Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz CyberPunk666 #84640 üzenetére

    Játszós pályamotornál fontos hogy olyan motor kell amit nem féltesz, és nem gond az sem ha kukára töröd. Nem fogsz tudni felszabadultan motorozni ha félted a motort. Amúgy is fosni fogsz mert magadat félteni fogod, de ha attól is parázol hogy mi van ha törik a vas, akkor az nem lesz nagy élvezet.

    Én valahogy úgy kezdenék neki a pályamotorozánsak, hogy mondjuk van 2.5 millió forintom amit hülyeségre/hobbira el tudok költeni, máshonnan nem hiányzik. Veszek egy forgalomból kivont max 12 éves 600as pályagépet 800e magasságában. (szoktak ilyenek lenni). Kiegészítőkre még elmegy minimum 3-400e (szerszámok, ruha, gumimelegítő, emelő, tartalék alkatrészek). Kell egy dobozautó amivel kihordod. Totálisan hulladék fos is jó (de klíma legyen benne!). Ez mondjuk 5-600e. néhány pár használt slick-re 100e. EZ olyan 1.7-1.8 millió ft. Ezen felül lennie kell tartalék zsetonnak hogy ne kapj infarktust hogyha hirtelen rá kell dobni a motorra szervízre 100-200k-t. vagy venni kell egy sisakot mert odakoccant.

    Ez az alap. Ezzel a csomaggal viszont évekig el lehet karcolni. Ha nem töröd kukára a motort, akkor nagyon sokat nem kell belelocsolni.

    Egy pályanap mennyiből jön ki az köridő függő. Amíg lassan mész 1 pár hard slick elég lehet az egész szezonra. Ha már nagyon jó a tempó, oda kelleni fog az új gumi. Netán épp mondjuk szívsz a futómű beállítással, napi 2 pár gumi is kuka lehet.

    Tegyük fel a fenti képletből kivonod a dobozautót mert már van, valamint sor4 600 helyett RS-t veszel (ami nem hülyeség mert a gumi tétel is spórolósabb lehet). De akkor is úgy indul a móka hogy nem árt ha van 1.5m Ft fölösleges hobbizásra elkölthető pénzed.

    Egyéb lehetőség: utcai sportmotor rendszámmal, pályaidommal. Néha kigurulsz pályanapra egy jobb fajta utcai sporgumival, jól ézred magad és szarsz a köridőre :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák