- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- SkyShowtime
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
John McGuinness elesett az időmérő végén és eltört a lába.
Idén tuti nem dől meg Joey Dunlop TT rekordja. -
CyberPunk666
senior tag
remek az nw200 verseny közvetítése.
Két faszi beszél a kamerának, miközben versenyeznek és néha bevágnak 1-1 kanyart a versenyből... -
CyberPunk666
senior tag
válasz canniball #84325 üzenetére
Nem tudom, hogy külföldön mi van, de magyarhonban a honda hivatalos árlistáján ez szerepel:
Árlista pdfEz alapján lehet az euban kapni, de ide csak rendelésre hoznak.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz CyberPunk666 #84341 üzenetére
-
CyberPunk666
senior tag
-
CyberPunk666
senior tag
válasz horvathkrisz #84449 üzenetére
Ha kuruc alatt a kurucinfot érted, akkor az a gyülekezőhelyük.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Chrys_ #84452 üzenetére
A képekből és a hírekből elég egyértelműnek tűnik, hogy elmérte.
Ez lehet a "ment mint a barom" is, de az is lehet, hogy csak elrontotta miután megijedt, mondjuk az első féket húzta vagy target fixation (mi erre a szép magyar kifejezés?)...http://www.heol.hu/heves/kek-hirek-bulvar/baleset-a-matraban-meghalt-a-motoros-726051/
-
CyberPunk666
senior tag
Én is próbáltam lekoptatni a gumi szélét körforgalomban, meg normális helyen kanyarban, de a legvége előtt kezd úszni kifele a hátulja. kb 1-2 mm a csík maradt a gumi szélén, de akármit csinálok megy el finoman a hátulja ezen a ponton.
Pedig fasza fekete aszfalt, elég jónak tűnik a tapadás.
Próbáltam többször is, és van az a pont, ahol mintha egyszerűen lecsökkenne a tapadás.Egyenletes gázzal csinálom, hátsó fékkel szabályozom a dolgot, egy ponton magabiztosan tudok körözni és, amint lejjebb teszem egy picivel, mintha úszna kifele lassan a hátulja.
Majd talán egy jobb minőségű gumival nem fogja ezt csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #84627 üzenetére
Rs 200-ból? Tudsz linkelni eladót, amivel érdemes foglalkozni? ^^
(nyilván nem látod a motort, de nekem a 200 kevésnek tűnik erre, vagy rendszám nélküli 50 köbcentisre gondolsz?)[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Ennek nem kellene gyanúsnak lennie, ennyi minden csak ezért az árért?
persuader
Hahu = használtauto.hu?
Belefér persze, a tiedből kettő kijön a havi fizumból, de kérdés, hogy mennyire viszi utána a pénzt.
Gondolom hamar rámegy az árának a többszöröse a használatára. Persze tudom, hogy olcsóbb, mint ninjázni. -
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #84638 üzenetére
Mert úgy gyanítom, hogy az ára aprópénz a gumikhoz és a karbantartáshoz képest.
Meg mert a ki tudom fizetni nem azt jelenti, hogy minden pénzemet el akarom szórni rá. -
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #84636 üzenetére
Van amire szívesen költöm (ninja, ruha, sisak), meg van ahol a legolcsóbb megoldást keresem (játszómotor).
Amúgy nem verem a fogamhoz, de annak semmi értelme, hogy megveszem a játszós motort és aztán meg a gumizás és az esés utáni regeneráció miatt nincs pénz rendszeresen használni, mert az az árának a többszöröse.Keresem az optimális megoldást. Pl elvégzem a mamit, hogy hozzá tudjak nyúlni komolyabban,
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Tarill #84657 üzenetére
Akkor mész egyenesen vagy minden körforgalomban jobbra kanyarodsz középen?
Próbáld ki, hogy mész valahol egyedül normális országúti tempóval. Menj a sáv közepén.
Finoman kezd el tolni az egyik oldalon kormány végét. Nem annyira, hogy bekanyarodj, csak finoman és figyeld meg, hogy merre mozog a motor.Közben ne mozgasd a súlyodat a motoron, fogd a motort a comboddal és inkább csak ülj egyenesen (dőlj együtt a motorral, ne hajolj se kijjebb se beljebb). Meg fogod látni, hogy a súlyoddal való kormányzás az lassú és nem annyira pontos. Ellenben a kormánnyal meg nagyon pontosan, gyorsan és határozottan oda jutsz, ahova szeretnél.
Kormányozz tudatosan.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Moleman #84664 üzenetére
Ha mentetek már bármilyen kétkerekű járművel (akár biciklivel) gyök kettőnél gyorsabban és kanyarodtatok közben, akkor bizony ellenkormányoztatok, csak nem tudtok róla, mert nem volt tudatos. Legalábbis kétlem, hogy biciklin mindig a súlyotokat használtátok volna.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #84672 üzenetére
Akkor mivel kanyarodsz, ha elengeded a kormányt és jobbra-balra dőlsz? Hát a súlyoddal. Az egy dolog, hogy ilyenkor dől és a kormány fordul is ettől, de lényegében a súlypontod ide-oda mozgatásával teszed technikailag.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Teasüti #84733 üzenetére
Szerintem a szilikon erre a legmegfelelőbb anyag.
Nem oldja a plexit és így nyom nélkül eltávolítható, légmentesen zár, lehet vele finoman-vékonyan igényesen dolgozni. Elvileg a pinlockon eleve szilikoncsík van körbe szerintem (nekem úgy tűnt, hogy az).Btw nem hiszem, hogy ezt mondjuk mindketten elnéznétek, de az enyémnél pl nem egyforma a rögzítő két oldala és nem mindegy, hogy merre van forgatva, amikor bepattintom. Ha rossz irányban áll a berögzítős pöcök, akkor nem feszül rá rendesen a sarokban.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #84746 üzenetére
Csapkodd a térded az ötleteket...
Ő kezdett javítási lehetőség után kutatni, én erre válaszoltam. Normális minőségű szilikonnal, lehet szépen, igényesen dolgozni, nem csak pacsmagolni. Csapkodd csak a térded az ötleteket.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz runner 125 #84756 üzenetére
Ez csak ilyen gyökér kötözködés. A pinlock szigetelésének egész pontosan nulla köze van a motorozási időhöz/tudáshoz.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz runner 125 #84760 üzenetére
Belémkötsz majd te szólsz, hogy vegyek vissza?
Az agyadra ment a sok tapasztalat. -
CyberPunk666
senior tag
Egész jól megtöltötték tartalommal ezt a választ úgy, hogy csak a kérdésre nem válaszoltak
https://hegylakok.hu/2017/05/kodvago-diagonal-helyett-feltehetek-radialabroncsot/Tudom mi a különbség a kettő között, de szerintük miért nem lehet felcserélni? ^^ Na ez érdekelne...
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Meghalt Nicky Hayden
-
CyberPunk666
senior tag
válasz StoneBridge #85039 üzenetére
Gondolom ez a casco önrésze. Gtk esetén 10% önrésznél az 10000 euros motor. Valamivel 3 misi felett.
Tekintve, hogy a gyárnak / kereskedőnek egy csomó költséget nem kell megfizetnie a tesztmotorok után (pl áfát), még reális is, hogy ennyi az értéke.Kérdés, hogy ebből mennyit kell ténylegesen fizetnie, mert ha nem sérült nagyon, tényleg csak csúszott kicsit, akkor azért a casco önrésze nem lesz ilyen magas.
De ezt csak gondolom, nem tudom elképzelni, hogy ne lenne casco rajtuk.
-
CyberPunk666
senior tag
Én most akarok venni egy perforált bőrt, mert nekem már nyitott szellőzőkkel is túl meleg a mostani.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz StoneBridge #85042 üzenetére
4-5k euro az "csak" 1.2-1.5 millió forint ^^
-
CyberPunk666
senior tag
válasz StoneBridge #85048 üzenetére
Néztem én is a misano bőrruhát, a d-air légzsák miatt, de nem tudom mire vélni ezt a félkövérrel kiemelt részt: D-air® Racing was designed to be used exclusively on the track and is not for road use.
Ezek szerint a Dainese nem nyújt az utcai motorosoknak semmiféle légzsákos BŐR megoldást?
A d-air street az mind goretex[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Mi lenne, ha elmondanátok azt is, hogy miért, nem csak "ezzel mindent elmondtam" lenne az egész?
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Laca1212 #85072 üzenetére
A nagy léptékű meteorológia sokkal pontosabb, mint a napi időjárásjelentés. Persze ott nem azt mondják meg, hogy két nap múlva 21 fok lesz és 14:21-kor elered az eső, csak ilyen tendenciákat, hogy nagyon meleg lesz és szárazság, de ezek eléggé be szoktak jönni.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Ma vettem dainese aláöltözőt és azt kell mondjam, hogy innen nézve elég ótvar szar a forcefield aláöltöző hozzá képest.
Pedig amúgy nem érződik rossznak, sőt, kimondottan jó minőségűnek tűnik, de így közvetlen összehasonlítással már azért más dimenzió.Felvettem az újat itthon a lakásban és ha sétálok benne (4km/h-s szelet szimulálva ) van, akkor már hűvösebb, mint egy szál alsóban sétálgatni. wtf?
A mérnök agyam nem akarja elhinni, hogy ez lehetséges, de már háromszor le-fel vettem és csak ámulok.D-CORE DRY TEE LS + D-CORE DRY PANT LL egyébként.
Lehet placebó, vagy lehet mivel jobb hővezető a levegőnél és a testresimul, ezért jobban elrántja a testtől a hőt.
Ez zseniális basszus. -
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #85109 üzenetére
Nekem a maszk leér odáig (én jobban szeretem maszkban), így a gallér lényegtelen.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Na, ma toltam 12 fokban egy kis 90-es tempót munkába jövet és az a szomorú, hogy 12 fokban is jobb, mint a forcefield
Az egészben az a legrosszabb, hogy a forcefield volt a drágább a kettő közül.Elmegyek és veszek valamikor egy decathlonosat is, az már nem oszt-nem szoroz..
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz zgospel #85126 üzenetére
Nekem a kézfejem használhatósága nagyon fontos, mivel sw fejlesztő mérnök vagyok. Nekem egy sérülés után nem mindegy, hogy egy--két-három-több nap a regenerálódás.
Már pár nap különbség a gyógyulásban megéri a különbözetet.Ha csak pár százalékkal jobb a dupla áron kapható, akkor is kell.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #85135 üzenetére
Nem képzeli ezt az emberek java része, csak a te fejedben létezik ez a világ. Nem kéne ennyire lenézni mindenkit.
-
CyberPunk666
senior tag
Ez a honda vtr 1000 sp2 egy gyönyörű motor...
-
CyberPunk666
senior tag
Most, hogy ilyen meleg lett az aszfalt, eltűnt a hátsó kerék bizonytalansága, nem úszik már lassan kifelé, nagyon stabilnak érződik. El is tűnt végre a bal oldalról is a majrécsík.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Bogyó bá' #85200 üzenetére
Én, motorozástól függetlenül, el nem tudom képzelni, hogy mi lehet jó abban, ha egy rakás idegennel megy az ember túrázni vagy akármit csinálni. Mindegy, hogy biciklitúra, motortúra, evezés vagy ilyen utazós nyaralás... mindegy mi.
De biztos embere válogatja és van akinek bejön, de én csak ismerősökkel megyek ilyenekre. El sem tudom képzelni, hogy másként lehet jó. Na persze a túra vezetője pénzt keres vele, na de a többieknek nem lenne jobb szabadon? ^^
+ szerintem a motoros túra az ONtopic.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #85228 üzenetére
Kb ez. Annyit hozzátennék, hogy azért elég nagy különbséget lehet összehozni abban, hogy mennyire gyorsan lesz szikra, ezzel a gyertya miatt változhat az az időpillanat, amikor ténylegesen begyújtja a keveréket, ami gondolom hatással lehet a viselkedésére. De én csak a villamos részéhez értek.
Nem tudom, hanem kérdezem, hogy ilyen apró eltérés a gyújtás időpontjában milyen változásokat okozhat a motorban? Az égés minőségében (más időpillanatban más a kompresszió is, nem? Mert ugye folyamatos a forgás) lehet változás? Mondjuk ilyen 12000 rpm mellett 5 ms egy teljes fordulat, mekkora tűrésről beszélhetünk a helyes gyújtási idő kapcsán? Ezt szokták hangolni is, nem?
Ellenben azt gondolom, hogy a mérnökök nem hülyék, és okkal került bele az a specifikációjú gyertya, ami belekerült. Ráadásul itt talán a környezetvédelem - teljesítmény is találkozik, mert a minél tökéletesebb égés a jobb mindkettőre, nem?
Kérdezem. (gyk: ezek kérdések).
-
CyberPunk666
senior tag
Egy komplett tudományág épül arra, hogy mekkora a szakadék az érzések és a valóság között.
Az agy mindig próbálja leegyszerűsíteni, sémába illeszteni a dolgokat és rengeteg reflexünk van, ami a valóság ellen dolgozik.
A hangosabb gép erősebbnek és gyorsabbnak tűnik, ami jobban gyorsul és hamarabb éri el a legális sebességet, az gyorshajtónak tűnik, egy jól öltözött ember megbízhatóbbnak tűnik... napokig lehetne sorolni azokat a dolgokat, amiknél az érzések felülírják a valóságot.Az egyetlen kérdés inkább az, hogy az érzés megéri-e a valós tartalom nélkül.
-
CyberPunk666
senior tag
Néztem, hogy milyen gumi lenne jó a kicsininjára és úgy látom, hogy a diablo rosso II lesz a befutó.
Valakinek valami tapasztalata vele?Elvileg az egyik tulajdonsága, hogy a gumi legszélén nincs minta, ott slick, ami nem is gond, hiszen esőben úgysem dönti normális ember a pereméig, de a magyar jogszabályban nem úgy van, hogy a mintamélységnek a gumi széléig meg kell lennie?
Mondjuk nulla esélyét látom, hogy belekössenek, de azért vicces lenne, ha egy utcai gumi nem lenne szabályos közúton.Amúgy elég szegényes a választék ebben a méretben.
110/70 r17
140/70 r17Erre ezeket találtam:
pirelli diablo rosso II
pirelli sport demon
Michelin pilot street radial
Bridgestone bt-45
Bridgestone s20 evoEsetlen valakinek valami ajánlás még?
Amúgy az baromi idegesítő, hogy a gyártói honlapokon minden gumi tapad is meg az élettartama is hosszú, meg nedvesen is tapad és minden tud mindent egyszerre. Úgy kell külön kikeresni az infókat...
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz zgospel #85387 üzenetére
Nincsen 3 ebben a méretben, ott 150 a legkisebb hátsó. Talán később majd lesz (mikor a 2 kijött, akkor abból se volt).
Power rs-re direktben keresve azt írja van ilyen méret, de a motorra keresve nem. talán a 140-es az első kerék lesz? Nem írja csak ömlesztve.
Még nem kopott el, de el majd fog és szeretnék valami jobbat, amivel lehet rendesen dönteni és 20 fok alatt nem kezd el mászni kifele gyökkettővel is...
Nem most fogom még megvenni, de még a nyáron cserés lesz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen videókártyát?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Kutya topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest