Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz ALI_G #90687 üzenetére

    Két motoros cipőt is használok, van egy Puma meg egy TCX. A puma teljesen perforált "bőr", és nem sok protektoros védelme van, nem fogja a bokát túl erősen viszont nagyon melegben totál bevált. (ebben estem el a nyáron, és bár ledaráltam az oldalát, a bokámnak/lábfejemnek baja nem lett) A TCX feljebb megy, és nagyon jól fogja a bokámat, a protektorozása is meglepően jó. Ez egy vízálló cipő, hidegben ezt használom. Ebben már nehezebb járni sokkal, és rondább is (nem néz ki annyira utcai cipőnek). TCX-et amúgy tudom ajánlani. Vannak egész pofás modellek, és ár/teljesítményben szerintem jó.

    Egy bajom van a TCX-el, hogy nem zippzáras, hanem fűzős. Ezt utálom benne, de amikor megvettem ez a modell volt árban és funkcionálisan az ami megfelelt.

    Azt még hozzáteszem, hogy mindkét cipőt robogóhoz vettem. Robogón ziccer, hogy kényelmesen lehet nagy batár duplacsuklós térdvédőben motorozni, nem kell a tankot szorítani. Szóval a csizma sípcsont védelme nem hiányzik.A térdvédőm és a TCX cipő majdnem összeér a sípcsontom felett. Persze robogón marha kényelmes, hogy ha odaérsz az uticélodhoz, fogod a térdvédőt, sisakod, kabátot és bedobod a csomagtartóba, nem kell úgy mászkálni mondenhol mint egy terminátor. Így egy motoros cipő tényleg értelmet nyer, pl ha olyan helyre mész ahol nem akarsz váltócipőzni, a motorról leszálva tényleg úgy tudsz létezni minha normál utcai ruhában jöttél volna. Egyénként napközben nem annyra jó ezekben a motoros cipőkben lenni egész pl. irodában. Ami normálisan véd, az kb annyira kényelmetlen is lesz mint egy motoros csizma. Váltócipőt használok én is melóban.

    Budgetről annyit, hogy amikor keresgéltem cipőket, kb 30e alatt nem találtam olyat ami megfelelt volna az igényeimnek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák