-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz vlevi #102862 üzenetére
Milyet használsz?
Igaz én állítva használnám, csak úgy kényelmes kb, és úgy eltudom vezetni a tanktáska mentén úgy a 3,5-nek a madzagját, hogy nem csapkodja a szél. Elítélendő de szoktam zenét hallgatni motoron... Meg GPS ugye...Lehet megpróbálom ezt a kínai csodát fektetve... de két gumival belefogom azért a tartalék telot.
"Másik dolog, hogyha állítva van, akkor a tartónak van egy erőkarja, amin elforog az egész tartószerkezet, sokkal jobban mozog, még szép, hogy kilazul."
153 gramm a telo azért annyit állítva is illene megtartania a cuccnak.
Ez a fajta láb lenne marha jó a Ramnak talán mert nem mozogna annyira be, hogy kirázza a telot a lábak közül de így nekem meg nem megoldható.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz vlevi #102935 üzenetére
Az átmérő mindegy, ha nagyon vékony, akkor rálehet tekerni egy adag gumit és kész.
Ami kinéztem, ahhoz adnak gyári szűkítést is, hogy tükörre lehessen tenni.
Megpróbálom balkéznél, ha nem jó akkor még marad a cső, esetleg olyasmi, amit te is vettél.Úgy viszont 80 font-ba fájna az egész, amit kitudok fizetni, de nem akarok
Tartót veszem meg elsőnek, mert valamiben tartani kell a telót, ha nem tetszik akkor gondolkodom tovább.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Formaster
addikt
válasz vlevi #102993 üzenetére
Ilyen formában ez is kérdéses, mert akkor ott van még, hogy mekkora motor, benzin/dízel, kis vagy nagy turbó és milyen éghajlati övezetben. Nekem a gyári előírás 5W30 európára, ettől nem térek el és köszöni mindkét turbó jól van. A 0W-t leginkább a start-stop/hibrid autók miatt hozták le piaci szintre, ahol tényleg fontos a hideg indítás, vagy az autóversenyben, ahol pedig a legkisebb ellenállás is számít, de a két 0W olaj ahogy látom nem összekeverendő, mert a hétköznapi verzió HTHS értéke 3.1, a verseny olajé meg pl 3.9. Hogy egy Honda Jazz miért kéri ezt passzolom, talán már ott is annyira passzent a motor és olyan lassan melegszik be, hogy valóban szerepet kap egy híg olaj.
-
-
etnies
senior tag
válasz vlevi #103147 üzenetére
Bírja a tartós 150-et, kipróbáltam. (sietnem kellett, 800 km volt a táv aznap és egy balesett miatt négy órát ültem a szakadó esőben a lezárt autópályán Németorszátban) Csak sokat eszik, majdnem egy literrel többet, mint 130-nál.
Cseréld le a plexit Givi Airflow-ra, onnantól kezdve elfelejtheted a szélterhelést. Fél éve vettem, márt bánom hogy ilyen sokat vártam vele."önmagam hite vagyok magamban"
-
Teasüti
nagyúr
válasz vlevi #103147 üzenetére
Miért probléma a 8000 rpm?
Enyémnek pl 10500-on van a nyomatékcsúcsa, pedig csak egy szar 600 cc. Ahhoz képest a 8000 tök korrekt, a 6000 meg pihentető.
Simán lemotoroztam vele 1900 km-t így. Kockásra ültem a seggem, de a motor az ment. Nem is értem minek kellett volna történnie. -
Teasüti
nagyúr
válasz vlevi #103157 üzenetére
Van erről vmi előírás/kimutatás/teszt, h nem lehet a blokkot a fordulatszám tartomány tetején üzemeltetni, illetve nyomatékcsúcson tartósan?
A tiltásnak ugye technikai oka van, a fölött káros. De addig még elvileg bolond biztos. Ha megfelelő a kenés és a hűtés, akkor pontosan miért is ne bírná? Egyenletes sebességen még nyomatékot se kell annyit leadnia, mint verseny körülmények közt.Általános tapasztalatom, h az emberek többsége nem meri forgatni a motorját. Egyik autós haverom pl még soha nem húzatta ki tiltásig. Mikor kérdeztem tőle miért, "hát mert nem meri, kíméli a motort". Aztán, h miért szerinte mi fog történni: "azt nem tudja".
Apám szokott riogatni olyannal, h egyszer beverődnek vagy felakadnak a szelepek, vagy vmi ilyesmi. Kérdeztem, h ez gyakori volt a pályafutása alatt? Abban maradtunk, h ez egy ritka meghibásodás és több gyengeség együttállása kell hozzá ha jól emlékszem. Nem voltam meggyőzve. Szerintem a tiltás nem véletlen van ott, ahol.
Ha nem lehetne odáig elforgatni, akkor lejjebb tenné a gyár. Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz vlevi #103184 üzenetére
Ilyen mennyiség mellé told a fehérjét, hétfőre már karból megtartod a motort ha beszitál az eleje.
Jobbulást!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz vlevi #103510 üzenetére
Nem kell kilőni ész nélkül. Nem a rajtrácson van.
Aki nem képes körbefordítani a fejét elindulás előtt, az meg is érdemli. Ez a legelső szabály amit jobb helyeken már pár éves korban megtanítanak a szülők.
És az első sorból ezt mind látni, h megállnak-e.Ha meg beállok a sorba, akkor nem előzöm ki ész nélkül. Pl a kereszteződésben előzés éppen ez a kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz vlevi #103543 üzenetére
Én is teljes mértékig megértem. Nekem is bejönnek ezek a gépek. Ahogy a promo videókban csapatják velük úgy meg pláne. De az még odébb van sajna mire rá is tehetem a kezem egyre. Pedig az a 700-s Teneré bejön Najó a KTM is
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #103674 üzenetére
A 90/10 a terep/aszfalt arány
A Metzeler Karoo-nak meg van több változata 50/50-től 90/10-ig. De hogy pontosan miért ajánlják jobban a Continentalt, azt én nem tudhatom, de olyasmire gondolok, hogy aszfalton és/vagy esőben jobb, esetleg tovább bírja!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz vlevi #103933 üzenetére
Veszek bele egy új akkut, kipróbálom majd azzal, átnézem a vezetékeket, biztosítékokat. Ha nem jövök rá mi a gond, akkor márciusban úgy is megy tavaszi felkészítésre, meg műszaki vizsgára. Majd a szerelő kideríti mi lehet a gond.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
HSM
félisten
válasz vlevi #103933 üzenetére
Öcsém pont úgy járt cellazárlattal. Az addig hibátlanul működő motort leállította, lőtt pár fotót, és indítás helyett nem indult, betolva henger kihagyott, óra összevisszaságokat mutatott, alig tudott hazamenni vele, pedig csak 1-2km-t kellett menni. Új akkuval tökéletes lett. De amúgy igen, generátor, fesszabályzó, vagy akár kábelezés is simán lehet ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz vlevi #104418 üzenetére
Ha már motorárak: 2019-re felnyomták az árakat a kereskedők, ez pl ma fogadott emailben:
Pedig ezek a modellek semmit sem változtak, semmit sem fejlődtek. A legmegdöbbentőbb az MT-10 ára ami eddig 4,7m körül volt. Csak viszonyítás képpen a Tuono Factory elektromos futóművel,legjobb Bremboval, stb stb 5 millió, tehát olcsóbb.
De a Suzuki GSXS1000 is tavaly még 3,3m-ért ment akciózva 3,5 helyett, idén már 3,6m és semmi nem változott azon sem.
Biztos meg van az oka, de én nem nagyon értem[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
vendingo
veterán
válasz vlevi #104439 üzenetére
Mit mondjak én?
Nem sok motor van, ami nagyobb az enyémnél.Ma űltem apukám 50-es robogóján. Brutális érzés volt, mint egy gyerekmotor, azokkal a babakocsi kerekekkel.
Micsurin: 300-as versys? Asszem az se drága újonnan, amikor vettem a motorom, 1,6 milla körül voltak a bemutatódarabok.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #104631 üzenetére
Itt egy mai cikk (nem olvastam, csak láttam)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz vlevi #104762 üzenetére
Ezeket én is tudom,6 éve a kalapba volt akkor a Dl 1000. De nix ABS,fogyasztás,motorja sem jár valami szépen. Szóval ki is maradt. Az újabb már mindenben jobb.
Haver vett egy új 1250 Gs-t,már nem lesz előzéssel problémája.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz vlevi #104827 üzenetére
Most h mondom, valami rémlik, h így hívják.
Igen, azt a videót megnéztem már korábban.
Lomha 8V
Köszi!
Ferdzsoo
Ok kösz neked is, lehet bepróbálom akkor előre én is.
Mosquito34
Jól hangzik, köszi!
Írtam nekik mailt ma én is, kíváncsi vagyok mit mondanak első hátsó futóműre, szelepeléssel, súlyra állítással, felújítással."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gergo5991
őstag
válasz vlevi #105200 üzenetére
sokáig nagyon tetszett a dl650 amig pár hónapja nem láttam motorkereskedésben eggyet, Minőségileg kinézetre nem tükrözi azt amit elkérnek érte. Pld a visszapillantó mintha 10 éve nem nyultak volna hozzá a tervezésnél egy nagy kocka lapát. Lehet praktikusabb olcsóbb ha törik de szerintem visszamaradott
-
h_benjamin
aktív tag
válasz vlevi #105446 üzenetére
Köszönöm a választ. Rájuk nézegetek.
(#105448) V.Stryker: Tapasztalat 50ccm-el elég sok. mer tesómnak volt Honda cr80 azzal is elég sokat mentem. Száguldozás, egykerekezés alapból nem érdekel. Az összeg még nagyon képlékeny 6-7 százezerkörül kondolkozom.
i5 10600KF + Z590 + MSI GTX 980 + 32GB + 1 TB SSD + 120GB SSD + 2TB HDD // iPhone 14
-
etnies
senior tag
válasz vlevi #105569 üzenetére
(#105569) vlevi
Az a kemény skót akcentus(#105573) z123456789
Én nem tudok erre mit mondani, betartottam a fokozatosságot, de! Alig mentél még motorral, szerintem 50.000 km körül van az, amire megtanulsz motorozni rendesen. Adj még időt magadnak, viszont a többiekkel egyet kell értsek, a tréning nem kidobott pénz. Én a Hondát preferálom, mert ott aztán tényleg el lehet menni a határig, nem a te motorod dobod el, a többiek meg a saját motorost..(#105574) baboss
Ha elszakad a lánc, akkor simán előfordulhat bármi a simán ledobjától a szétveri a blokkig minden. Én pont ma cseréltem a gyári láncot, mert ezen a télen sok volt az eső és a só, tiszta rozsda lett. Még nem volt veszélyes, de nem akartam megvárni, aranyszínű Did VX2 525 ment fel + jt lánckerekek.(#105607) whYz
Dobjál linket, megszakértjük. Az biztos, hogy olcsójános a tulaj, ilyen gusztustalan idomot rárakni.. Le kell szedni az idomokat, megnézni a rögzítőfüleket, vázat, stb. Menjetek el közösen egy szervizbe, ahol rászánnak egy órát és átnézik neked, ha nem értesz hozzá. 5000 Ft, de százezreket spórolhatsz rajta.(#105596) Mentolka
Bőr pályára való, utcára csak önszopatás.(#105602) Bogyó bá'
Jogod van egyet nem érteni"önmagam hite vagyok magamban"
-
vendingo
veterán
válasz vlevi #105653 üzenetére
Egy ilyet rendeltem. Itthon 23 ezerért árulják
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#74459392
törölt tag
válasz vlevi #105727 üzenetére
Nekem is ilyen bélés van. Októberben is csupa víz voltam.
A Lidl változat biztos olcsóbb, mint HH de sajnos ott ki tudja, mikor lesz. Nem szoktam nagyon figyelni az ottani akciókat.
A decathlon-t is néztem, de ott mindegyiknél azt írja, hogy jó melegen tart, szóval azok nem biztos, hogy a nyári melegre vannak kitalálva.(#105729) Bogyó bá': Akkor most hetnte 1x ránézek, hátha idén sem hagyják ki
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest