Új hozzászólás Aktív témák

  • shiNIN

    tag

    válasz vendingo #6940 üzenetére

    Értem én, de a fékkar végének akkor sincs köze semmihez szerintem. Mondjuk én azt sem értem, miért olyan fontos a láncvédő. Hosszan magyarázták, hogy simán csonkolhatja a lábamat, én pedig közöltem, hogy a lábam sok tíz centivel előrébb van, de utasként is megpróbáltam odadugni, nem megy, ha akarom se. Nem hatotta meg őket, de a fő, hogy alapvetően aranyosak voltunk, s szép volt a szemünk vagy a fene se tudja, s kaptunk matricát. Ennek fél éve lehet, még mindig nincs rajta láncvédő, mert nem olyan egyszerű dolog ez, a harmincas szervíz mellett remélhetőleg ez is meglesz, a szerelő ismer embert, aki tud hajtogatni egyet :D
    Cili kap nagy plexit és a szerelő tiltakozása ellenére hosszabb lesz az áttétel. Iszonyú rövidek a fokozatok, 40 körül van az ötödik alja, úgyhogy országúton már kissé pörög a kicsike. Van ismerősöm, aki már csináltatott ilyet, nem lehet különösebb gond. Amúgy is irreverzibilis folyamat. Majd meglátom, mennyit gyöngül, valóban többször kell-e váltani (nagyon el kéne csesznie a harmadikat, hogy ez igaz legyen, a felső 2 fokozat úgyis csak sima haladásra volt jó, ha nyomatékra van szükség, visszaváltok), s mi lesz a fogyasztással. Annak javulnia kell az áttétel hosszabbítás miatt és romlania a plexi miatt. Rendes saját plexitlen tankom nem is volt, egyetlen full idea tankomban ilyen szezon eleji kis bénázások meg eső volt, ami elrontja a dolgokat.
    A 48 órás fog érdekelni, teljes tankokat megyünk együtt Alvaróval, ő pedig a legjobb fogyasztást akarja elérni a mezőnyből. Komoly realitása van a dolognak, de majd meglátjuk :) Valszeg nem tudom megverni, pedig mennyire poénos lenne, hogy ő próbálja nagyon és nekem sikerül :D

Új hozzászólás Aktív témák