Új hozzászólás Aktív témák

  • csabyka666

    addikt

    Üdv mindenkinek!

    Most kezdtem el a "korlátlan" motorjogsit, és hosszas keresgélés után a 251-es ETZ-re esett a választásom, mint a jelenlegi S51B-s Simsonom méltó utódjára. Az ok: 200.000-ért patika állapotút lehet kapni, és én a Simsonnal is teljesen meg vagyok elégedve, csak tankolni kell, és megy. Szoci motor ide, szoci motor oda, én ezt választottam - persze anyagi okok is meghúzódnak a háttérben, nem tagadom.

    Elsősorban az MZ tulajokat kérdezném, hogy mondjatok nekem érveket a fent említett motor mellett - pro és kontra!
    Mostanában nagyon sokat bújtam a netet, és találtam pár ellentmondásos irományt, ezeket szeretném rendbe tenni.

    1.) Írták, hogy a 251-es ETZ már gyárilag elektronikus gyújtással szerelt, viszont jópár helyen olvastam, hogy van megszakítós is. Én csakis olyat akarok venni, ami elektronikus gyújtással szerelt, szóval fontos lenne ezt tudnom.
    2.) Ez a típus akksiról gyújt? Szóval nincs benne trafó? (A Simsonom gyújtása is elektronikus, de ahhoz nem kell akksi, legalábbis az enyémben nincs.)
    3.) Úgy tudom, léteztek olyan 251-esek, amikben gyárilag volt különolajzás. Erről mit tudtok? Nálunk mennyire beszerezhetőek ezek a modellek? Mennyire megbízható ez a technika? Milyen elven működik? Más karbi kell rá?

    Egyelőre ennyi, amit tudni szeretnék!

    Köszi a válaszokat!

    Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

Új hozzászólás Aktív témák