Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    Na végre eljutottam én is a szervizbe, fent van a két új gumi, új első fékbetétek, olajcsere, átnéztek mindent szokás szerint, még a váltókar gumiját is cserélték, végre mehetek én is motorozni. Illetve megdícsérték a motort hogy nagyon jó állapotban van, kevés FZ6-ot visznek oda ami ilyen vagy jobb állapotú. Ja és örülnek hogy mindig tisztán viszem oda :D

    A Power kettesek viszonylag szép egyenletesen koptak, nem kockásodott fel, a széleken se maradt sok. Az elsőn még volt a kopásjelzőig kb 1 mm. Az elsőt még 32 ezer km-nél vettem rá, most van a motorban 47 ezer, tehát 15 ezret bírt, de ránézésre még 1-2 ezret bőven el lehetett volna vele menni. A hátsó nem egy szerviz vagy műszaki alkalmával lett cserélve, úgyhogy ahhoz nincs felírva km, de nagyjából 9-11 ezret bírt, az viszont középen már a kopásjelzőn túl van egy jóideje. :)

    Az új páros Rosso Corsa II lett végül, egyelőre csak hazagurultam vele, de a terv hogy most a hosszúhétvégén pályán bekoptatom őket, a fékbetétekkel együtt :D Egyébként azt azonnal éreztem hogy sokkal hegyesebb profil, kisebb kormánymozdulatra is sokkal nagyobbat dől. Kíváncsi vagyok rá nagyon, főleg hogy ez a hátul 3 komponens mit nyújt.

    Vettem General Mechatronics időmérőt is, csak a vevőt, és a pro verziót. Az ügyfélszolgálatos végig nagyon kedves volt és gyors. Személyes átvétellel kértem és amikor mentem átvenni kaptam egy elég jelentős kedvezményt is a listaárból. :)
    Amúgy elég jó kis csomag, egy igényes puha hordtáskával jön, adnak hozzá mindent, még elemet sem kell külön venni, azonnal lehet használni. Még a hétvégén megálmodom hogy hova rakom fel, mert nem annyira egyértelmű ezen a motoron. Azt mondták az Euroringen van kint ellendarab fixen amivel ez működik, úgyhogy oda elég csak a vevő.

    Szóval today was a good day

    Május elsején egy Euroring valaki? (Vasárnap nem érek rá sajnos)

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák