- Aliexpress tapasztalatok
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- SkyShowtime
- Vírusirtó topic
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Programozás topic
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
válasz zgospel #81506 üzenetére
Köszi a tippet, azért gondoltam ide menni, mert óbudán dolgozom és hát így adta magát...
De csalódás volt az út és a forgalom miatt.Azért a kitáblázott kanyar a közepén lévő kráterrel eléggé vérlázító...
Nevetséges, hogy a tábla jogilag levédi az üzemeltetőt. Azért igazán lehetne egy minimum, amit garantálni kell. -
CyberPunk666
senior tag
Bocs a kérdés miatt ,de ha egy autónál azt mondja a tulaj, hogy nem megy a turbó, az nagy problémát jelent, vagy ettől még simán lehet használni, csak nem lesz meg a turbó extra ereje?
Mert lenne egy ideális furgon, aminek annyi a (bevallott) baja, hogy a turbo nem jó.Annyira nem mennék vele sokat, meg nincsenek nagy igényeim, de ez egy mellózhető dolog vagy mindenképpen egy pénztemető?
-
CyberPunk666
senior tag
válasz V.Stryker #81594 üzenetére
Jó, szarok rá, nekem nincsen időm ennek ennyit utánajárni.
Ebben az országban mindenki csak átbaszni akar, ezért nem mertem használt motort se venni.Van casco, majd fizet ha ellopják, felhívtam az ingatlanost, hogy kibéreljem a 300 méterre lévő garázst, azt mondta, hogy még megvan, fél óra múlva visszahív.
Szerintem próbálok alkudni cserébe bedobom, hogy fél évet ki is fizetek előre, hátha ez segít benne, de a jelenlegi ára is jó lenne.
De akkor is meg kéne oldani a motorszállítást, mert kell egy pálya meg egy terepgép is nekem, azokra nem akarok papírt. Valószínűleg, akkor egy utánfutó lesz a megoldás.
Mondjuk az is elég nagy balfaszság, ha a saját motorszállítómon fogják ellopni a motoromatDe szarok rá, casco van, innentől minden legyen az ő gondjuk. Mondjuk azért egy edzett acél kampót meg láncot még veszek, az se lesz olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Laca1212 #81598 üzenetére
21, de egyedi garázs.
A környéken 10-15 között mennek a teremgarázs beállók, az egyedi garázsokról nehéz nyilatkozni, mert azok kihalásos alapon mennek és elég nehéz találni, ez most ilyen kurvanagy mázli, hogy van (eddig nem volt).
Amik voltak korábban, de lekéstem azok 18-as és 20--as áron mentek.Teremgarázst nem akarok, túl sokan járnak és túl könnyű bedobni egy furgonba, meg azok ráadásul messzebb is vannak. Ez legalább csak két buszmegálló, olyan 300 méter lehet talán.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz TommyGun #81600 üzenetére
A furgont mozgásképtelenné tettem volna, beriasztottam volna és az ablakom alatt lett volna fixen.
Kertes ház nincs a környéken, olyan meg végképp, ahova betolhatom, nem innen származom, nincsenek itteni ismerőseim. Aki még szintén ebben a kerületben van és kertes háza van, ráadásul garázzsal és már vittem is oda egyszer, az messze van.A casco elég korrektül leírja, hogy mire mennyit fizet lopáskárra, nem ér meglepetés. Jelenleg mivel még nagyon új a gép, ezért a vételár 90%-a lenne a térítés, majd 80% lesz belőle. Aztán ahogy öregszik egyre alacsonyabb lesz a térített összeg.
Azért itt fontos tényező, hogy szalonmotorról van szó, még nem volt meg az első szervize sem (550 km van benne), ezért a vételár 80-90%-a igen sok pénz. Úgy néztem, hogy ha nem változik a biztosítási összeg (80k/év 10% - 20000 konstrukció), akkor kb a két éves koráig van ennek értelme.Mondjuk azért azt nem írtad, hogy mennyit fizetett ki a cascora, de még a 700k-val kevesebb esetén a 3.6 milliós autónál elég nehéz elképzelni, hogy nem járt sokkal jobban, mint casco nélkül járt volna.
Kétlem, hogy fél év alatt milliós összeget fizetett volna ki rá, így meg simán SOKKAL jobban jött ki vele, mint nélküle.[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz zgospel #81601 üzenetére
Az aszfaltba fúrni nem sokat ér, ha nincs alatta beton. Ha van, akkor addig le kell fúrni és olyan nagy dübelt kell beletenni, hogy leérjen addig. Ne csavaros legyen, hanem olyan, amit alig bírsz beleverni egy nagyobb kalapáccsal is. Az is legyen valamilyen nem fúrható edzett acél vagy ilyesmi anyag.
Én úgy fogom csinálni, hogy a sarokba rakom a kampót olyan 40-50 centi magasra és úgy fogom odakötni a vázat, hogy a motortól ne lehessen hozzáférni normális méretű szerszámokkal. Tényleg csak annyi hely legyen, hogy egy kéz egy kulccsal oda tudjon nyúlni, de semmi erőkarnak, vagy gépi szerszámnak ne legyen már helye. Szóval valami rövid lánc kell és jó pozicionálás.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz V.Stryker #81608 üzenetére
Azért, ha a furgonba teszek egy csendes riasztót ami belül van, olyan helyen, hogy fizikailag nem lehet kintről hozzáférni és az mozgásra riaszt fent a szobámban, azt nem nagyon fogja tudni kilőni a betörő. Vagy esetleg zigbeeblokkolóval járnak? Nem hiszem.
Vannak olyan riasztók, amiknél a riasztást nem lehet kijátszani reális keretek között. Mert persze ha tudja, hogy hol helyezem el és a hátulja holt-tér, akkor ott megfúrja a kasztnit, majd úgy kiüti, hogy ne tudjon riasztó jelet kötni, majd közben az 512 bites kulccsal titkosított időszakos bejelentkezést is leszimulálja a saját eszközével, hogy a fenti egység ne riasszon a kapcsolat megszakítása miatt...
Majd közben rájön, hogy ha erre képes, akkor legálisan többet kereshet ennyi idő alatt, mint amennyit a lopott motorért fog kapni...
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz zgospel #81612 üzenetére
A panelházak szerkezetibetonja elképesztően erős, de brutálisan. Ha tudod, akkor abba rögzítsd, de arra készülj, hogy NAGY ütvefúró fog kelleni hozzá és több edzett fúrószár is legyen kéznél, mert lehet egy-kettőt sikerül majd leégetni mire abba lyukat tudsz fúrni. Cserébe a rögzítésed a legjobb lesz, amit csinálni lehet.
Ellenben mondjuk nem merném panelban a falhoz közel tenni, mert bármikor ráeshet valami. Akár csak véletlenül vagy "véletlenül" is.
Ez az abus kihajtós cucc nekem nem tetszik, hiába abus, azért én már most látok rajta olyan megoldásokat, ami miatt nem venném meg. Én olyat akarok, ami egy darabból van és nem hajlik. Esetleg arra még mehget burkolat, hogy ne lehessen hozzáférni, de ez a kihajtós nem tűnik túl biztosnak.
-
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #81636 üzenetére
Ameddig nincs ott a motor le nem zárom az abus cuccal a biciklit, inkább vigyék azt, mint a zárat az olcsóbb
Azért a bicikli felhozása a lakásba minden alkalommal, nem olyan nagy cucc, de egy biciklit hagyhatok a lépcsőházban is.Külön L alakú részen vagyunk egy extra ráccsal. Aki ide bejön, az nem áll meg az előtérben, akkor meg már úgyis mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz V.Stryker #81640 üzenetére
Ezt már végigjártam, NAGYON kevés a garázs a környéken. Sok helyen vannak olyan tárolók, amik jók lennének ilyen célra, de tiltva van a garázsként használatuk, mert a panelek tűzvédelmi szempontból nem felelnek meg.
Ahol tényleg vannak garázsok, az meg kb ez a távolság, amit most is bérelni fogok.
Illetve még van pár garázs a szomszéd utcában, de ott nincs eladó/kiadó sajnos.Buzi ingatlanos azt mondta fél óra és visszahív, majd küldtem neki 1.5 óra múlva egy sms-t, hogy kérem ne felejtse el, erre visszaírt, hogy természetesen nem felejti és azóta se hívott...
-
-
CyberPunk666
senior tag
Ma megvolt 2 klasszikus vészhelyzetem is, szerencsére egyik sem volt nagyon durván közel.
1, megyek a buszsávban, mellettem kocsisor és szemból is jönnek. Egy szemből jövő faszi neki balra akart bekanyarodni egy telephelyre, a velem egy irányban haladó kocsisorban az egyik lemondott az elsőbbségéről, ez meg nagygázzal keresztülvág a buszsávon, anélkül, hogy tudná jön-e valaki. Az idióta.
2, a dugóban egyik irányban álló kocsisor mellett megyek el, tőlük balra, majd valami hülye nem lassan kifordulva, hanem egy hirtelen nagygázzal (szemből senki nem jött) kivágódva megfordult...
Szerencsére egyik sem volt annyira közel, hogy vészfékezni kelljen, de az elsőnél azért bele kellett fognom a fékbe, ha a megengedett maximummal mentem volna, akkor nagyon meleg lett volna. Szerencsére mindig kerülöm a nagy sebességkülönbséget, ha gurulnak mellettem, akkor én sem nyomom neki a buszsávban.
A második meg kurvára meglepett. legalább index és kisdugja az orrát, hogy jelezze a szándékát, nem kövér gázzal index nélkül...[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
A gumiguru sosem válaszol. Felteszem itt a kérdést.
Mindig azt mondja a gumiguru, hogy ugyanolyan abroncsot kell feltenni, mint a gyári.
Ezt a méretnél még értem is, hiszen megváltozik a geometria, ez elég triviális, értem miért kell.De miért mondja azt, hogy ha gyárilag diagonál abroncs volt rajta, akkor diagonált tegyünk rá és milyen problémát okoz, ha helyette radiált rakok fel? Mert a geometria nem változik, ha azonos a méret.
-
CyberPunk666
senior tag
Azért közben kiderült, hogy a garázs nem 1.3 km, mert a feltett kép az illusztráció, 2km a távolság és 3 buszmegállóra van. Egy magánház garázsa, délután megyek megnézni.
Remélem több meglepetés nem lesz. Kezdem unni a dolgot.De így akkor a szekrény és a bicikli az biztosan kelleni fog.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Még nincs vége a bejáratásnak, kb 650 km-nél vagyok, de ma tettem egy próbát, kicsit jobban pörgettem a motort, nem próbáltam 4k körül tartani, azért körül, mert eddig is azért 4.5-5k-ig elengedtem.
Na most egy kicsit motorozgattam 6-7k rpm környékén, mintha egy másik motor lenne. Nem az egyenesben, hanem kanyar közben. Sokkal stabilabbnak, simábbnak érződik. Ez a motor egyszerűen nem szereti az alsó tartományt... A bejáratásra előírt tartomány alján ilyen mikrorángások vagy rezgések vannak (nem amikor elkezd rángatni keményen, mert túl alacsony, hanem csak nem olyan sima az egész, mint feljebb).
Sikerült találni egy útszakaszt, ahol egyetlen fajta hibája van az útnak, amúgy nem rossz a minőség és egy adott tartományban, mindig előjön az ingásos jelenség. Az úthiba olyan, hogy folyamatosan apró merőleges irányú huplik vannak, de kb egyenlő közökkel. Nem nagyok, kb ilyen kerékrázó szint.
Jobban megfigyelve az lehet a gond, hogy adott hibánál egy adott frekvenciával (ezért sebességfüggő) nem tudja a földön tartani a kereket. Elvileg ugye az lenne a feladata a rugós tagnak, hogy az út egyenetlenségei ellenére a kerék mindig a talajhoz legyen nyomva. Szerintem ez nincs meg a hátsó keréken.Megvan a garázs, még nincs benne szekrény és most még otthagytam a cuccot, majd meglátom, hogy később cipelem vagy otthagyom. Kell majd oda szekrény. A 2km annyira nem tűnt így vészesnek, ennyi séta kell, vagy még mindig buszozhatok is.
-
CyberPunk666
senior tag
Kakucson elvárás, hogy fel legyen készítve a motor pályára (visszapillantó le, lámpa ki... stb) vagy oda felhajthatok úgy, ahogy odaviszem lábon a gépet?
A honlapjuk egy rakás szar és csak a lényeges infók nincsenek fent.
-
CyberPunk666
senior tag
Kawasakicentrummal van valakinek tapasztalata? Szerintem oda vinném, közel van és nem olvastam róluk semmi rosszat. Mondjuk jót sem . Nem nagyon találtam véleményeket.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Az az első mentés mennyire durva már, te jó ég...
-
CyberPunk666
senior tag
Ma fordultam ki egy nagyon jó minőségű, jól tapadó úton, nem mentem gyorsan és a döntés se volt közel a gumi pereméhez és enyhén gyorsítottam, de éreztem, hogy a hátulja szépen kúszik kifele lassan. Ekkor már vagy fél órája úton voltam, nem a tökhideg gumikon volt.
Valami nem jó hátul és akadályoz a dinamikusabb motorozásban, nincs bizalmam így benne és nem is enged sokat.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Btw gondolom hasznos lenne csinálni pár nagy fékezést nagyobb sebességről, hogy szokjam, érezzem, de valahogy nem visz rá a lélek, hogy berántsam a fékeket, aztán meglássam, hogy hogyan lassul az abs-szel.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #81961 üzenetére
Mondjuk az a baj, hogy abs nélkül a túlhúzás problémássá válik már a gyakorláson is, főleg egy kezdődnek, ezért csak alulról felfele lehet építkezni a fékerőt tekintve. Aztán mindig ott van, hogy ameddig nem blokkolja, addig nem tudja, hogy van-e még tovább.
Abs esetén viszont lehet felülről lefelé, így megtapasztaltja az elérhető lassulást és igazából kap egy visszajelzőt, hogy mikor húzza jól. Ha villan a lámpa, akkor sok. Videojáték lesz szinte az egészből.Nekem is ezt kéne csinálni, csak van bennem némi ellenérzés azzal kapcsolatban, hogy 80-nál besatuzzam a fékeket... De a héten sort kerítek rá valamikor, mert muszáj megtapasztalni és begyakorolni. Persze nem 80-nal indítok az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Tök jó volt a mai motogp futam, külön köszönet dugynoknek a segítségért
-
CyberPunk666
senior tag
Nem tudom, nekem elég jók a tapasztalataim az autósokkal. Szerintem kimondottan hatalmas többségben vannak a normális autósok. Persze amikor kijön elég az ezerből egy hülye és megöl, akkor cseszheted a 999 rendes autóst.
Ma is mindenki lehúzódott, még záróvonalnál is. Sokan hagynak helyet elöl a lámpánál. Meglátnak, akkor kétszer ism eggondolják, hogy kijöjjenek-e.
Mondjuk én egy fehér-zöld motoron tolom, fehér ruhában, tehát az biztos, hogy észrevesznek.
Én is látom a városban száguldozó-cikázó idiótákat, nincs belőle sok, de sokáig emlékszel rá. Meg tegnap volt egy idióta kisteherautó, aki balra kezdett indexelni, majd jobbra váltott sávot...
De szerintem kevés idióta csinál nagy ferfordulást esete van. Velem eddig nagyon kedves és előzékeny volt a nagyon nagy többsége az autósoknak.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #82138 üzenetére
Most a pesti forgalomról volt szó. Nem kell hozzá 100e km.
Vannak idióták és szemét autósok. De nem tudom, hogy ha többet megyek, akkor majd kevesebben húzódnak le? Vagy ha nagyobb motoron ülök, akkor nyilván kevesebb helyen férek el, de kevesebben is akarnak majd elengedni? Egyébként ez a 300-as akkora mint egy 600-as sportgép (konkrétan nagyobb, mint a 600-as ninják) és sajnos pont az autók tükrével egymagasan vannak a tükrök, ez sokat ront a sorok közötti átbújáson .Vagy arra gondolsz, hogy én mindig csak olyan helyen és olyankor közlekedem, hogy mindig szerencsém van az autósokkal? Szerintem csak simán sokkal inkább a rossz marad meg az embereknek.
Amikor autóval megyek, akkor sokkal több a köcsög. Motorral többségében engednek sávot váltani, ha autóval vagyok, akkor meg úgy csinálnak, mintha az életük múlna rajta, hogy ne engedjenek be.Btw nincs nagy tapasztalatom, de minden nap keresztüljövök egész Budapesten motorral.
Nem értem mi lenne más 100e km után. Nem lehet, hogy csak türelmetlenebbé válsz a tapasztalattal, hogy gyorsabban húzódjon le, jobban húzódjon le...stb? Vagy a gyorshajtás miatt nehezebben reagálnak le?
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mike- #82152 üzenetére
Én kérdéseket tettem fel neki, persu tök másról beszélt, mint amiről szó volt, te pedig személyeskedsz.
Alakul.Továbbra sem értem, hogy ha most a többség előzékeny, kevesen viszont balfaszok, akkor ez miért lesz más, ha többet megyek. Miért lesznek többen a rosszak csak attól, hogy többet megyek? Többel találkozom ez nyilvánvaló, de az arányok miért lesznek mások?
-
CyberPunk666
senior tag
válasz LustaDick123 #82172 üzenetére
Én ezt nem vitatom, és azt sem, hogy kb olyan érzés lesz némelyik, hogy megölném a helyszínen. A saját izzadságomban folytanám meg...
Én azzal vitatkozom, hogy ezek többen vannak, mint a normálisak.
Egyetlen pillanatig sem vitattam, hogy ne lenne egy rakás őrült közöttük. Amit én állítok és állítottam eddig az csakis annyi, hogy minden ilyen hülyére jut egy csomó segítőkész. Még ha némelyik hülye is amelyik segíteni akar (a pokolba vezető út is...).Nekem egyedül a "minden autós köcsög" mentalitással van bajom.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
16 perc alatt átvágtam a városon (III. ker -> XXI. ker), alig láttam autókat (sajnos pirosat annál többet )
El tudnám viselni, ha minden nap ilyen gyorsan megjárnám... Még száguldozni sem kellett hozzá.
Szerencsés lámpákkal, picit tempót menve szerintem 10-12 alatt is meg lehetne csinálni.Jah, és azt is meg tudnám szokni ha ennyire élvezetes lenne, azért üres úton könnyebben bedönti az ember, ha széles, hát széles... de egyszer sem lett az. Tudatosan figyeltem a tekintetre, tartásra, mindenre és igazi élménymotorozás lett belőle, mert ráadásul az út is kimondottan jó volt, a hátulja is stabil volt a normális aszfaltnak köszönhetően.
Azért még lehetne jobban is dönteni, de ahhoz már ki is kéne ülni szerintem, meg egyelőre élvezem, hogy az történik, amit szeretnék. Reggel meg mehetek majd 7-kor, lesz vagy 30 perc, még a sorok mellett elmenve is.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
eltörtem a bal oldali nagy idomot... nem hiszem el...
mikor elrakom, akkor a lábammal szoktam támasztani, szűk a hely. Mindig előbb öltözöm és utána. Most a ruhában csináltam és túlerőltettem, nem éreztem benne...én hülye...
kíváncsi leszek az árára...
nézem a cascot, hogy hogyan térítenek.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen