Új hozzászólás Aktív témák

  • shiNIN

    tag

    válasz vendingo #7102 üzenetére

    Igen, feltűnően nem voltál ott, gondoltam, talán megijedtél az esőtől. A motorosok valamiért félnek tőle :D Mi beleesünk, ha napos időben indulunk, ha nem. Igen sokat motorozom esőben, pedig nem direkt csinálom.
    Mi nem is számítottunk esőre, úgyhogy nem vittünk esőruhát :D

    Szombaton többnyire 17 motor volt. Én eleinte középen, aztán eléggé hátul mentem, így sikerült elindulni, néha egyes türelmetlenek le is előztek, csak hogy aztán fékezzenek egy nagyot... Elég hamar rájöttem, hogy tök felesleges leváltani és felzárkózni, amikor elkezdenek rohanni, mert úgyis nagy fékezés lesz belőle a következő kanyarnál vagy falunál.
    Voltak azért kellemes részek is. A szerpentineken szétmászott a csapat s mindenki ment, ahogy akart, de ilyen nem volt sok. Volt laza kanyargós szakasz, ahol teljesen jól s együtt ment a társaság, 80 körül, kellemes kis levezető, s nekem frissítő volt pénteken hazafelé.
    De ha én azt mondom, hogy a kanyarokat gyakran unalmasan vettük (nem mintha bírtam volna végig izgalmasan, bár ki tudja, sokszor megálltunk), az már előrevetíti, hogy ilyeneket a jövőben nem tudok sokszor csinálni. Rejtély, hogy képesek rá azok, akik döntögettek a néhány szerpentines részen.
    Logisztika sok volt, tájnézés helyett inkább arra próbáltam rájönni, mit fog csinálni a következő percben az előttem levő tömörödő-kinyúló kukac :) S miért pont a laza kanyarokban tömörödik olykor...
    A falvak kriminálisak voltak, egyenes terepen is többnyire behúztam a kuplungot, annyira tötymörgött a társaság, ez kettesben sokkal jobb :D

    Nekem a pénteki nap tetszett jobban. Rövideket álltunk és hét motor volt, a zavaró kukac-effektus nélkül. Bár a rövidke szerpentin végére feladtam. Szerintem maximum 5-tel vettem be az utolsó, igen szűk U kanyart. Éles kanyarokban eleve rossz vagyok, de fáradtan még csak nem is próbálkozom. Majd gyakorlom. Kincsesbányán van két U kanyar, természetesen azok sokkal-sokkal lazábbak (de többnyire jön a busz) :D

    Érdekel, hogyan fogok menni ezután, mert azért sokkal bátrabb voltam, mint normálisan, amivel persze nem mondtam sokat. Azt csodáltam, hogy az egyik szerpentinen egy kb. hetes csoportot vezettem. Miért nem előztek meg? Én a "nem látom be a kanyart, tehát nem megyek bele gyorsan semmiképp" mottó alapján mentem, sokszor 80 alatt (ez természetesen egy laza szerpentin volt, egyetlen éles kanyar nélkül), húzóerő nem volt (jobb vagyok, ha mennek előttem, ők ráadásul indikátorok is tudnak lenni a kanyarokban)...

    Nem bántam meg, hogy elmentem s várakozással tekintek a 48 órás túra elébe ;) Meg tudjuk-e járni az első, 10-kor induló nap a Mecsektől a Bakonyig az összes magyar hegyvidéket, ez különösen érdekel. Mi megteszünk mindent, épp csak gyorsan nem fogunk menni. Sötétedésig biztos meglesz a Kőszegi-hegység, de onnan tovább... Izgalmas lesz :) Meg fárasztó is. Ki kell fejlesztenem lábpihentető technikákat, mert nem tudunk megállni pihenni, max. egyszer napközben. Vagy kétszer, ha olyan kényesek vagyunk :D Vagy ha éjfélig megyünk. Ilyen röppihenőink lesznek, itinerezés közben, de le se szállunk, ha a kérdés nem igényli.

    Jut eszembe, volt egy 5 literes tankú emberke szombaton. Merész dolog olyannal túrázni.

Új hozzászólás Aktív témák