-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #53790 üzenetére
Hagyd úgy. Az enyém vagy 3 mm-rel a max fölött van ha forró a gép.
Különben is mit ír a használati utasítás hogyan mérd az olajszintet?
Ez a mérvadó. Nekem hideg motort 3-5 percig járat majd utána 2-4 percet vár. Ekkor csekk.
Nah ilyenkor nekem pont a min és max között van.
De ha meleg a gép és ekkor csekkolom akkor a max felett vagyok nemkevéssel.
Úgyhogy úgy nézd a szintet ahogy a használatiban van...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #53829 üzenetére
Érdekes cikk. Szóltam is az asszonyak, hogy az eddigi 2200 helyett inkább 3000-nél váltson a kocsiba.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #53880 üzenetére
A vicc hogy a redbaronosoknak vfr800-ashoz volt kúpjuk.
De az enyémhez nem volt jó."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #53957 üzenetére
Gyanítom, hogy ennek tényleg a nehéz terep a lételeme, ellentétben az "operett-enduró"-val. Az túramotor.
Mit kapok ezért a Szúnyogtól...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Mizsala
csendes tag
válasz runner 125 #53957 üzenetére
Ez abban más, hogy szerelmes vagyok belé amióta olvashatóak a híresztelések vele kapcsolatban... Részemről megvan a transalp utódja, csak kérdés hogy mikor lesz belőle egy kicsit olcsóbb használt
-
polimorf
tag
válasz runner 125 #53961 üzenetére
Légzsákról már hallottam de katapultról nem.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
ludsimon
veterán
válasz runner 125 #53961 üzenetére
Katapulton én is gondolkodtam, mindenki kilőne felfelé.
undefined
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #53961 üzenetére
Nem nehéz az, csak be kell gyakorolni....
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #53957 üzenetére
Ezekben a 270 fokos sor2 motorokban az a vicces, hogy legjobb tudomásom szerint gyakorlatilag egy "sorba épített" hengeres 90 fokos V2.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #53961 üzenetére
Van már olyan kabát, aminek a madzagját rá kell akasztani a kormányra és ha megrántod, akkor mint egy légzsák, felfújódik. Egy vagyon.
Egy apróságra kitérnék a második mondatodban...nem biztos,hogy autóval az a legjobb ha elkapod a kormányt. Persze a reflex ezt diktálja, de ha tudatosan telibeb@szod inkább, akkor az biztonságosabb a nagyobb ütközési zóna, a nagyobb ütközési energia elnyelés miatt. Míg ha elkapod, akkor csak valamelyik sarka csattan..volt róla szó a totalcarosoknál is, hogy sokkal nagyobb veszély.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
ludsimon
veterán
válasz runner 125 #54222 üzenetére
Juj, azért nem hiszem ennyire rossz lenne a helyzeted, jönni fog az, idővel.
undefined
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #54336 üzenetére
Ebből még mindig csak az derülne ki (ha egyáltalán kiderülne), hogy mit csinál egy erősen kopott blokkal.
Továbbra sem önteném bele nyugodtan egy jó állapotú motorba, akkor sem, ha esetleg bogyo-nak beválna.(#54337) ryori: Az RS és NSR az kicsit más kategória, mint az R125.... Azok nem is vezetjetőek A1-el.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #54336 üzenetére
A Te helyedben én is beleönteném a Te motorodba. Ha a leendő új tulajnak lesz kedve vele kísérletezni, akkor az az ő dolga. Leápolom, olajat és szűrőket cserélek (mert van még bőven itthon, adok is a motorhoz), és meghirdetem, a hibáit nem letagadva úgy, hogy "ezért ennyi, és nem 100k-val több". Kb.150k körül szeretnék kapni érte kézhez. A leglefosottab "postásyamaha" is ennyiért megy, semmivel sem jobb állapotban, sőt!
Tulajdonképpen egy első gumi, egy gyűrűzés és egy (két) karbijavítás / karbicsere kell.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #54369 üzenetére
Nyilván sokkal nagyobb az élvezet faktora, csak sor2 500-at nem vezethetsz A1-el, és a fenntartási költségei is magasabbak.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #54422 üzenetére
Csörögj/emailt küldjél rá,hogy mi a nyavalya van. Majd lövök egy fotót hófehérkéről.
Czimby:
Köszi,már G3 van. Kérdezd meg az S4 Active fórumban,hátha kell valakinek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #54691 üzenetére
Ne harapd le a fejem, de szvsz ne válts fel olyan hamar. Az ingyen megoldja a gondod.
A változó vezérlés miatt alapból nem megy csak a fele szeleparzenál kis fordulaton, ami leginkább a fogyasztásra van kedvező hatással.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #54694 üzenetére
Ha a PC tol bele kis fordulaton több nyálat, az megint nem segít sokat a helyzeten... Sajnos ez a fajta VFR nem a kedvező fogyasztásáról híres.
Amúgy ha magasabb fordulaton tartod, de azért a 6800-as váltás alatt, úgy sem jó? -
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #54694 üzenetére
ha ennyire számít a fogyi akkor miért ilyen motor?
létezik 350es diesel royal enfield asszem másfelet eszik százon...Mr.Brightside
-
Czimby
addikt
válasz runner 125 #54691 üzenetére
Kb 80 a pc meg 40 a padolás, nincs benne az árban.
Fi tuner 70 és abban benne a padolás is, de az suzuki.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #54694 üzenetére
Az literben kifejezve mit jelent?
Mod. Szerintem ez nem sok, néha nekem is 7l közelébe kúszik a fogyasztás (de én lesz@rom), 2.5l-ért én nem költenék 100 rugót...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #54703 üzenetére
Ismerősnek volt olyan VFR-je, mint neked, csak régebbi, az ő tapasztalatai alapján ha mosoly kell, akkor a VTEC váltás fölött kell használni és csukott szemmel tankolni, ha pedig az emészthető fogyasztás a szempont, akkor a VTEC fölé engedni tabu.
Mosolygós (közúti) módban Ő is 7-8L/100km-ekről beszélt, és az Ő lelkivilágának is ez kicsit sok volt.(#54704) canniball: A régi kis-sv is tud ám enni. Nálam az újabb kétgyertyás van, igaz, nem is húzom neki nagyon, de nem is kér sokat. 5,5 körül van az átlagom vele, mosolygósan. Bár nem szoktam 5-6000 fölé forgatni, viszont könnyebb is a jármű egy masszív 40kg-al, mint a VFR. Azért azt is igencsak érezni.
Amúgy igazából az a nagy kérdés, egyáltalán meggyógyítaná a helyzetet a PC a VFR-en....
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz runner 125 #54694 üzenetére
Akkor minek vettel ilyen motort?
En huzom ahogy keri a kuton meg csukott szemmel tankolok. Most kell ra egy par gumi is, sajnos ez nem olcso hobbi igy. -
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #54691 üzenetére
Ne máá' azt nem mond,hogy már ki is nőtted.. Tessék,húzni azt a gázkart ki van fizetve az összes fordulat. Ja,hogy ilyenkor 6+L ezt egy ilyen társasjáték,valamit valamiért.. Amint nézem a PC ~60guriga + fékpad 80-100 ból biztos kijön. Én tuti elmotoroznám ezt az összeget.
(#54701) SirKero :
Tudom,de az Hondás Garmin bacca meg. Ebben az a jó ha tönkremegy akkor nix csere/beszámítás mint a Garminnál,javítás saját zsebből történik.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #54694 üzenetére
Nagyon sokszor talalkozok ezzel a hozzaallasal motortulajoknal, mint amit most elsz at, es egyaltalan nem tudom hova rakni.
Megveszik almaik motorjat. Oke. Eltelik egy kis ido. Es elkezdodik a pimpelgetes. Doboz, vedofolia vedo vedoje, uleshuzat vedo huzat, fokozatkijelzo, jon a motor telekurasa minden feles vacakkal. Ha mindent megvesz hozza utana elkezdi basztatni a tudat, hogy mar unja. Es ekkor szoktak eladni. Utana evek mulva ugyanilyet vesz, mert ez volt regen az alma.
Nem akarsz inkabb veteranozni? Ott mindig kell valamit alakitani, es ugyanugy nagy ertekkel is birhat a jarmu.Ez a motor ugy jo, ahogy kijott a gyarbol. Azt ugy kell hasznalni, es nem nyulni hozza. Nyitott dob es pc nelkul tokeletes. Amugy is ez a nyitott dob egy polyacafaktor, semmi mas.
Ha fogyasztast nezed a motoron, akkor nem ertem a pc beepitest, az egy vagyon. Sokkal nyomatekosabb nem lesz tole. Megszokod ket het alatt, megint gyengenek fogod erezni. Miert nem vettel valami nagy v2 ot ha ennyire hianyzik az alacsony fordulatu nyomatek?
Miert ott hasznalod, a motort, ahol erotlen? Tenyleg a fogyasztas miatt? Miert vettel ilyen motort?
Miert varsz el olyat, amit nem tud?
Ez kezd nagyon nem a motorozasrol szolni szerintem...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Lipton
őstag
válasz runner 125 #54739 üzenetére
A 110 lo nem volt meg fejben. Ilyen sulyok melle ennyire forgos motor alul tenyleg nem lehet virgonc. A nagyobb motorral nem tul nagy hajo mar ez is?
Ilyen megfontolasbol vettem cb1000r-t (meg persze tetszik).
Aranylag kezes, kicsi kompakt motor, alul nyomatekos de valamennyire forog is (120le). Persze turazni viszont annyira nem lehet jo de en napi rohangalos motornak hasznalom.Bogyo112 grat a motorhoz, sok elvezetes es baleset mentes kilometert. Ez urhajo lesz neked
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #54739 üzenetére
Nem akarok belevau, de az első részét szeritem kicsit túlreagáltad, ami a gyári-nem gyári dolgot illeti. A neten sok a baromság, sprintmonitor stb, ki tudja hogy érték el? LEhet h úgy mint alvaro, aki nagy mestere a hipermilerkedésnek.
Igen, nagy motort vettél, aminek van tömege, hozzá a 800-as blokk talán nem a legjobb választás, kompromisszumos, de melyik motor nem az? Nem várhatsz 600-asokka egyenlő fogyaszást sem.Túl kezes és kiszámítható?! Mióta is motorozol nagy motorral? Mióta is van meg ez a motor? Örülj ennek a tulajdonságnak, bár lehet, hogy csak a te csuklód nem elég hozzá. Épp mondtam a mostani hringes kör után, hogy azt hittem legalább egyenesben tudom uralni már a vas erejét, de még mindig meglep sokszor, amikor kigyorsításon beszitál a kormány és azon kapom magam, hogy azon küzdök le ne repüljek vagy féktávon a nyeregben tudjak maradni. Pedig mindig kezesnek ismertem ezt a motort az erejéhez képest, de ki lehet belőle hozni az állatot, csak úgy kell hajtani, és gyanítom még te sem tudod hol vannak a motorod határai. Mindanzonáltal én sem sajnálom beledönteni a 100-as benzint előtte/utána a kútnál. Azt se tudom most pályázás alatt mennyit fogyaszt (sokat). Haladáshoz kell a benzin, fogadd el. Amennyibe a PC meg a szarozás kerül, abból sokáig hajtgatod magasabb fordulaton több benzinnel.
Van aki a kezességet keresi, más a bolond érzést. A te motorod erre pont jó, ha rád jön az 5 perc, akkor fogod és széttekered vtec határ fölé, alatta meg kezes. Ne várd el, hogy egy motor megoldjon egy helyzetet úgy, hogy nem abban a tartományban dolgoztatod, ahol meg kell tudnia oldani. Nem értem miért akarsz te vigyorogni egy 800-as blokkal 6000 rpm alatt ilyen tömeggel. Elárulom, ezt még egy hayabusa sem adja meg neked, pedig van nem kevés köbcenti és teljesítmény előnye. Nem hinném, hogy a PC erre univerzálisan jó megoldás, általában pár lóerő és kis nyomaték nyerhető, de nem lesz rakéta, még sokkal jobban kihegyezett blokkoknál sem (gyári állapotban, most sportrendszer, egyéb módosítás nélkül). Értem én, hogy mindenki irogat ilyen jó olyan jó a PC, de láttál te teljesítménygörbét előtte-utána helyezetről? Mérés nélkül bárki azt ír amit akar, megy az önigazolás, hogy megérte kidobni x százezret. Ráadásul a leírásod szerint még sterilebb lett ("kisimult rezgések" stb - bár a rángatást nem igazán értem, fordulaton miért rángat vagy milyen rángatás).
Na, szóval szerintem pár helyen ellent mondasz magadnak...vélményem szerint inkább vegyél egy 1.2-est ahelyett, hoogy döntöd bele a pénzt, mert ezekért az extrákért itthon nem lehet plusz pénzt elkérni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #54844 üzenetére
Rendben Szerintem is ízlelgesd és próbáld feljebb használni, aztán majd kialakul, hogy milyen, és mennyi az annyi.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #54844 üzenetére
Sornégyes 800-as még annyira sem tol alul.
Szerintem neked komolyan cserélned kellene egy 1000-es V2-esre, az tol alul is.
Bár mégsem lenne jó mert annak ugyanúgy nagy a fogyasztása ha húzod neki, sőt még több is[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Lipton
őstag
válasz runner 125 #54844 üzenetére
Pont az egyik nap ment el mellettem Pesten egy er6 ugy majd a kocsik kozott tovabb, hogy csak neztem. Nem mernek igy menni alapban sem de a cb-vel plane.
Hogy jartam... Nezen ma a garazsban a motort - de fura a jobb oldala. Hianyzik rola a huto melletti dekor panel. Valahol elhagytam, de hol es mikor... Egy bolha eltorott, kicsit mozgott, gondolom ala kapott a menetszel es husssss. Holnap hivom a hondat de szerintem infarktust fogok kapni ha mondanak fenyezett arat... Mar gugliztam, lehet olcsobb lesz egy par karbon mint ez fenyezve...[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #54844 üzenetére
Kérdés az, egyáltalán létezik-e olyan motor, amiről álmodsz. Amivel mentem/amiről tudomásom van akár motor, akár autó, azok mind elkérik a magukét a tankból, ha keményebben húzzák neki.
Tény, hogy a VFR800 nem tartozik a legtakarékosabb motorok közé forgatva, de megy is, ha kihuzatják rendesen. Az FZ6-os barátod erős a gyanúm, hogy jóval kevésbé huzatta ki gyorsításokon, mint Te, az a motor annyiból takarékos, hogy a világból ki kell pörgetni, hogy ereje legyen, de a fogyasztás is csak ekkor nagy, ott nincs olyan intenzív váltás, mint a VTEC-el.
Alul sosem lesz egyik motor sem olyan túlzottan dinamikus, nagy a váltóáttétel, cserébe kicsi a fordulatszám, szóval két oldalról vágod arcon szegény technikát egyszerre. Azért is javasoltam eredetileg a váltót, mint megoldást.
Én összességében ezt dönteném el először a helyedben, mi a fontosabb, jó fogyasztással menni kisebb mosolyfaktorral, vagy maximális mosolyfaktorral nagyobb fogyasztással zsebbenyúlósabban.
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #54878 üzenetére
Suzuki SV1000S. A kuplungkosarukat érdemes helyrepofozni, és lehet is menni velük. Igaz, inni is kérnek keményen ha hajtod, cserébe jó kicsi a tankjuk. Nekem nagyon bejönnek, a fogyasztásukat leszámítva.
Ugyanannak a blokknak az új verziójával van még az új DL1000, de az ugye már kicsit más kategória.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #54887 üzenetére
"Áh, SV-t biztosan nem veszek."
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #54887 üzenetére
A kisebb első fogaskerékkel csak az áttételt rövidíted le, amivel bár erősebb lesz, de hamarabb is kell majd elváltanod a kisebb erőt adó nagyobb fokozatba. Ha meg belenyalsz a VTEC-fordulatba, ugyanúgy kuka a fogyasztás.
"Nah oké, de ha pl az 1.2-es nyomatékból 6,5 liter mellett tudja ugyanazt, mint az enyém szétforgatva 8-ból, akkor inkább jövőre átülök arra."
Persze, így leírva nagyon szépen hangzik, de szvsz éppen fordítva szokott lenni. A kisebb motor szétforgatva éppen takarékosabb szokott lenni, mint a hasonló sebességgel hajtott nagyobb hengerűrtartalmú vas. Ennek csupán annyi az oka, hogy a magasabb fordulatra belőtt nagy hengerűrtartalmú motor nem fog a hatékony tartományában dolgozni, míg a kisebb hengerűrtartalmú "forgatott" motor sokkal közelebb lesz az ideális üzemállapotához. Tehát ha gyorsabban akarsz menni (és van felesleges egymilliód, ami azért jó sok benzin lehetne a kis 800-asodba, gondold végig), akkor hajrá az 1.2-essel. De szinte kizártnak tartom, hogy lényegesen kisebb fogyasztással jöjj ki vele.
A 800-as VFR helyett én sem vennék SV-t, csak megemlítettem, mint ilyen kategóriás vasat.
(#54888) Daywalker: Pedig jó motorok. Nekem pl. jobban bejönnek, mint a VFR-ek. Bár nyilván nagyon más kategória.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #54887 üzenetére
Most lett meg akkor a végeredmény:
2445 km és 6.1 lett az átlag. Ebben volt minden autópálya, dugó, hegyi szerpentín nemkevés, és sima közút.
Mindezt 2 személlyel megpakolva és azért volt ahol csapattam na...
Szerintem több mint jó eredmény.
Mondjuk a külföldi üzemanyagból szerintem kevesebbet kérnek a szerkezetek.
de volt benne 4 mo. Tankolás.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #54921 üzenetére
Lábtartót/majrécsíkot koptatni,na meg az MZ-t,robogóst feltartani. Brezova,elefánt a porcelán boltban. [link]
Xaels:
Vagy nincs pénze rá,vagy melege van,vagy passzolni tudok. Saját magától kell/kéne neki rájönnie erre. Bukásnál,csúszásnál,balesetnél fog leesni a tantusz,hogy bizony fel kéne venni valami védőfelszerelést.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #55106 üzenetére
Keress rá faszbukon, Taschner Motors Service...nagy fazon, csomó videója van, csak erről a motorról még vagy 3-4...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
bigdady
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #55304 üzenetére
Ajtózár ellendarabja, amit az ajtótokra kell felcsavarozni. A bal oldali vasdarab:
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #55301 üzenetére
Múlt héten engem ugyanott. Várom a csekket.
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #55341 üzenetére
.."de egy most átadott, új, kerítéssel elzárt, szalagkorláttal elválasztott, nyíl egyenes, autópálya minőségű szakaszon mifaxomért kell mérni?!.."
Pontosan ezért..
Osztrákba tessék átgurulni.. 2000db trafi pisztoly,automata,autós,3lábu,sőt a ha nincs trafi nála akkor meg is saccolhatja a rendőr mennyivel mész. Rohadtul nem szabad velük kekeckedni/ellenszegülni,mert az ügy akadályozásának veszik és erre is harapnak. Automata trafik 50 az 50. Van,hogy az 5!!Km/h-s sebességet is díjazzák 30Eu-val. Autópályán ott van az IG-L több 100eFt-os büntetést is össze lehet szedni a környezetvédelmi/gyorshajtás miatt. Svájcot már nem is említem.. Mondhatni 8millió rendőr országa.
Szóval,ha gyorsan/bban mész és el/lekapnak nem siránkozni kéne,trafi a gyorshajtókat méri.. Én sem vagyok egy szent.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vacs
veterán
válasz runner 125 #55347 üzenetére
A Citybike.hu holnaptól egy hétig épp zárva lesz, ezt a pechet!
Mindegy, azért írtam nekik, köszi.(^)(>.<)(^)
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #55347 üzenetére
Garit esetleg kérdezted tőlük hogy mennyi?
bogyo!
Mióta motorozok mindig is hátizsákkal közlekedek (kivéve egy-két ritka alkalmat) és sosem volt ilyen problémám, nálad lehetett valami gubanc (nem erre való hátizsák, az üléspozíció és a hátizsák inkompatibilitása, az egészséged stb.).baboss!
Arra gondoltam, hogy magadnak vegyél egy másmilyen kabátot amit tudsz egyébként használni (mittomén szellősebb mint a mostani vagy ilyesmi), aztán amikor viszed a srácot akkor valamelyiket rá tudod adni (úgy látom kb. egy méret vagytok).https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #55379 üzenetére
Keloban is ennyit mondtak; akkor úgy tűnik valahol a tengeren veszett el a maradék 2 év...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #55383 üzenetére
A felső kategóriás (RPHA) sisakokra mindenhol 5 évet írnak, az "egyszerűbbekre" az amerikás oldalon 3 évet ígérnek, az európai oldalakon (a leghivatalosabbnak tűnő co.uk-t és a hazai oldalakat néztem) 1 évet vagy szót sem ejtenek róla. Ezért írtam hogy a további 2 év valószínűleg a tengerbe fulladt.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #55393 üzenetére
Nem csinalnek vele semmit, ha nem uti agyon a gazreakciot.
Legjobb lenne a gyari dob visszarakasa.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Steven
addikt
válasz runner 125 #55402 üzenetére
legutóbbi vihar durvább volt az egész Nagy Lajos Királyné úton leszakadt a troli vezeték mehettem egy bazi nagy kerülőt . Jó ott egy fokkal kevesebb volt az eső... viszont kidőlt fák stb....
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #55422 üzenetére
Nem az enyém, sógoromé. Kawával járok pályára, ezzel hébe-hóba ide-oda messzebbre, de nem élek vissza a lehetőséggel Egyre jobban tetszik ez a motor, még ha nem is igazi túra motor. Amúgy annyira túrásan mentünk, hogy 5,25-öt evett kb amíg nem húztam neki (odafele 5e fölé nem igen ment), nagyon kezes, jól irányítható. Vannak rajta elnagyolt részletek, illetve a fék nagyon gyatra, de más rosszat nem tudok mondani.
Mosquito34: az új szó a makettmotoros
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #55434 üzenetére
Honnan tod h epp nem rajta fexem?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #55477 üzenetére
Van Vara fórum de nem írt senki sem storyt. Ne menj bele ilyen kergetőzésbe, (főleg ha ilyen) hagyd hagy menjen.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Anulu79
addikt
válasz runner 125 #55512 üzenetére
Van ez így.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen