- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Max
- Vírusirtó topic
- Asustor NAS
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- DIGI kábel TV
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Windows 10
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz
D1Rect #68960 üzenetére
"Nagyon olyan érzésem van, hogy egy méretes szopóroller van a burkolat alatt." - és ezt mire alapozod? Komolyan már annyira fárasztó az ilyen. Gondolod, ha egy japán ezreshez (de mondhatnának a 600-ast is) komolyabban hozzá kell nyúlni, az 100Ft-ból megoldható? Annál is ugyanúgy otthagyod a gatyádat is. Ami használva van, MINDEN elkopik, elromlik idővel. Autószerelőnél voltam egy ideig, vittek oda mindent némettől a francián keresztül a japánig. Ma már semmit nem 20 évekre gyártanak, tök mindegy, hogy milyen embléma van rajta.
Osztrák Rotax blokk, futómű Showa, Sachs vagy Brembo, fék Brembo, elektromos cuccok Denso, igazából itt sem úgy van, hogy az Aprilia gyárt mindent otthon a sufniban, úgy legózza össze különböző beszállítóktól mint bárki más. Összeszerelés az olasz, az tény de japánoknál (Hondát tudom legalább is) is csak a presztízs modellek készülnek még japánban, az olcsóbbakat már ott is mindenféle dzsunka gyárban rakják össze. Szervizben japánoknál is drágán dolgoznak szóval nagy csodák itt sincsenek, ami a leglényegesebb pont, hogy az előző tulaj(ok) mennyire viselték gondját a gépnek, hogy nyelezték hidegen és hasonlók. Bármelyik japánból, németből akármiből is ki lehet fogni betegágyat ha egy nemtörődöm sóher f@sz volt az előző tulaj.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok