-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
crocy
tag
válasz
Zsírkrétamen #144814 üzenetére
erdekes ez a a szük helyen megfordulas tema. vki kuplung + gaz, mas hatso fek + gaz
parositassal tanitja. en most csinalom az A-t es az oktatom azt mondja, meg van emelve az alapjarat, szoval nem kell nyulni semmelyikhez, csak döntsem be a motort igy ahogy itt az elejen csinaljak a videoban ("letolos technika):
[link]
de ha megis ugy erzem keves a sebesseg, adjak kis gazt es hatso fekkel stabilizaljak de veletlenül se nyuljak a kuplunghoz. gondolom azert, mert ha veletlenül behuzod fullra elveszik a meghajtas es bedölsz a pics@ba.[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz
Zsírkrétamen #144817 üzenetére
Nekem rutinon a kis ívben fordulás amrha jól ment az oktató motorjával, simán alapjáraton, kuplung meg fék nélkül, mondjuk nem tudom az alapjárat emelt volt, vagy se. A kis körben fordulást bőven fél méterrel kisebb sugarú körön megcsináltam néha, magam alá döntve a motort.
A saját motorommal viszont olyan béna vagyok, hogy az valami elképesztő, egyszerűen kis sebességnél nem tudom úgy magam alá dönteni. Van egy olyan érzésem, hogy ez inkább valami pszichés dolog lesz, és nem merem, mert szerpentinen, hacsak nem nagyon lassú a kanyar, nincsen ilyen gondom.'92 Honda VFR 750
-
válasz
Zsírkrétamen #144655 üzenetére
Egy kis élménybeszámoló a Huskyról.
Ha nem ismerném a két motort, és nem tudnám, hogy ugyan az a blokk van benne, biztosan azt mondanám, hogy a Huskyba valami nagyobb blokk van. Az üléspozíció miatt amúgy is teljesen máshogy hat a sebesség rajta, de ha csinálnánk mindkettővel egy 0-100-at, tuti otthagyja az Adventure-t. A vége valahol ugyan ott lehet mint annak, 160-ig próbálgattam, mindenféle erőlködés nélkül megy annyit.
Ami viszont sokkal jobb, az a fék, az első is meg a hátsó is. Ezen mintha elöl fém fékcső lenne, talán a tárcsa is nagyobb, minden esetre sokkal jobban adagolható, jobban megfogja a motort. Ami külön öröm, hogy ezen VAN hátsó fék, míg az Adv-n csak dísznek lehet, nem igazán lassítja a motort, kb hasztalan az első perctől kezdve.
A másik amit imádok, a váltója, pontos, jól érezhető és akkor megy be üresbe, amikor oda is akarod tenni. Ezzel szemben a KTM-nél valamit nagyon elbaltáztak itt, folyton gondom van a váltóval, pontatlan, nem oda vált ahova akarod, üresbe csak akkor megy ha nem akarod, bármelyik sebesség közé csinál üreset...Ennél roszabb már csak a gyorsváltó, amit a megbízhatatlan működése miatt már nem is használunk.
Meglepő, de a lámpája is jobb a Huskynak, el se tudom képzelni, mikor kéne ezen a távolságit bekapcsolni, pedig azt gondoltam, hogy az Adv-nek sokkal nagyobb lesz a fénye.
Egy dolog, amit nem bírok megszokni, az az üléspozíció-kormány. Nekem ez a csutka kormány nagyon nemgyerebe, túlzottan előre dőlve ülök a motoron, és így túlzottan rátámaszkodok a kormányra, ami miatt nagyon hamar elfárad a kezem, bezsibbad. Ez az én hibám, van amikor eltalálom a pozíciót és akkor nem is fáradok el rajta, de javarészt még nem. Persze le lehetne cserélni a kormány egyenesre hogy kényelmesebb legyen, de azzal meg feladnám az egyik legnagyobb előnyét az ADV-vel szemben, hogy kis keskeny, úgy férek át vele a sorok között mint kés a vajon. Úgyhogy egyelőre marad a szenvedés, amíg meg nem tanulok rajta normálisan ülni.
30 rugó volt végül a két gumicsere, de így megvolt az olajcsere is, levegőszűrőt is rendeltem (mert emlékeztem, hogy az enyémbe is 18k-nál volt a csere), fékfolyadékot is cseréltek, meg felkerült rá ideiglenesen egy kormányvég tükör is. Megérte így nekem, nem lett volna sok idő nekünk megcsinálni ezt a kis szervizelést, de így legalább megvan, egy darabig nem kell hozzányúlni. -
dellfanboy
őstag
válasz
Zsírkrétamen #144870 üzenetére
ebben mi a meglepo? marmint az egyik paripa egy laposabb cucc masiknak ranezve is nagyobb a legellanalassa+sulya, es akkor kijon hogy a lapos gyorsabb?
elso fek meg attol jobb amit irsz, hogy jobban terheled az elejet.
az meg reg rossz, ha kormanyon tamaszkodsz akarmilyen motoron, a husqvin combbol, derekbol kene tartanod magad, de mivel ilyet meg nem csinaltal ezert gyurj ra a telen
husqiban jo a gyorsvalto?vagy abban nincs?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #144870 üzenetére
A ktm nel nem tudom hogy van, de a gyorsvalto europai gyartoknal tudtommal ontalulo rendszer.
Szervizben vissza lehet allitani az ertekeket (amennyiben valoban igy van, es nem tevedek) , tehat a blipper es a gyorsvalto ujratanulja a felhasznalo valtasi szokasait. Epp ezert, ha valamit rosszul csinaltok, egyre rosszabb lehet. Lehetoleg nagyon alacsony fordulaton ne hasznalj gyorsvaltot, felfele valtasnal ne csukd el a gazt, es hatarozottan kezeld a valtokart. Blippernel ne huzz kuplungot, ne hasznald alacsony fordulaton, ne huzz elotte gazt kuplunggal, hogy revmatch-elj, hanem hagyd hogy mindent az ecu csinaljon. Hatarozottan banj a valtokarral.Ezeket le kell irjam, mert a legtobb ember, akinek gondja van a gyorsvaltoval, valamelyik hibat ezek kozul elkoveti. Amennyiben mindent jol csinalsz, es nem mukodik a gyorsvalto, es rengeteg vasdarab volt az olajleeresztocsavar magnesen, akkor valoszinuleg nem lesz jobb, es nem kizarolag szoftveres baj van. De alapvetoen a gyorsvalto egy jo dolog, es jol mukodik.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz
Zsírkrétamen #144939 üzenetére
Hűvösebb időre ~10C-ig és lightos esőre mondom a hatalmas trükköt: Meglévő vagy legolcsóbb xlmotos bőrkesztyű + Decathlon 500ft-os vékony thermo alá. A vékony thermo puhasága miatt nagyon kényelmes lesz. Ezt lefújod a W5 vagy XLMOTOS-s impregnálóval a különbözetből pedig legalább 1 teli tankod megmarad.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
vihartigris
őstag
válasz
Zsírkrétamen #144971 üzenetére
A motorra kamerát téma engem is érdekel.
bármi reciproka a semmi
-
KrAt
veterán
válasz
Zsírkrétamen #144971 üzenetére
Ugyanilyen setupom van, pont nem sikerült még kipróbálni, de majd valamikor megpróbálom énis...
-
static00
csendes tag
válasz
Zsírkrétamen #144971 üzenetére
Ez az enyémhez képest tükörsima felvétel
Mondjuk nem is stabilizátoros gopro és közvetlen kormányon van a konzol, nem is tettem oda a próba óta, hanem sisakra, az ember teste nagyon jó stabilizátorA telószáron lehet nem rezegne annyira, te ez csak tipp.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz
Zsírkrétamen #144971 üzenetére
C, kormányon rögzítve sosem lesz igazán jó.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
válasz
Zsírkrétamen #144971 üzenetére
2 plusz infó: Az Adv-n Doubletakemirror van, az is ram-os, annak hosszú a karja, ha azonos méretű a bogyó, megpróbálom ezzel a nagyobb karral kipróbálni a hétvégén.
Az Adv-n van egy ilyen gps tartó, erre egyszer rögzítettem a kamerát, akkor nem volt ilyen rezgés gondom. Más motorra ha lehet ilyet tenni, meg nincs útba a plexi, hasznos lehet.(Ezzel csak az volt a baj, hogy a plexi kettévágta a képet, meg már nem az Adv-re kéne a kamera, meg erre max fixen lehetne felrakni a kamerát, a ram-os azért tetszene, mert akár menet közbe tudom állítani-forgatni a kamerát)Az első kerék sárhányójára tudnám még tenni, szerintem az is egy jó szög lehetne, de! Azért találtam ki ezt a szöget, mert nincs 360-as kamerám, ezzel meg tudnám venni az utat, vagy magam, vagy bármit, mert ezzel a bogyós módszerrel útközbe is bármikor tudom állítani. Egyéb esetben meg a sisakon már van egy jó rögzítő, maximum marad úgy, csak mivel olcsó volt aliról, gondoltam berendelem és megnézem ez működik-e.
Nincs valakinek Hero 9-nél újabb kamerája, aki ilyet ki tudna próbálni? Lehet azoknak jobb a stabilizátora, ezt is jobban kiszűri.[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz
Zsírkrétamen #144971 üzenetére
A gopro stabilizátora ehhez gyenge, az insta 360 tökéletes a kormányon is. Ugyanazon a helyen egy sjcam (szintén stabilizátoros) értékelhetetlen felvételt csinált, illetve egy osmo pocket-t is kipróbáltam, az egyszerüen lekapcsolt, hogy megvédje a kamerát.
Az insta rövid száron, közepes száron, hosszan (1,5m !!) kitolva is tökéletes képet ad, mindezt úgy, hogy a kihúzott száron már sok sok cm kilengése is van. Persze a közeli tárgyakon pont nagyon látszik a mozgás, pl a bukósisakon, de távolba, perfekt.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
KrAt
veterán
válasz
Zsírkrétamen #144971 üzenetére
Össze is raktam ma, pont tudtam motorral menni, így néz ki:
És a videó (ebben van tükörsima M4-es, rázós Ferihegyi gyorsforgalmi, minden
)
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz
Zsírkrétamen #144988 üzenetére
Az insta kameráknak két bajuk van
1. körbe 5.6K- ha már a normál torzításmentes képet kivágod belőle az csak fullHD.
2. az x3 is meghal ha kevés a fényDe nagyon szeretem, talán még egy kamerát sem szerettem ennyire, nem bántam meg, pedig még az alapáron felül vettem egy második akkut, meg a távirányítót is, amiben a gps modul van. Ez így már 300e felett volt. Sosem térül meg az ára, illetve már mindenki "retteg", mert ha elindítom, akkor ezen rajta lesz minden
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz
Zsírkrétamen #144992 üzenetére
Még nem próbáltam úgy, de tud egy lecsés felvételt, de a 4k 60 fps az nem biztos
Ahhoz inkább egy osmo action 4-t vegyél, olcsóbb sokkal és annak szar fénynél is jó képe van. Nekem egy osmo action 3 is van a sisakon, az tud 4k60 -t, nagyon jó képe van. Persze kományon még nem próbáltam.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz
Zsírkrétamen #145001 üzenetére
"Ezt esetleg meg tudnád majd nézni?"
Mit szeretnél pontosan tudni? single lens módban nem tudok 4k60 fps-t kiválasztani, 3,6K60fps van.Ezzel szemben a 360as módban van 4k60fps, meg 5,7K30fps.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz
Zsírkrétamen #145005 üzenetére
Próbálom megfogalmazni. 5,6K a teljes gömbfelszín, amit két lencsével rak össze. Na most amikor a végén szerkeszted, és nem ilyen "mini planet" szerű képet szeretnél, akkor ugye vágsz ki a teljesből, kvázi "digitálisan zoomolsz". Amikor a "normál" torzítás mentes szelethez érsz, az kb a fullHD felbontás.
Ahhoz, hogy az ilyen 360as kamerákból kiszedj egy "normál" látószögű kamera képet, ami ténylegesen 4k, ahhoz még sokat kell várj, mert szerintem ahhoz 20+k felbontású rögzítés kell. Itt már rengeteg tárhely fogy, még lassúak az sd kártyák, hogy ezt kiírják, és még ki tudja milyen problémák vannak. Tehát normál látószögű akciókamera (130-170 fok között vhol) és ez 4k120 fps is akár, vagy ilyen mindentlátó 360-as, kompromisszumokkal.
Single lens módnál van többféle látószög, akkor a beállított keretet veszi 4K-ban, gondolom a stabilizátor miatt akkor jól jön, hogy 5,6K ból vágja ki a stabil 4k képet. DE itt nincs 60fps, csak 30. Ha lejjebb veszel a felbontásból, akkor lesz 60fps is.
Egyébként miért kell 60fps? Normál videózásnál nem ad hozzá vagy bele akarsz lassítani?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
dellfanboy
őstag
válasz
Zsírkrétamen #145143 üzenetére
Milyen időben lehet hordani bőrruhát?
egyeni preferencia, de kb. mindig
Nyáron gondolom meleg,
a perforalt nem, (persze ha full fekete es kifexel benne napozni az necces, de a perforalt tok jol muxik nalam olyan+40km/h felett
de télen/átmeneti időben? Ezekben is van téli bélés, vagy ezalá alá kell öltözni jobban?
van benne ilyen halos beles, amit ki lehet venni az ujabbakban. ha nagyon ala tudsz oltozni tobb reteg ruhat akkor nemjo a meret(nagy)
Kb. hány fokig türhető? egyeni preferencia, ami neked jo, lehet nekem nem...
A felsőben gondolom van protektor mindenhol, de a nadrágban, ha a térdénél ilyen "koptatós", alatta van protektor? sztem a bornadragokban, kb 2x nagyobb a terdprotektor mint a corduraban, szepen leer sipcsontig..
Esőben átázik, tökreteszi az eső? (esőruhám még nincs, nem is tervezek venni, a cordurám vízálló) milyen eso? mennyire kap el?milyen intenzitas?, 1-2x elkapott amig nem talaltam menedeket tuleli, de nem motoroznek benne esoben,+erre van kulon esoruham. ami a reggeli hidegekben is jo szolgalatot tesz.
Ezt le lehet fújni impregnálóval? Segít az itt bármit? nemprobaltam
Mosógépben gondolom nem mosható, tisztíttatni szezononként hányszor érdemes? (a cordurát szezon végén, meg közbe mosom egyszer) mennyit mesz?hanyszorr izzadsz bele?
Alapvetően kényelmesebb viselet, mint a cordura? nekem AZGondolom az elején be kell "törni", viselni kell egy darabig, mire rendesen fogok tudni benne mozogni, a kérdés, hogy aztán kényelmes lesz-e, vagy végig nagyon merev?
ha nagyon merev, megveszed, beallsz vele a zuhany ala, aztan mesz1karikat
Sajnos még nem láttam élőben bőrruhát, és próbálni se fogok tudni, mert nem igazán van a méretembe (vagy nem nekem tetsző), csináltatni nem szeretnék, úgyhogy marad a külföldi rendeléseleg nagy hiba faktor felproba nelkul nem rendelnek
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz
Zsírkrétamen #145143 üzenetére
Próba nélkül ne vegyél, mert tuti rossz lesz a méret! Ha még nem volt rajtad bőrruha akkor nem fogod tudni, hogy mennyire kell passzentosnak lennie, és valószínű hogy eggyel nagyobbat fogsz venni, ami esésnél problémás lesz. Általában akik újonnan vesznek fel bőrruhát azok amire azt mondják hogy jó méretben annál 1-gyel kisebb kell. Én is így voltam
Vastagon aláöltözni nem tudsz, ha hűvös időben is mész akkor kell egy téli aláöltöző szett is. De pl 15 fokban egy pályanapon elég a nyári is, mert azt is teleizzadom, miközben sima túrázgatáshoz már 18 fok környékén a télit veszem fel. Egyszer voltam Hungaroringen októberben, 13 fok volt, ugyanúgy vizes lett a nyári aláöltöző is, szóval ha mozogsz rendesen akkor nem fogsz fázni
Hogy melegben ki mit bír az egyénfüggő, az enyém nem perforált, de 35 fokban is elpályázgatok benne, persze nem ideális. Egy cimborám meg 25 fok felett a napra nem bír kiállni mert elájul kb, ő nála csak a perforált ruha játszik.Nem teszi tönkre az eső, nem ázik át, kivéve ha lyukas, illetve a bőrruhák többségén a kevésbé kritikus pontok nem bőrből hanem szövetből vannak, hogy lehessen bennük mozogni, az egy idő után átázik.
Nekem kb 3 teljesen szétizzadós pályanap után tört be a nadrág kényelmesre, úgyhogy kell neki idő mire kényelmes lesz. Utána megszoktam annyira, hogy bőrruha nélkül motorra ülve már furcsán érzem magam.
Én az enyémet sosem tisztíttattam még, a belsejét szoktam fújkálni erre a célra való sprékkel, a külsejét meg sima szappanos vízzel vagy bőrhöz való tisztítókendővel takarítottam. Vannak tisztítók ahol vállalnak bőrruhát.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dellfanboy
őstag
válasz
Zsírkrétamen #145145 üzenetére
mondjuk ezt amit linkeltel mar a meretezesnel el van bszva. mi az hogy 34? 48tol indulnak kb 56ig? mint egy oltony. ezek meg egy farmert vettek alapul?
jah es noi. most akkor csaj vagy?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz
Zsírkrétamen #145148 üzenetére
Inkább úgy értettem, hogy egyedül jó eséllyel nem fogod tudni eldönteni hogy jó-e az adott méret. Illetve el fogod dönteni, csak valószínűleg nem az lesz a jó döntés
Női ruhában meg pláne nagyobb a variáció, nagyobb a lutri. Ott ugyanannak a modellnek egyik évjáratról a másikra is megváltoztatják a szabását a gyártók ha épp úgy van. Az egyik még jó csipőben és vállban, aztán ugyanannak a modellnek ugyanaz a mérete egy évvel későbbi szabásban már ha jó csípőben akkor lóg a válladon, és ezek számtalan variációja.
Egy normális eladó ilyenkor sokat tud segíteni. Ez nem az aboutyou, hogy visszaküldöd a 10 kilós ruhát ingyen[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zsírkrétamen #145151 üzenetére
Bőrfestés.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
zgospel
őstag
válasz
Zsírkrétamen #145151 üzenetére
Ez világos, de minél többször van lyukrafutás a rendeléssel, annál jobban drágul a dolog. Illetve 100 ezerből én nem tudom hogy milyen minőséget kapsz, gyanítom a kidobott pénz kategória
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Shadowbull
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145154 üzenetére
"akkor esélyesen megszabadulok minden más ruhámtól is."
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
vihartigris
őstag
válasz
Zsírkrétamen #145154 üzenetére
"megszabadulok minden más ruhámtól is"
bugyira, melltartóra még szükséged lehet azután isbármi reciproka a semmi
-
pepucs
tag
válasz
Zsírkrétamen #145154 üzenetére
Rendeld meg, ha nem tetszik küld vissza (addig viszont állni fog benne a pénzed). XLmoton is nézz körbe hátha. Szlovák határnál van egy hatalmas motoros ruha üzlet, ott tudsz próbálni méretet tuti.
Szerintem kényelmetlenebb a bőrszett (legalábbis nakeden nekem az) viszont van aki a kötözött sonka érzés miatt jobban szeretiPárszor elázol és elfog kezdeni kirepedezni a bőr.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz
Zsírkrétamen #145159 üzenetére
Kevertem egy másik üzlettel, bocsi ez pozsonynál van. MOTOZEM (SK)
vagy MOTOZEM.hu"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz
Zsírkrétamen #145161 üzenetére
Van akinél a mugen és plus racing bőrszett is sokévig bírja. Eltudom képzelni, hogy nem lesz szükséged másik szettre
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
palfitom
félisten
válasz
Zsírkrétamen #145145 üzenetére
Tegnap reggel 10 fokban indultam BP-ről az M2-esen északra, és kora délután 12,5 fokban jöttem vissza. Alsó és felső aláöltöző (Nike Pro Warm) volt csak a perforált bőrruha alatt, és a dzsekiben a gyári thermo bélés. Teljesen jól vizsgázott, nem fáztam, de azért hidegebb időben már kétszer is meggondolnám.
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
JoinR
senior tag
válasz
Zsírkrétamen #145205 üzenetére
Ki tudja írni a feszültséget a műszerfalon, nem néztétek, nem volt mostanában alacsonyabb?
Én csodálkoznék, ha 1 éven túl is garis lenne az akksi, de hátha.
Azért eléggé össze kell hajtani egy motort, hogy az akksi kábel sérüljön, szerintem az látszana máshol is.Egyébként is tele van gány szigszalagozásokkal az a motor, ez nem mérvadó így távolról.
Ez a váltó fura.. hogy lehet egyszerre kettőt váltani? Ilyet én nem tudok, csak 1-esből.
Hátsó fékhatás nincs sok, ennyit tud a gumi. CB500X se jobb érdemben.[ Szerkesztve ]
-
Apophis
őstag
válasz
Zsírkrétamen #145205 üzenetére
Blokkolni tudod a kereket hátul? Mert egy gagyi fékkel is simán meg kell tudnia fogni. Ha igen, onnantól max gumit cserélhetsz, de én nem foglalkoznék vele, használd az elsőt.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
pepucs
tag
válasz
Zsírkrétamen #145205 üzenetére
SHOX-nál akciós a női bőrszett (99) a szezonvégi kiárusításban.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz
Zsírkrétamen #145210 üzenetére
Ismerős használtan vette, nálad kicsit magasabb és bejött neki. Mindenhova ebbe megy motorozni.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
JoinR
senior tag
válasz
Zsírkrétamen #145210 üzenetére
Nekem kék szigszalag kandikált a kormány jobb oldali gombpanele mögött
De a kormánynyaknál is voltak érdekes megoldások emlékeim szerint.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145205 üzenetére
Ez eleg alacsony feszultseg gyanus. Hidegebb kornyezetben az akku nem bir annyit nem leszivta valami, hanem eleve nem volt jo, amit a hideg kihozott szerintem, az mindenkepp cseres. A jarmuvel az akku is garancialis. Tehat a garancia miatt kellene szakszervizbe menni, hogy ingyen csereljek.
Akku + kabel nem tud megtorni, ez egrsz biztos. az nagyon vastag.
Teged nem fognak terhelni, de meg fogjak probalni. Sajnos hatarozoztnak kell lenni, es mindennel fenyegetozni, fogyasztovedelemmel, stb, amennyiben rad akarjak kenni a felelosseget. Tehat erre szamits.Kuplungnal a kuplungod levegos.
Legteleniteni kellene, illetve kerdezd meg, hogy volt-e visszahivas kuplungfofekhenger, vagy munkahenger eseten, vagy kuplungcso eseten.Pedallal nem tudsz mit csinalni, azt meg kell szoknod.
De kettot miert menne fel? Egyszer felhuzod hatarozottan, es kesz. Ha nem erzed is, benne lesz. Nem kell kettot kanalazni feleslegesen. Ez a resz itt sztm user error.Kuplung nelkul barmilyen motorral tudsz valtani, amennyiben a gazt elcsukod. Nem a valto van elkopva, de ha nem tudatosan csinalja a parod, akkor ezzel el fogja koptatni a valtovillakat es a kapcsolokormoket. Amennyiben valoban ki van kapcsolva a gyorsvalto.
Hatsofeknel megintcsak levegosodes van. Legteleniteni kell.
Ugyancsak visszahivasnak utanakerdezni, hogy ha brembo a fekcso, akkor van-e visszahivas, mert ez nagyon jellemzo a brembonal.
Tehat ezek apro hibak, es garancialisan oda lehet vinni legtelenitesre. Ismetelten, 2 even belul nem lenne fair kiszamlazni a legtelenitest sem a kuplungnal, sem a hatsofeknel.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145215 üzenetére
A valto akkor van szetkopva, ha a sebessegeket kidobja gazra/terhelesre. Amennyiben be tudod rakni sebessegbe, az nem a kopas miatt van.
Nem tudom milyen adv rol van szo. 390?
Ha 390, akkor a kuplung bovdenes, es nem lehet vele mit tenni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz
Zsírkrétamen #145217 üzenetére
Az első mondatod egy megcsúszó kuplung leírása
.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
JoinR
senior tag
válasz
Zsírkrétamen #145217 üzenetére
Pedig én anno nagyon szerettem a váltóját, de nem meglepő, hogy ennyire ingadozó a minőség.
-
Biqci
aktív tag
válasz
Zsírkrétamen #145217 üzenetére
Basszus, őszintén sajnállak, egy ilyen új motornál ennyi minden...
#régen minden jobb volt...a 20 éves Banditom, amikor eladtam, egyetlen problémát sem mutatott, csont nélkül ment át a TÜV-ön is eladás előtt...
Minden KTM ilyen háklis amúgy, vagy csak ki kell érdemelni a szeretetét?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
JDMKid
tag
válasz
Zsírkrétamen #145221 üzenetére
A cellazárlatos akksi pont ilyen hibát produkál. Terhelés nélkül ~12V körül áll, majd ha egy nagy fogyasztót kapcsolsz rá (az önindító ilyen) bezuhan a feszültsége, és onnantól meg sem mukkan. Egy akksiboltban ezt egy pillanat alatt kimérik.
Ha ez a baj, akkor csak a csere a megoldás.Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145217 üzenetére
Azt hiszem az nem a gyorsvalto ujraprogramozasa volt, hanem valtofokozat erzekelo- ami valszeg egy hall jelado- lett null pozicioba allitva.
Igy mar ertheto.
Amennyiben rossz a kiirt fokozat, banj ugy vele, mint amikor a gps a dunaba mutatja az utat.
Ne higgy neki. Lent az egyes, utana ures, utana 2.
Tok mindegy mit ir ki. Ha hatarozottan taposod, vagy huzod a valtot, nem lesz ures kozotte. Nem vagyok ott, hogy mennyire csontos a valto, de igy olvasva ez a resz is user errornak tunik. Sztm mem bansz hatarozottan a valtoval. Ami nem azt jelenti, hogy nincs olyan motor, ahol ez ne menne konnyebben, de ezt meg tudod oldani csupan hatarozottsaggal (ertsd erovel)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz
Zsírkrétamen #145225 üzenetére
Az első bekezdés az úgy WHAT?
Az nem diagnosztika, hogy kiütöm, visszajön kiütöm és egyszer csak nem jön vissza... Akkor pedig gyorsan visszaadom az ügyfélnek.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145227 üzenetére
Ha rosszul mutatja a valto fokozatot (azaz rosszul erzekeli) akkor a motort nem lehet beinditani oldalsztenderen. Ezert kellett ujra kalibralni, ezutan be lehet inditani.
Mas kerdes, hogy egy motorallvannyal mar be lehet inditani, becsukott oldaltamasszal, kuplunggal.
Tehat ez sem erzem annyira gaznak.
Utana fel kell tanitani ujra a valtofokozat erzekelot lehetoleg uzemmeleg motornal.De ezt csak tippelem, hogy a ktm mel is igy megy. Mielott teljesen elhiszed, amit irok. Mindenesetre nekem igy all ossze a kep.
De nem biztos, hogy helyes, amit mondok, csak logikus.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bardi
aktív tag
válasz
Zsírkrétamen #145227 üzenetére
Melyiket vetted végül?
Ezekben a két részes bőr ruhákban milyen protektorok vannak? A kordura kabátomba nagyon kicsi szerintem a gerincvédő, alig takarja a fél hátamat, ezért ilyet vettem a benne lévő helyett. Egy ilyen elfér bőrkabátban? Azért az feszesebb, szűkebb, mint a kordura kabátok.
Gondolom a nadrágban a térdvédő meg úgy minden többet ér, mint a motoros farmerben lévő.Illetve bukós hülye kérdés, most egy HJC CS15 sisakom van, még jogsi csinálás kezdetén költséghatékonyság miatt vettem ezt. Most shox-nál az AGV K5 S fehérben 100-ra le van árazva. Zaj szempontból lehet sokkal jobb a mostaninál?
'92 Honda VFR 750
-
Biqci
aktív tag
válasz
Zsírkrétamen #145242 üzenetére
Köszi, mondom majd ezeket is. De azokat is amiket
Topikcsendőr kollega is említett.Köszi minkettőtöknek
Még annyit, tisztelt T.Cs. hogy 4 ütemüek közül, amiket felsoroltál, van valamelyik, amelyet érdemes inkább kiemelni? Mert a Beta, a Malaguti, esetleg a Zündapp még ismerősök, de a Rieju igencsak kínainak hangzik. Valamint egy Kreidler lenne 10 évesen, 32k km-rel, bár lejárt a Tüv, viszont csak 1200€. Mennyire lenne érdemes rápillantani?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bardi
aktív tag
válasz
Zsírkrétamen #145235 üzenetére
Én ezt néztem ki, majd a protektort magammal viszem, hogy elfér e alatta. Mondjuk ez kettészedhető, ha más nem, akkor fent a kabátban lévő marad, deréknál meg a mostani alsó része. Eddig nem értettem miért lehet így szétszedni. Ez jóval drágább, nem tudom nyújtana e többet, vagy miben jobb, de mostanság egy hamar nem fogok eljutni hozzájuk szétnézni sajnos.
A különböző márkájú nadrágokat meg felsőket össze lehet cipzározni?'92 Honda VFR 750
-
válasz
Zsírkrétamen #145254 üzenetére
Egész jól vizsgázott ma a bőrruha, ennél jobb napot nem is találhattam volna a motorozásra
Szerencsére annyira nem esett, hogy beázzak bárhol, fázni se fáztam, a Decathlonos aláöltöző nagyon jól vizsgázott.
Amúgy a nadrágban érdekes, nincs a csípőnél protektor benne, ellenben a combom teljes hosszában van protektor oldalt.
Ami viszont zavart, hogy a nadrág csúszkál az ülésen, minden elindulásnál visz hátra a lendület, megállásnál meg én csúszkáltam előre hogy leérjen a lábujjhegyem, se a farmerom, se a cordurám nem csúszkál ennyire az ülésen.
Ami viszont kipontozódott az a Revit Crater 2 kesztyűm, ugyan be nem ázott, de kicsit fázott benne a kezem, semmivel nem jobb, mint a ktm-es negyed annyiba kerülő kesztyűm. Nagy esőnél még megnézem, hogy tovább tart-e mint az eddigi kesztyűm, ha be is ázik, biztos kib@szom mert nem is kényelmesebb mint a régi kesztyűm -
Biqci
aktív tag
válasz
Zsírkrétamen #145263 üzenetére
Ha olyan esőt fogsz ki mint én a múltkor, nincs az a kesztyű, ami nem ázik be. Max a vegyvédelmi gumikesztyű
Ha viszont nem kényelmes, akkor tényleg nincs értelme vele vacakolni...
A csúszkálás pedig... A fasza Dainese cordurám is csúszik, mint malac a jégen, de már megszokott. Bezzeg az ötöd annyiba került Polo-s textil nadrág seggén van csúszásgátló réteg felbiggyesztve, nagyon király ezzel. De a farmerok is csúsznak, bár a Trilobite annyira nem gáz..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
pepucs
tag
válasz
Zsírkrétamen #145265 üzenetére
Dobj a motoros kesztyű alá egy vékony decathlonos polár alsókesztyűt. LINK
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zsírkrétamen #145263 üzenetére
Meg kell növeszteni a popsit, hogy teljes hosszában kitöltse az ülést, akkor nem csúszkálsz előre, hátra.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep