakberlet volt 8850, most 3x30 (=29+31+30=90) napra adnanak 9750-ert.
Szoval 10.1%-kal magasabb aron kapok 90% teljesitmenyt, ha ezeket osszeadom, akkor egysegnyi szolgaltatasert mar 22.4%-kal fizetek tobbet idenEnnek persze az lett a vege, hogy most csak egyhavi berletet vettem, aztan majd ha lejar, akkor kovetkezo hetfon veszek ujat, kozbeeso hetvegert, amikor amugy sem szoktam BKVzni meg nem tomom a kasszajukat.
Akkor meg nem is vettem szamitasba, hogy a jaratok jo resze ritkabban/rovidebb utvonalon fog kozlekedni. (szerencsere a kornyekemen jaro buszok/villamosok megusztak az eszetlen kaszabolast, illetve a 105 nem, de ugyis csak Deakig szoktam vele kozlekedni.)
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Olvasgatom a VEKE engem erinto tablazatat
Par dolgot nem ertek:
18-as vili: Hajnalban és este a mai 15 helyett 30 percenként, szombaton délelıtt 10 helyett 15 percenként az 56-ossal megegyezı paraméterekkel. (a 41-es rövidülésével
a Fehérvári úton este 12 helyett 4 villamos óránként!!!) A Savoya park, mint átszállópont este félóránként kap villamost!Atszallni, ott, mire???
Talan az 1-es villamosra??? (hany eve tervezik???)Masreszt meg az uzletkozpont este 10-kor zar, de ezt mar a BKV is eszrevette novemberben, 22:25-kor megy lefele az utolso 18-as a haz elott, utana mar csak 56 jar.
Most hetvegen vettem csak eszre a megalloban kirakott tablan, mivel eddig fulre mindig akkor huztak el a villamosok este a haz elott, mint regen, amikor meg nem alakitottak at a 18/56/59-et.Viszont remelem a nagy jaratritkitasban megszunnek a hajnali ketto/harom/negy fele jaro 2-esek, mert mar kezdem nagyon unni oket. Hiaba kozlekednek lopakodo uzemmodban, akkor is remeg toluk az egesz haz.
Tudom, erre a negyes metro elkeszulteig varhatok[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz Integra #2133 üzenetére
megy már a móriczon keresztül 18-as meg 47-es villamos kifelé?
vagy még mindig sétálni kell a vasúti felüljáró felé?De az is lehet, hogy regebben, csak azota novemberben valtozott az 56, 59, 18 viszonylat.
(Pl. este 10 utan 18-as helyett mar 56-os jar.)[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Reszemrol holnap gyalog megyek melozni. Az konstans 25 perc alatt megvan, BKV mostanaban total kiszamithatatlan.
Pl. mult hetfon delben Krisztina terrol 20 perc alatt sikerult eljutni busszal a Lanchid kozepeig... (1.5 megallo.)
Pentek reggel meg pont az orrom elott ment el a 105, sebaj, fene se all majd a dugoban, mint hetfon, 78-nak legalabb vegig buszsavja van, metro meg nem szokott allni a dugoban.
Ehhez kepest Ferenciek teren setalok lefele a mozgolepcson, pont all benn egy szerelveny, tomeg all, es nezi, kozben hangosbemondo: "Ujpest Kozpont fele muszaki okok miatt nem kozlekedik"..
'nyadat, setalhattam Arany J. utcaig...Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Hurra, ma 22 perc alatt sikerult Lanchidon atsetalva abszolvalnom a Krisztina ter-Arany J utca tavot.
Mult heten BKV-val sosem sikerult 30 perc alatt, de 3x elofordult 40+ perc is, ugyanezen a tavon
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz Mr.Grincs #2438 üzenetére
Bejelentette a bkv nál[...]Addig húzódott hogy a bkv írt egy bocsánatkérő és azért esedező levelt neki
Weblapjuk legaljan "utaseszrevetelek" linken szereplo emailcimet is szoktak olvasni.
Novemberben bejelentettem emailben, hogy sz@r a sin a haz elott, egybol jott ra automata valasz, hogy 30 napon belul ertesitenek.
Erre harom napra ra hajnali kettokor meghegesztettek.
Utana 30 napra ra jott is a hivatalos valasz, hogy tenyleg el volt torve a sin, de mar megcsinaltak.Az mas teszta, hogy a Budara "tevedo" 2-esek azota 2 haztombbel odebb megint szetvertek.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz bolondember #2467 üzenetére
1-es vili
nem, Kelenföldig.Kelenfold az mar a sokadik terv volt, nem?
Vagy azt nyestek vissza Savoya Parkig, aztan vegul megsem hoztak at a hidon?[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz zabcs80 #2530 üzenetére
Mondjuk a spórolást lehetne kezdeni az egész Akácfa utcai székház felszámolásával.
Marmint szekhazAK felszamolasaval?
Ugyanis ha mesz befele az Akacfan, akkor jobb oldalon van valami irodaepuletuk, aljaban a fopenztarral, de a panasziroda nem ott van, hanem 50m-errel odebb a tuloldalon, potdijiroda meg a panasziroda melletti epuletben...
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
más: sokat vitatkozok kollégákkal, havertevékkel és jár a szájuk, h mennyire drága a békávé bérlet, mennyire nem éri meg.
Pont most pakolasztam a diakigazolvanyomat, aztan kezembe akadt par berletszelveny. 1999. egyhavi: 1100
2000. eves: 13000
2001. januar: 1240
2002. januar: 1315
2002. 3x30 napos: 3945
2003. januar: 1445
2003. szept: 1515
2004. eleje 6x30: 11100
2006. vege 3x30: 7800
2007. eleje 3x30: 8850
2008. 30 napos: 3250.[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Ehh, valamelyik mai reggeli musorban volt pofaja demszkajnak ilyesmit szolni:
"a BKV finanszirozasa a 90-es evek eleje ota nem megoldott."Gratulalok hozza.
[szerk:]Felalomban kapcsolgattam 7-8 magassagaban a TVt, nem tudom, hogy RTL-en vagy tv2-on volt.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
A négynapos ünnep végén, vasárnap fogyott el a konténerben tárolt üzemanyag, ezért 35 autóbusznak (ezek vasárnap forgalomban voltak, és hétfőn reggel is utasokat kellett szállítaniuk) vasárnapról hétfőre virradó éjszaka a dél-pesti buszgarázsba kellett mennie tankolni.
A „kitérő” buszonként 23 kilométer plusz rezsimenetet eredményezett, járművezetőnként körülbelül 45 perces túlórával. A gázolajhiány miatt buszmenet nem maradt ki, és az üzemanyagtartályt is feltöltötték hétfőn.
35 busz*23 kilometer kitero az osszesen 805km, mennyit eszik egy csuklosbusz szazon? 50litert? Akkor durvan 400 liter gazolajat futottek el feleslegesen, ez mai ~315Ft/liter aron szamolva 126k, plusz a 35 sofor*0.75 ora=26.25 ora tulora.
A BKV állítása szerint a lehető legkisebb költséggel oldották meg a kialakult helyzetet.
Magancegnel siman odaszoltak volna a beszallitonak, amikor lattak, hogy fogytan a nafta, hogy most azonnal de kell az aru, meg ha 20-30k-val tobbet is kell fizetni erte a vasarnapi szallitas miatt.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz lajafix #3353 üzenetére
hát definiáld nekem, hogy mi lenne az arányos a tömegközivel. (de kérlek ne nyugati, gazdag , szocializmusmentes államokkal példálózz) a 30 ezres havibérlet maga a csőd lenne.
Moszkvaban 4 ev alatt 20%-kkal nott a metrojegy ara (10-rol 12 rubelre), itt 92.8%-kkal. (140-rol 270-re)
Ja, kozben atadtak par uj metroallomast, meg vonalat...
(Mondjuk ott meg felszini tomegkozlekedes fogalmat nem ismerik 70-es evekben elbontottak a villamoshalozatot, mert kellett a hely a 2x6 savos sugarutaknak, alig maradt mutatoba egy-ket jarat.)
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Hát számomra inkább a Volvo mint a régi tragi kék. Én nem hallom a zörgést a Volvo-n meg semmit, pont fordítva. A régi csörög össze vissza.
Menj egy kort egy modern Volvoval a 7/173 vonalon, aztan utana egy regi Ikarusszal (7E, 173E)
Erezni fogod a kulonbseget.Vesekore garantalt megoldas a Volvo, de en inkabb megvarom a kovetkezo Ikarust...
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Nem tudom, melyik vadbarom engedte be a Nograd Volant a budai buszjaratokra (5, 78, 105), egyszeruen herotom van a Volvo B7R-jeiktol.
Iszonyat elbaltazott belso ter, 2 ulohely szeles kepzodmenyeken masfel szeles ulolap, max egy anyuka+gyereke, vagy nyugger a szatyraval tud odaulni, 2 felnott egyaltalan nem, allni is alig lehet mellette
Plane, hogy a hatulja nem alacsonypadlos, magasabban van, mint az oreg Ikarusokban.
Jol le is fejeltem az ajtot, amikor eloszor le akartam szallni rolaMasreszt mostanaban teljesen osszekevertek a buszokat, regen homogen ik412 volt az 5 meg a 78 jarat, mostanaban jon mindenfele ik412, ik415, Volvo B7R vegyesen.
Raadasul nem a megszokott budai ik412-esek, meg a 105-oson jart ik415-osok hanem teljesen mas belso elrendezesuek, duplaakkora babakocsihely miatt 4-gyel kevesebb ules, meg a hatso ajtonal is eggyel kevesebb ules van.Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Wow, eppen irni akartam emailt a BKV-nek, hogy megint el van torve a hazunk elott a sin, es napok ota nem lehet aludni a hajnali fel otkor vegigcsattogo elso villamosoktol.
Erre kintrol koszoru hallatszik, nezek ki, hogy melyik idiota nem bir magaval ejfelkor, erre latom, hogy eppen a sint javitjak.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Valamikor nyaron delelott 11 korul alltam 20 percet Blahan buszra varva, nagy dunnyoges kozepette megneztem a kiakasztott menetrendet:
p173: 4-5 percenkent (orankent 13,3)
p7: 5-6 percenkent (10,9)
73: 7-8 percenkent (8)
7: 7-8 percenkent (8)
Ez osszesen 40,2 busz orankent egy iranyban.Most, dec20 ota ervenyes menetrend szerint 10-11 kozottre ez van kiirva:
173E: 7-8 perc (8)
7E: 7-8 perc (8)
173: 7-8 perc (8)
7: 7-8 perc (8)
Ez viszont mar csak 24 busz iranyonkent...Pont azt szamolgatom, hogy lassan nem lesz erdemes atszallnom a Ferenciek teren a 7E/173E-re, ma is a Hungaria krt-nel erte utol a 173E azt az 5-os buszt, amivel jottem Budarol...
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Ma meglepodtem, hogy 35 perc alatt sikerult abszolvalnom a Krisztina-Szuglo tavot.
Eddigi abszolut csucs 30 perc valamikor nyaron volt, mielott felturtak fel Budat, de akkor haz kapujabol kilepve lattam, hogy jon a 78-as, usgyi egy sarkot a megalloig, aztan Ferenciek teren pont mogenk allt be a p173.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Tenyleg, ha veletlenul vonattal utazom, akkor honnan kell kerni a jegyet mondjuk a Balatonra?
Budatetenytol?
Ha jol nezem, onnan pont eleg a 120km jegy Furedig, mig Delitol 132km.
Igy 4080 helyett mar csak 3540 a returjegy.Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
MAV-Start oldalan tetszoleges vonatra rabokve ezt irja ki:
"A vonat Budapest közigazgatási határain belül BEB bérlettel, a BKSZ határain belül BEB bérlettel és ahhoz csatlakozó menet- ill. havijeggyel igénybe veheto. A BEB bérlet a BKSZ területén kívülre történo utazás részbeni fedezésére nem használható"Anyad, 3 havonta egyszer vennem igenybe a dragitott BKV berlet extra szolgaltatasait, arra az esetre persze veletlenul sem ervenyes...
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz stangli #3527 üzenetére
Nem a szendioxid kvotaval van a baj, az ugyanis nem lepte at az egeszsegugyi hatarerteket, hanem a szallo porral, amit reszben a BKV, reszben az utcasepres hianya is okoz, ugyanis a villamosok ilyen hidegben nem nagyon tudnanak elindulni/fekezni, ha nem szornanak homokot a kerek ala, mert kulonben kiporogne/csuszna a kerek.
Villamos meg finomra daralja ezt a homokot, aztan szepen leulepszik a sin melle, onnan takaritas hianyaban maximum akkor tunik el, amikor egy onjelolt suhamer ezerrel atrongyol a sineken, aztan az altala kipuffogott korommal egyutt jol fel nem kavarja.
En meg kolthetek sulyos ezreket allergia gyogyszerre...
Ui: tavaly ilyenkor mehettem dokihoz, mert asztmahoz hasonlo kohogo rohamaim voltak a szmogtol, meg nem kaptam levegot.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
A balatonos példád tehát jó, elvirána részletes keresésnél be tudod állítani azt hizsem, hogy beb bérleted van.
Budapest-Balatonfured-re ezt irja: "Az ön által megadott viszonylaton a BEB nem használható fel."
A Budapest-bérletet a fővároson kívüli 192 településről érkező utasok is használhatják.
Tegnap atnyalaztam a BKSZ weblapjat, balatoni vonalon Szazhalombattaig (Fehervar, Fehervar-repter utani megallohely) tart a BKSZ altal lefedett terulet.
(terkepet persze nem birtak krealni, hogy konnyen atnezheto legyen. )hulye PH motor nem fogadja el a kezzel irt linket, ha abban nincs kiirva a hatetepekettospontperper
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Itt a lista, honnan/hova utazaskor lehet csak Budapest hataratol jegyet venni.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Érdekes, lehet utána kéne ennek járni , hogy is van pontosan. Elvileg ha jössz fel epstre az első bpesti megállótól a bérlet már érvényes...
Mondjuk Fured pont rossz pelda, ugyanis onnan jovet az elso budapesti megallo Kelenfold, 128km, tehat ugyanugy 140km-es jegyet kene venni, mint Deliig.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
VISZONT! ehhez az is kellene, hogy pl. a metró kulturált legyen, a busz pedig ne essen szét az utasok alatt.
Kolleganot ma leszallitottak a 7-es buszrol, mert megint eltort egynek menet kozben a csukloja, csak a gumi harmonika fogta ossze a busz ket felet, nem az alvaz.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz stangli #3589 üzenetére
Mert ugyebár nemhogy 100e parkoló sincs a külvárosok csomópontjaiban, ahol az emberek felszállhatnak metróra, buszra, villamosra...
Valamelyik nap volt a hirekben, hogy V. kerben osszesen 70e parkolohely van az utcakon, ehhez kepest az ottani lakosoknak 75e parkolasi kartyat osztanak ki.
Most erosen gondolkoznak rajta, hogy csaladonkent csak 1 autora jarjon az ingyenes parkolasra jogosito kartya...
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz legiaap #3621 üzenetére
BKSZ weblapjat nezegesd.
Erd mar NEM esik bele Budapest kozigazgatasi hataraba (kulonben N. keruletnek hivnak.)Aszondja a kalkulatoruk, hogy a standard 20km vonatberlet helyett 5km-es vonatberletet (5k) kene venned a BKV berlete melle, vagy ha Volanbusszal kozlekedsz, akkor 10km-es buszberlet kell. (8k)
Egyebkent 12k lenne a busz/vonat berlet, ha nem lenne BKVd.[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz Szólista #3622 üzenetére
Nem tudom,hogy jár-e bkv busz egyáltalán Érdre,vagy csak Volán.
BKV terkepet elnezve nincs buszuk Erdre.
Marad Etele terrol Volan, vagy Deli/Kelenfoldrol vonat.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz Apollyon #3627 üzenetére
Most vagy a trolisofor volt kezdo, vagy a Solaris troli szar.
Elvileg akkus uzemmodban el kene tudni mennie 3km-et...
Mondjuk semmin se csodalkozom, Lehel ter elott lattam mar oket parszor fordulni, utasokkal alig megrakva is majdnem felborul a kanyarban.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz brownus #3630 üzenetére
Csak nehogy ugy jarjanak, mint 1980-ban, amikor UV-re ragasztott botokkal probaltak tesztelni, hogy jo lesz-e a Tatra a 19-es villamosnak.
Teszt sikeres volt, am az elso T5C5 beszorult a Lanchid alatti alagutba, es osszetort az eleje.Elfelejtettek figyelembevenni a tesztnel, hogy a Tatranak hatrebb van a forgovaza, igy nagyobbat kaszal az orra kanyarban...
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
A piac valahol az Orczy ter kornyeken van.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Ha mar itt vagyok, akkor kerdeznek:
Mit lehet tudni a 18-as vonalanak felujitasarol?
Ahogy olvastam a megalloban kirakott tajekoztatot, tegnaptol 2 hetig nem kozlekednek a villamosok a Dobrentei ter es Moszkva ter kozott.Rendberakjak vegre az egesz szanaszet toredezett palyat, vagy csak a sineket toldozzak, ahogy eddig?
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Jol van, csak el kene olvasnom a teljes szoveget, ha mar belinkeltem:
A BKV Zrt. július 13-án üzemkezdettől július 28-án üzemzárásig villamospálya-felújítást végez a Krisztina körúton a Döbrentei tér és az Orvos utca között.
Ezek szerint csak a zart palyas reszhez nyulnak, Krisztina teret MAR nem erinti a felujitas.
Csak azt nem ertem, ott kit zavar, ha docog a villamos, ugyanis alig van 1-2 lakoepulet a kornyeken.
Mig elottunk joval romosabb a sin allapota, raadasul alig 5-6 meterre fut a hazaktol...[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz Wolverine #3696 üzenetére
Annak a résznek a felújításához le kell majd zárni az egész Krisztina körutat szvsz... (és persze megtiltani a jövőben a parkolást az út szélén, meg a biztonság kedvéért lekarózni a járdát, hogy ne oda álljanak)
Az mondjuk teny, hogy le kene zarni, mivel a parkolo autok es a sinek kozott nem mindig van meg az egy autonyi szelesseg, plane nem, ha valami balfasz IFAs parkol.
Lattam mar olyat, hogy a villamos sem fert el a zebra elott szabalytalanul parkolo teherautotol, 10 percig kerepelt szegeny, mire odebballt. Persze egybol Deliig allt a kocsisor, sot a keresztezodesben kenyszeruen megallt villamos a keresztiranyu Meszaros-Alagut forgalmat is blokkolta...
Jardan parkolas tiltasa: Minek ahhoz karo?
Hazak feloli oldalon minimum 15, helyenkent 20-30 centi magas a jardaszegely, atlag szemelyautoval oda nem tudsz felallni, max a kerekesszek kompatibilisre kikepzett zebranal, ahol csak 3-4 centi.
Horvath-kert feloli oldalon meg eloszeretettel osztogatnak 5000-es csekkeket a kozteruletesek, mivel allitolag bicikliut, meg kulonben is ott van a fak koronaja kozott egy megallni tilos tabla
Persze, hogy nem mer senki odaallni, max par nem idevalosi.Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz Wolverine #3702 üzenetére
A Horváth-kert felőli rész mindig tele volt autóval, amikor arra jártam (és másfél évig dolgoztam a környéken, egy éve nincs arra dolgom
Na ja, mivel regen ott lehetett parkolni, aztan a bicikliut (azota mar lekopott) felfestesevel egyidoben kiraktak a parkolni tilos tablat, de sokan megszokasbol tovabbra is ott alltak meg.
Kozteruletesek kb. egy-masfel eve szalltak rajuk, azota erosen megritkultak.Most kinezve az ablakombol csak egy furgon, meg egy szakadt zsiguli all az egesz tuloldalon.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Szeretjuk a BKV-t.
Majdnem lekestem ma az allasinterjut, mert a 78-as buszsofor a Ferenciek teren 10 percet vitatkozott az elottunk allo 173E-vel, hogy melyikojuk menjen potolni a Kalvin ternel kigyulladt kek metrot.
Mert ugye minden szakadt Ikarus be van most fogva a budai villamosok (18, 19) potlasara, ha van rajta legalabb negy kerek es tud gurulni...
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Szeretjuk a BKV-t.
Egy honapja emailban tudakoltam, miert csak az Orvos utcaig cserelik a 18-as villamos alatt a palyat, holott egy sarokkal feljebb a Krisztina teren boven rosszabb allapotban van.
Ma jon valasz, hogy a kozuttal kozos szakaszon a panelek allapota jo, legfeljebb feluleti hamserulesek vannak, bennuk levo sin sem szorul cserere, biztonsagos forgalomra alkalmasak.
Ehhez kepest a templom elott a lefele megallonal 10-es tabla van kinn a villamosnak, olyan hullamos a sin a keresztezodesben
BTW, Dobrentei teri bicikliut keresztezodeshez sem nyultak hozza, majdnem orraestem gorkorival a heten, akkora resek vannak a betontablak kozott.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz brownus #3802 üzenetére
Par megallot (Проспект Мира, Менделеевская) sikerult felismerni a kepekrol
Egyaltalan mikor keszultek ezek a kepek, hogy ilyen szedett-vedett nepek vannak rajta?
Amikor 5 eve arra jartam, minden megallora jutott legalabb 20 rendor, akik mar a legkisebb gyanus mozdulatra ugrottak...[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?