-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #97101 üzenetére
Tudom, tudom, én vagyok a hülye, de nem értek nagyon a pénzügyi dolgokhoz. Mi a különbség?
1620000 volt a motor ára akkor, én pontosan a felét fizettem be kezdésként, és 3 évig kellett fizetni valamivel kevesebb, mint 31k forintot, így a végére kb. 1,9 millióra jött ki. Az már más kérdés, hogy 15 hónap után egy figyelmetlen autós miatt gtk lett...
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #97089 üzenetére
ezt tedd el, jó lesz később
Ugyanitt motor eladó, de csak olyanoknak akiknek írásos igazolást tudnak felmutatni, hogy abs nélkül is meg tudnak állni vele. Nem tudom mennyit megy nyélgázon, mennyit eszik, hol a nyomatékcsúcs és még a könyököm sem ér le a kanyarban (na jó egyszer leért, de arra nem vagyok büszke) szóval nem tudom miafasznak tartsam mikor még biciklivel is agresszívabban közlekedek.
ja meg akkor már füldugót sem kell vennem, mert anélkül nincs élet a halál előtt
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Laca1212
őstag
válasz Topiccsendőr #97095 üzenetére
SV 650 vagy 1000 s ami még eszembe jutott. Mi van még ami megáll 800-900 körül és mondjuk nem öregebb 2000-esnél? Bár tetszenek az R1-R6-ok is... Amúgy meg fogalmam nincs mi lenne jó.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laca1212 #97104 üzenetére
Tl 1000 s-t mernem meg ajanlani, mivel problemas, ezert elegge lent van az ara.
A "problemas" azt jelenti, hogy ha megveszed, azonnal le kene venni a szelepfedelet, es megnezni a szeleptokeket, van-e repedes rajtuk. Egyuttal szelephezag ellenorzes is megvan.
A hatso rugostag, ha nyikorog, az valoban a hatso rugostag kromszara, ehhez be kellene szerezni egy akar hazilag is esztergalhato felujitokittet, bronzpersellyel.
Ha a motor pocc-roff, akkor a benzinpumpaval sincs baj, ami egyebkent kb 20 ezres tetel, tehat az sem egy ervagas, mint a mai motorokon.Meg meg kell nezni a rotacios lengescsillapito csavarjait. Ha azok kilazupnak, eltorik a konzol ontvenyet. Javithato termeszetesen, es be kell ragasztani a csavart.
Epp ezert egy kis foglalkozassal olcson van egy jo motorod. Felforditott villas, nem ugy, mint a vtr f, es jobb feke is van, erosebb is. Kevesebbet eszik, befecses.
Nem erzekeny a vezermulanca, feszitoje sem. Ilyen szempontbol jo japan. sem a generator fesszab annyira.
Kellene hozza lonod egy megbizhato szerelot. Megfontolando ez a modell is.R1 et nem ajanlom, mar bele kivan ennyiert.
R6 bol a felforditott villast kene venni, szerintem lesz belole normalis. Mivel be van allitva figyeloben egy millio dolog, ha latok valamit, elkuldom.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #97108 üzenetére
Kollégám fia már nem akar motorozni, ezért eladta az 1200S Banditot. A vicc az, hogy az ő kollégája meg akarta venni, de nem volt rá pénze, mert folyton elb@ssza (kaszinózik). A srác, nem akart vele foglalkozni. Bement a Red Baromhoz, hogy 1,2-ért el akarja adni. Adtak neki kevesebb, mint 1,1-et. Pár napra rá bement emberünk, és megvette a motort hitelre. Mire mindent visszafizet, több, mint 1,7MFt-jába fog fájni.
Állítólag a többi tartozását sem tudja visszafizetni - de ő motorozni akar. Kíváncsi leszek, hogy egyáltalán ezt a szezont kihúzza-e nála a motor...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #97108 üzenetére
Logikus.
Én úgy gondoltam, hogy a hitel “része” a részlet (és szinonímája a törlesztőnek), esetemben a 31k forintok lennének ezek.
-
Geresics
addikt
válasz Graphics #97087 üzenetére
Mentél 100km-t, és lassan kell rá költeni? Jól hangzik...
A bejáratós szakaszban tanulók nyírták, aztán svájci orvos használta második motorként, fűtött garázsban, és nem dohányzott rajta?
Tavaly volt olajcsere, akkor idén már nem kell?
Balatontúrára pedig vegyél utánfutót, mert az alföldről az már messze van. Ha nem akarsz utánfutót, akkor javaslom a henger-, és oldalzsákokat, azokat roncsolás és esztétikai veszteségek nélkül tudod használni.
Beszerzési helynek a helyi motorosboltot érdemes lehet felkeresni, ők biztos ismernek valakit, aki árul újat. Használtra pedig vannak weblapok, és facebook csoportok.Most jobb? Há kellett ez Neked?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Laca1212
őstag
válasz Topiccsendőr #97105 üzenetére
Jól hangzik a TL. Ez még tetszik is. Viszonylag nincs messze... De sajna jó szerelőt nem tudok itt a környéken.
A hirdetéseket várom, előre is köszi! 🙂
-
emre
veterán
válasz Graphics #97118 üzenetére
Az első (időrendben mielőtt valaki beleköt) doboztartóm nem a motoromra való volt jófogásról vettem, átalakítottam, dobozokat is onnét vettem.
Aztán találtam egy eredeti hepco konzolt a gépemre ebay-ről, most az van.Arra számíts, hogy ha vászon táskád lesz annak is kell valami tartó, mert nem tudod úgy rögzíteni hogy ne dörzsölje ki a műanyagot. Ebay Hepco & Becker Kofferträger Seitenkofferträger Lock-it Honda CBF 500. Vagy ezek a CBF doboztartók a Sportmotorról , de megnézheted a jófogáson is.
(#97117) Laca1212
És úgy akarod hazatolni, hogy nem nézel távolabbi gépeket?
MÁS
Ezekkel a zselés akkukkal van valakinek tapasztalata?
MotoBatt IGEL zselés akkumulátor[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Laca1212 #97117 üzenetére
Ja, még annyit akartam, hogy az első motoromat vettem 100 kilométernél közelebbről, lábon jött haza, de nem volt épp szerencsés megoldás.
Utána már inkább béreltem utánfutót. A Belmoto-nál is van (dombóvári út), de ilyenkor előre egyeztetni kell velük, mert hétvégén krosszozni járnak, és hét közben is eléggé ki van használva. De van a Somogyutánfutónál is a nyár utcában.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Geresics
addikt
válasz Graphics #97120 üzenetére
Nem kell besértődni. Írtál egy csomó felesleges dolgot, és nekünk ebből ki kellene hámoznunk azt az egy kérdést. Hát válaszképp írtam egy csomó felesleges dolgot, amiből Neked ki kell hámoznod azt a kevés valódi választ. De mivel úgy látom nem vetted a lapot, hát tessék, itt a normális válaszom:
Javaslom a henger-, és oldalzsákokat, azokat roncsolás és esztétikai veszteségek nélkül tudod használni bármilyen motoron. Ahogy más is írta, ehhez is célszerű oldal-keretet használni, de az sem kötelező: vann fóliák, amiket alá tudsz rakni, és akkor nem dörzsöli ki a festést!
Nem tudom hol laksz, de biztos vannak helyi motorosboltok, érdemes lehet felkeresni azokat. Ami náluk nem kapható, azt tudják ki csinálja meg (pl. ismerik a helyi lakatosokat, akik frankó bukókeretet csinálnak Neked)!
Ha használtan szeretnéd megvenni, mert úgy mindig olcsóbb, akkor vannak weblapok, és facebook csoportok, keress rájuk!Remélem most már nem csak olvasni jársz ide! .
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Geresics #97124 üzenetére
Értem én a viccet, nincs azzal gond, de szerintem túl sok feleslegeset nem kérdeztem.
Ha mégis, elnézést.
Givi dobozt néztem, és ehhez tartót, habár itt kicsit elbizonytalanodtam, hogy nekem melyik tartó lenne hozzá passzoló.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
dellfanboy
őstag
válasz vendingo #97076 üzenetére
Gondolom ők meg arra gondolhattak, hogy de jó neki azon a kényelmes motoron, biztos nem kell olyan sűrűn tankolnia se, jó a szélvédelme, tudja nyújtóztatni a végtagjait...
erdemes volt mar ma is felkelni,
mutass mar nekem egy speed motorost aki egy xrv750-re vagyiknemhiszemel
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
canniball
nagyúr
Én ezt a Bannert vettem, ez sem drágább és szintén zselés (már ha a gondozásmentesre gondolsz).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
z123456789
addikt
válasz vendingo #97007 üzenetére
Valamelyik nap az egyik motoros bolt fb postjában azt láttam, hogy a Büse olyan márka még ami elég széles skálán mozgatja az különböző alkatokara való ruháit. Más kérdés, hogy ékezetes márkából max az éS-t veszem meg. De ez most nem ide.
Esetleg ennek is utána járhatsz. -
HSM
félisten
-
McReay
aktív tag
válasz Ferdzsoo #96955 üzenetére
Hello!
Én is most csinálom az "A" kategóriát. 3 órát vezettem eddig rutinpályán egy Yamaha YBR125-tel.
Az oktató azt mondta, hogy következő alkalommal kihozza a Honda CBF500-at és azzal fogok menni minimum 2 órát és csak utána hozza ki a "végleges" motort egy Honda CBF600-at, amivel vizsgázni fogok.Én igenis érzem, hogy kell a fokozatosság 0 tudással. Főleg a rutinpályán.
Samsung Galaxy S23 --- Honda CBR 600 F4
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #96978 üzenetére
Hosszú távon nem volt gond a szélzaj úgy általában?
Én még a viszonylag jó szigetelésű Shark sisakomban is megvadulok a szélzajtól már 130 km/h-nál.
Haver naked motorral jön, neki már a 130 is kényelmetlen több okból is.
Füldugóból én Flare Audio Isolate-et használok - SNR = 35dB (ennél nem tudok jobb füldugóról, csak olcsóbbról) -, de még ebben is 80 decibel körüli/feletti zajt hallok felegyenesedett üléspozícióban - szubjektív megfigyelés alapján, a saját hangomhoz szoktam viszonyítani a környezeti zajt. Ha nem hallom a normál beszéd hangerőmet a belső füleimben, akkor az már káros mértékű zajt jelent.
Olvastam itt már mástól is, hogy egy egész napos túránál ahol nagy távokat kell lemotorozni gyorsan, ott előjön ez a probléma hamar. Eddig én csak 4-5 órákat motoroztam naponta max, egyhuzamban 2 órát amíg teljesen elzsibbadok. De szeretnénk menni Európa túrára a nyáron.A másik kérdésem pedig a headset kapcsán:
Autópálya tempónál füldugóval használva lehet még vmi értelmes kommunikációt folytatni?
Gondolok itt nem csak a hangszóró hangerejére, hanem az orbitális szélzajra amit a mikrofonok kétséget kizáróan felvesznek.
Vagy értelmes beszélgetéshez le kell lassítani?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Mentolka
senior tag
Én a hétvégén szereltem rá egy kis széltolót a gyári plexi tetejére, és azt kell mondjam, ha nem a sisakra fúj a szél, akkor egész nagy a csend!
Szóval, füldugó helyett ajánlom a nagyobb plexit! -
HSM
félisten
válasz McReay #97133 üzenetére
Ez nem is volt vita tárgya. Minden normális helyen először kismotort tesz alád az oktató.
Viszont mire meglesz a nagymotoros jogsi, már minimum 27 órányi rutinod lesz, ami azért már nem olyan kevés. Úgyértem, 27 óra után már azért reflexből tudni fogod, melyik a gáz vagy a kuplung. A rossz hír, hogy ettől még óriási lyukak szoktak maradni tudás terén, szóval erősen ajánlott egy komolyabb vezetéstechnikai képzés elvégzése. Ezeket a lyukakat ugyanis nem pótolja a fokozatosság.
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #97135 üzenetére
Próbáltál 130-nál kiállni kicsit a nyeregben, hogy kikerüljön a fejed a plexi hatásai alól? Nálam az sv-n brutális a különbség zajban. Nagyságrendekkel halkabb a Shoei sisakom ha tisztán kapja a szelet, mintha a plexi által megkevert légáramba lenne nagyobb sebességnél.
Mondjuk a 3M 1100 füldugóval már így is viselhető volt, de még szeretnék rajta javítani.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
130-nál kiállni sportmotoron csutka kormánnyal? Kicsit természetellenesnek tűnik nekem, majd megkérem a kaszkadőrömet próbálja ki!
Most nézem ezt az 1100-as 3M dugót amit írtál. Egész ígéretesnek tűnik. Van mellette egy másik is, SNR 39 dB. 4 decibellel jobb minden tartományban, mint amit jelenleg használok. Ez már érezhető különbség kell legyen. Mindjárt rendelek is belőle.
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #97135 üzenetére
A szélzaj hosszú távon mindig ott van, csak épp nem mindegy, hogy milyen.
Nekem is Shark sisakom van, de igazából nem csak azon múlik, hanem a plexin is! Ha kiállni nem is tudsz a motorodon, vedd le a plexit egy körre! Észre fogod venni, hogy ha nem tereli a levedőt előtted semmi úgy, hogy pont a fejednél legyen turbulencia (vagymiatököm), akkor minden sokkal csendesebb! Cserébe sokkal hamarabb fáradsz, mert teljes tested egy vitorla, amibe belekap a (menet)szél...Most autópályán haveromnak nem kellett egyáltalán kiabálnia, simán értettem amit mond. Ő nem használta a MotoSafe dugókat (meg semmi mást), és ezért nekem kiabálnom kellett, hogy értsen. Azért ez szerintem szemléletes példa...
u.i.: "nem fékezünk senki kedvéért" (miből idéztem?)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
yodamastah
őstag
Nem kell kiállni, elég ha oldalra kirakod a fejed
Xmaxra nekem is kellett egy plusz légterelő a plexire, mert pont úgy kavarta a gyári plexi a levegőt, hogy 3x hangosabb volt a sisak, mint amikor tisztán éri a fejemet a levegő. A légterelővel nagyon jó lett, csendes mintha egy óriás túra pelxim lenne Nyáron ráadásul lehet játszani a légterelővel hogy rád menjen a levegő egy része. Mert ugye egy ilyen nagyobb plexis robogón meg lehet rohadni kánikulában, olyan szélvédelme van.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #96989 üzenetére
Nah folytassuk. F5Mc
Tényleg kb. ilyen a hangminőség?
Mert ez botrányos, szinte semmit nem értek belőle."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Teasüti
nagyúr
Vki linkelt nem is annyira régen egy 3 részes 80 literes hengeres táskát, amit fel lehet szíjazni sportmotorra.
Ennyire emlékszem belőle, meg a szép 6 számjegyű árára.
Nem tudja vki véletlen mi volt ez? -
z123456789
addikt
-
Teasüti
nagyúr
válasz z123456789 #97145 üzenetére
Ez a zajt mértékétől függ. 85 dB az a határ, ami felett halláskárosodás alakulhat ki már akár rövid idő alatt is. Ez alá kell csillapítani a zajt minden tartományban.
Ipari területen 80-85 dB beavatkozási határértékek vannak, utóbbinál már kötelező a hallásvédelem.
Ez nem azt jelenti, hogy mondjuk a 78 dB már szupi, hosszabb idejű zajexpozíciónál már kockázati tényező lehet: mind a komfortérzetet, mind a koncentrációs képességet lerontja.Egészségügyi szempontból viszont passz. Érdemes lehet megkérdezni egy orvost.
Az viszont tuti, hogy ha zúg tőle a füled/fejed, akkor túllépted a határértéket és adtál egy körbepörgő rúgást a hallásodnak.(#97146) geresics
Űrgolyhók. LOL[ Szerkesztve ]
-
McReay
aktív tag
Jogosítvány megszerzése után mindenképpen el szeretnék menni egy ilyen tréningre, amíg nem rögzül be hibás vagy rossz vezetési technika.
Egyébként az ilyen tréningek közül melyik az ajánlott? (kérdezem azoktól, akik már voltak ilyenen, hogy hová érdemes menni illetve 1 vagy 2 naposra?)
Szerk.
Egy másik dolog, ami hirtelen eszembe jutott....
Tervezek majd venni egy Honda CB 600 Hornet-et, de előtte a fokozatosság elvét követve 1 vagy 2 szezont egy Honda CBF 125F-fel szeretnék lehúzni. Érdemes ezzel elmenni a vezetéstechnikai tréningre?[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 --- Honda CBR 600 F4
-
emre
veterán
válasz McReay #97148 üzenetére
Például ez:
BMW Motorrad Vezetéstechnikai Tréning Alapszint
vagy ez:
Safety-Hungary - Motorkerékpár vezetéstechnika
De lehet hogy környékbeli motoros egyesületek is szerveznek ingyenes tréningeket, erről a környezetedben kellene érdeklődni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest