Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    "2017-re a Suzuki (V-Strom 1000) is meghajtotta fejét a trendek előtt, és beépítették az elektronikák brazil támadósorát, a Bosch öttengelyű elmozdulásérzékelőjét (IMU). Ezt használja a Ducati, az Aprilia, a KTM, a Kawasaki és a Yamaha csúcsmodelljeiben, lényegében az összes hiperintelligens kipörgésgátlónak ez az alapja, teljesen mindegy, az YZF-R1-ről, a Panigale V4-ről vagy a világbajnok ZX-10RR-ről van-e szó. És szintén ez a kis elmozdulásérzékelő a lelke a kanyar-ABS-eknek is, ami szintén jár hozzá.
    Itt akár rá is marhatnék a fékre, nem lenne belőle fikázás

    A kanyar ABS-furcsa szerkezet, lapra döntött motornál is be lehet vágni a fékeket, akkor sem esik ki alólad a motor, csupán arra kell figyelni, hogy a lassulással együtt ne felejtsd el egyenesbe hozni - a próbálgatásához hit kell, ez már a fizika megerőszakolásának érződik. Az első és a hátsó fék független egymástól, de ha beüt a baj, például elkezd csúszni az egyik kerék, a rendszer automatikusan a másikra teszi át a fékerőt. Mindezt teljesen észrevétlenül - egyszerűen zseniális."

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák