Új hozzászólás Aktív témák

  • csabyka666

    veterán

    Köszi a választ mindenkinek! Egyben válaszolnék az elhangzottakra!

    Mint mondtam, Simsonom van, így tudom jól, milyen az utángyártott alkatrész. Szerencsére az én motoromon a fő alkatrészek mindmind eredeti DDR gyártmányok, és lekopogom, hogy nem kellett eddig hozzányúlni! A biztonság kedvéért persze beszereztem pluszba 3 db eredeti trafót, 1 db eredeti tirisztort, de ezeket még nem kellett cserélnem.

    Nem titok, hogy én is szívesen vennék japán motort (Kawasaki ER-5 például nagyon tetszik), de ezzel több problémám is van. A vételára 2,5x-ese az ETZ-nek, és ezen felül az alkatrész őrült drága bele. Nem beszélve arról, hogy 200km-enként láncspray, 2500km-enként olajcsere...hajjaj. Nem akarom magam megszívatni azzal, hogy nagynehezen összekaparom az árát, aztán ha valami elromlik rajta, akkor nem tudom kifizetni - és nézegethetem a motort a garázsban...
    Jó, aláírom, hogy teljesítményben nem hasonlítható össze az ETZ-vel, de nekem nem is az a célom, hogy száguldozzak, hanem hogy fel tudjam venni a forgalom ritmusát. 100 km/h körüli utazósebességgel már kibékülnék.

    Páran már írták neten, hogy az ETZ, és egyáltalán a szoci motorok megítélése azért olyan, amilyen, mert nagyon sokan hiszik, hogy értenek hozzá, és kókányolják. Persze, hogy szerencsétlen motor feladja!

    Én is azon a véleményen vagyok (már csak a saját Simsonomból kiindulva), hogy ha egy szoci gép tényleg eredeti alkatrészekből van összerakva, akkor csak tankolni kell!
    Ha az utángyártott hulladék miatt romlik el egy motor, az nem biztos, hogy a járgány hibája.

    Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

Új hozzászólás Aktív témák