Új hozzászólás Aktív témák

  • StoneBridge

    senior tag

    Tegnap vettem teflonos Muc-Off láncsprayt, mondom kipróbálom, mivel a Repsol sz*rnak bizonyult. Hiába fújtam, hamar fényesedett, illetve zörgött, ezt írtam korábban.
    A negyed órás műveletből lett majdnem két óra szenvedés..
    fújás előtt csak meg kellene tisztítani az amúgy nem annyira dzsuvás láncot... De akkor már meg kellene nézni az első lánckereket is. Váltórúd, egy fém oldalelem, lánckerék fedél le.
    Na itt jött a döbbenet... a 22e km alatt összegyűlt dzsuvát szedtem ki, centikben állt a ragacsos-olajos retek a fedélben. A lánckerék gumi vezetőjében szintén feltornyosult a cucc... (én hülye fújtam a láncot egyre gyakrabban, miközben a vezetősínben feltornyosult dzsuva folyamatosan szedte le a friss kenést) :D
    Takarítottam, majd összeraktam. Csendes és puha újra. :U

    Felteszem a költői kérdést, Ti milyen gyakran nézitek az első lánckerék környékét? Nekem ez jó tanuló volt.

    Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

Új hozzászólás Aktív témák