Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #90886 üzenetére

    El nem tudom képzelni, hogy nem lehet elfogadni, hogy egy blokkhoz hozzá kell nyúlni. Elég felcsapni a kézikönyvet az időszakos karbantartásoknál és ott le lesz írva feketén-fehéren, hogy kb legalább kettő "nagygenerál" lesz esedékes 50k km alatt. De már egy szelephézaghoz is bontani kell, ami picit gyakoribb eset. Egy átlag panelproli aki becsben tartja a járművét, behatóan ismeri legalább a szervizintervallumok idejét és ha más nem, hát a szervizes tájékoztatja a részletekről.
    Hihetetlen számomra, mikor a laikus ismerősök halál komolyan olyan elvárásokat támasztanak egy használt jármű felé, hogy az legyen közel költségmentes és pláne ne kelljen rálocsolni semmi extra pénzt rögtön vétel után. Egyik haverom teljesen ki van akadva és eladáson gondolkozik, mert a 2008-as Peugeot 207-ese elkér évi párszáz font szervizt és rá kéne borítani úgy 500£-ot, hogy korrektül rendbeszedje. Neeem, inkább eladná és venne egy ismeretlen járművet. :W
    Imádok vitatkozni vele, újra és újra erről a sztereotip hozzáállásról. :D

Új hozzászólás Aktív témák