-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
válasz Integra #7198 üzenetére
azt allitod, videken azert draga a benzin, mert nincs konkurrencia
erre irtam hogy Veszpremben 11 benzinkut van
egyebkent Budapesten, ami tomve van benzinkutakkal, nem olcsobb a benzin mint pl. Veszpremben (sot), pedig az allitasod alapjan az kellene hogy legyenna mind1, a lenyeg: Erden kell tankolni, ott occsoo
-
Prof01
veterán
Megéri használt gumit venni?
Én most újakat tettem fel, legolcsóbb helyről, amit találtam, de így is 45 volt a pár+2 a szállítás+5500 a felrakás, mindennel együtt 52500. Nem tudom mennyi lett volna használtan?
Az is baj, hogy a 100/80-R17 és 130/70-R17, nem túl gyakori méret....Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
yodamastah
őstag
Ha olcso es jo allapotu akkor megeri. Ne legyen tul oreg, ne legyen serult akkor mehet. Sajna leginkabb a mintas palyagumikat erdemes igazan csak hasznaltan megvenni. Mennek vele 50-60 kort, akkor mar hianyzik belole 0.5-1 sec, es ekkor ledobjak mert meg el lehet adni. Ezek a gumik kb 95%osnak mondhatok, hiszen utcan az elkopott oldalso resz alig van hasznalva, es az utcai terheles toredeke a palya hasznalatnak. A gumi kozepe meg szinte uj. Ezekkel meg palyan is lehet menni 40-60 kort eleg jo tempoban.
De pl egy tura gumit aki ledob az vagy defekt miatt van, esetleg oreg, vagy mert kockara van kopva. Szoval itt mar erosen valogatni kell hogy megerje...
Vettem en is turazni hasznalt gumit egyszer. Metzeler Z6 volt nagyon olcson (javitott). kb felere volt kopva a kozepe. De kellett mert sok ezer km-re mentunk, es nem birta volna ki hatso a Racetec a turat. Ugyhogy mentem elol racetec-el, hatul meg Z6-al. Tokelketes volt, terden lehetett fordulni vele, es siman vegig birta a 4-5e km turat.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #7204 üzenetére
És akkor hol az Aprilia? Csak nem rád utalt Inti az előző hozzászólásában?!
Amúgy szerintem nem adom el...pedig olyan akarja, akinek korábban is volt ugyanilyen ZX9-ese. Azóta is sajnálja
Így is sokan megnézik, pedig öregecske, itt-ott kopott. Sebaj, még mindig menő a formája[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Prof01
veterán
válasz Integra #7207 üzenetére
Sajnos így van...
Őt nem ismerem sajnos, vidéki vagyok. Itt is vannak jófej oktatók, velük nincs is baj, csak a törvényhozókkal.yodamastah: Köszi az infót! Ezen a mocin már szerintem kibírja, amíg eladom (2-3 szezon). De majd a kövezetkő gépemnél kipróbálom!
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #7208 üzenetére
Ja azt elfelejtettem irni hogy kb 2005ota csak hasznalt gumival motoroztam. Utcai kevereket csak 1x vettem ez ido alatt. Soha nem volt gondom egyikkel sem. De jol ismerni kell a gumikat es a keverekeket hogy melyikkel mit szabad es mit nem.
A ritka meretekkel sajna szopo lesz mindig, mert keves lesz hozza a jo allapotu hasznalt gumi.
[ Szerkesztve ]
-
Prof01
veterán
válasz yodamastah #7212 üzenetére
Igen, a ritkaság miatt se nagyon foglalkoztam vele, valószínűleg csak vmi öreget találtam volna... így viszont az egyik 2011. 46 a másik 48. heti, friss!
Sokkal jobban is fordul a motor (régi kicsit kockás is volt, előző tulaj miatt), meg a centrírozás is jót tett neki!Egyébként a sok gumi fel-lerakástól nem sérül a felnitek?
Én már csak itthon vettem észre, hogy f@szfej gumis belehúzott egy szép nagyot az enyémbe...
De ez nem is az első eset, mert a régi mocimnál (amit máshova vittem) ugyanígy jártam.
Én fogok csak ki ilyen balekokat, vagy ez gyakori?[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Daywalker
addikt
Nekem is le van ütve jó pár helyen. Viszont azt nem a kékholdasok csinálták, ők precíz munkát végeztek, hanem még a korábbi gumisok.
Azt viszont még nem tudom, hogy a régi súlyok helyét mivel takarítsam, ugyanis a súly lejött, de az az öntapadós vagy milyen cucc még mindig rajta van.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
Serules esely nyilvan sokkal nagyobb, a sok csere miatt, de amig csak esztetikai serulesek vannak addig nagyon nem aggodok Sokkal jobban fosok amiatt hogy a fektarcsaimat ne tegye tonkre a gumis, az draga moka lehet.. Tobb felnit hasznalok egyebkent, van az egyik utni vagni a slick gumikkal, meg van amire vigyazok kicsit jobban.
[ Szerkesztve ]
-
Prof01
veterán
válasz yodamastah #7215 üzenetére
Aha, értem.
Egyébként egy 45le-s mocinál reális azaz elképzelésem, hogy 15ezer km-t kibírjanak az új gumik? Egy Sport-túra Pirelli Sport Demon van fent.Daywalker: Lakkbenzinnel próbáld meg! az nem bántja elviekben a fényezést!
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Integra #7207 üzenetére
Egyébként arra is gondoltam, hogy külföldön szerezzem meg. Csak nem tudom mi kell hozzá? Állampolgárnak kell lennem? Kell valami honosítást is elvégezni a mostanival?
"Ahogy a honlapokon írják, a szigetországban mindenféle utóvizsga vagy egyéb tortúra és lehúzás nélkül ülhet bármilyen nagymotorra, akinek legalább két éve van már A korlátozott jogosítványa. Franciaországban kicsit szigorúbbak a szabályok. Képzeljék, aki ott 21 éves kora előtt szerez motorjogosítványt, az két évig korlátozott engedéllyel vezethet, ez után pedig egy kártyacserével juthat korlátlan jogsihoz. Persze neki sem kell többé tanfolyamra járnia. Aki eleve 21 éves kora után vizsgázik, automatikusan nyitott jogosítványt kap. Jó, nem?"
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #7205 üzenetére
pont azt mondtam, hogy egy bármilyen sportmotorral kompromisszumot kell kötni. vagy nem ment át a mondandóm?
"kompromisszum nélkül nem nagyon lehet őket használni hétköznap vagy 2 személlyel"Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Prof01
veterán
Ezt nézzétek! [link]
Ha én egyszer veszek új motort, azt így szeretném megkapni! Micsoda élmény lehet kibontani!Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Topiccsendőr
addikt
Nekem az jött le, hogy egy r6 s az milyen kényelmetlen stb.
Pedig nem az, még középtartománya is van, elég combos. Jó egy csillagrombolóhoz képest biztos idegesebb ezeken a szar utakon.Bár sztm egy "utcai" gs 500 al legalább annyi kompromisszumot kell kötni, hinta futómű, stb, szóval nézőpont kérdése.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7220 üzenetére
Jó gép az R6! Következő motorom biztosan az lesz! A 2001-02es vagy a 2005ös változat!
Szépen esnek az árak..a fordított villás 2005ös már 8-900k körül van!CBR600RR-ből meg a 03-as is még mindig alig akar 1M alá menni...
Pedig a Yamaha új korában drágább is volt. Úgy látszik Yamahát csak használtan érdemes venni.Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #7220 üzenetére
nem feltétlenül az r6-ra gondoltam, hanem úgy általában a sportmotorokra.. nézőpont kérdése persze, de itt most a zzr mellé raktuk a daytonát, nagyon más a kettő, és alapvetően senkinek nem javasolnék sportmotort túrázni meg párosban menni.
ettől függetlenül nekem is az van és arra használomNincs időm kedvesnek lenni!
-
Prof01
veterán
Elsősegélycsomagot vett valaki mostanában?
Eddig sehol nem találtam, mindenhol kifogyott, ma viszont volt egy autósboltban, csak érdekes, hogy cseh import. Van benne egy magyar nyelvű balesetkor elvégzendő teendőket leíró papír, de minden más csehül van. Elfogadják ezt szerintetek MO-n?Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
atom87
aktív tag
Én kb 2 hete vettem a Start Autónál, 1900Ft-ért. Egyből adták. Mondjuk ez vidék, Nagykanizsa.
Mondjuk az is igaz, hogy ez a második vagy harmadik bolt, volt amit kérdeztem, máshol csak rendelésre volt...Más: a lentebb látható képen egy 2005ös Yamaha XT660X található. Mennyire lehet természetes, az évjáratra jellemző a blokk festésének kopása?
Kawasaki z1000
-
lujo10
aktív tag
Én kb. egy hete 1300-at hagytam ott érte (bementem, kértem - adták), német import.
Lehet, hogy eü. csomag/doboz boltot nyitok[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Prof01
veterán
Egyébként utólag vettem észre, hogy a régi se járt le, mert kívül a matricán igaz 2011et írt, de belül amikor kibontottam mindenhol 2013as dátumok voltak feltüntetve. Na mindegy, legközelebb jobban figyelek...
Leragasztva nem kell lennie, a lényeg, hogy meglegyen minden benne, igaz?
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
-
-
D.Orion
veterán
Üdvözletem!
Érdekes kérdéssel fordulok most hozzátok, miután kb. fél éve már sikerült egyszer segítenetek.:
Szerintetek ezt a motort érdemes megvenni "csak úgy" ?
Értem ez alatt azt, hogy nem mindennapi használatra, hanem csak alkalminak illetve "gyűjteményi" darabnak. Persze csak, akkor ha 100%-ban gyári, illetve ami nem gyári az eredeti alkatrészre visszacserélhető. Megmondom őszintén, hogy egyszerűen beleszerettem, mert számomra olyan szép. És ez a legnagyobb hiba vétel előtt, beleszeretni az árúba.[ Szerkesztve ]
-
keszegduda
őstag
Üdv!
Olajcsere előtt állok és arra lennék kíváncsi hogy feltételen kell ragaszkodnom a gyári 10W-50-es viszkozitású olajhoz? Egy 640Lc4 prestige lenne az áldozat és 10W 40-es olajra gondoltam mert kb. fele áron hozzá tudnék jutni. Nem spórolás csak ahogy én használom a motort, ekkora meleg oldali hőstabil olaj nem feltétlen kell, sima túrázgatás lenne semmi állatkodás.
Ezt gondoltam bele:
[link]
(Duron-E Synthetic 10W-40)
A jóváhagyások bőven teljesítik a kívánalmakat.Esetleg ha 10w50-nél maradnék akkor ezt gondoltam: Motul 5100 10W50
Köszönöm!
-
NINJA_V
tag
A kar az alkatreszek oxidaciojakent lep fel...ha az aluminiumon nincs valamilyen bevonat akkor sajnos oxidalodni fog, ezert latod azokat a feher foltokat.
Masreszt, ahol mar elkezdett lejonni a festek utana ott konnyebben hamlik a maradek festek..Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz keszegduda #7230 üzenetére
Azt az olajat nehogy belerakd, diesel gepekhez lett kifejlesztve, motorkerekpar olajaknak teljesen mas az adalekolasuk...
Two Strokes and Four Jokes
-
Prof01
veterán
válasz D.Orion #7229 üzenetére
Szia!
Pontosan ilyen motorom van, ezzel a festéssel! Naná, hogy szép!
Ha tényleg jó állapotú, akkor ennyiért ajándék!
Mindenképp vigyél magaddal szerelőt, mert sok széthajtott példánnyal találkozni!
(Attól, hogy külsőleg szép, belül nem biztos!)[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
lujo10
aktív tag
A fene sem tudja, anno valami olyat okítottak, hogy a csomagolásnak sértetlennek kell lennie, de lehet, hogy ez a szabály már nem él. Másrészt mire a mostani csomagod szavideje lejár a fene sem nézi majd ezt, akkorra már más lesz a sláger pl. mini elakadásjelző háromszög, varródoboz + gombok, hurkatöltő, ...stb.
Tudja a babábf@sz@, de ebben azért rendkívül kreatívak tudnak lenni, sajnos.Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
NINJA_V
tag
válasz keszegduda #7233 üzenetére
Igazabol jah, tul szar olaj mar nincs a piacon...ami meg meguti a gyar altal eloirt szintet az jo bele....de az ilyen autos olajakat el kell felejteni
Two Strokes and Four Jokes
-
Prof01
veterán
Mindegy végülis, ha akar úgyis beleköt valamibe...
D.Orion:
Nincs mit! Aztán ha meglesz a gép, majd mesélj, hogy tetszik!
Egyébként az első hsz-ben érdemes elolvasnod ezt a rész:
"Persuader tanácsai használt motort vásárlóknak:"Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Integra
titán
válasz keszegduda #7230 üzenetére
azt tedd bele amit a szervízkönyv bele ír. ha az előírt olajat nem tudsz féláron, akkor is azt tedd bele. drágán. de azt.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tomyoy
senior tag
Metzeler Me Z4 gumit kapott előr- hátra 16e Ft volt a kettő, az első pár Km-t futott még szőrös a futófelületen, a hátsóban van már Km, amennyit én használom arra tökéletes.
nyiknyiknyiknyik
-
-
Djuree
félisten
válasz D.Orion #7237 üzenetére
a hangja a lényeg, hallgasd a motort bemelegedett állapotban, ne csörögjön csattogjon. a szelepek csattognak kezdetben kicsit, de ha be van melegedve már nem hallani. szép egyenletes járása legyen. próbakört menj vele mindenképp, minden fokozatban, menjen rendesen, ne rángasson, ne ugorjon a váltó, ne dobja ki sebességből. ha ezek megvannak olyan túl nagy baja nemigen lesz.
futóművet is ellenőrizd, kotyog-e, felnit nézd meg, simítsd végig egyenletes-e, vázon ne legyen hegesztésnyom, max a gyári, habár avatatlan szem nem biztos hogy észreveszi melyik a gyári melyik nem.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Iqos cigaretta
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- Politika
- iPhone topik
- Bluetooth hangszórók
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest