Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Bogyó bá' #48826 üzenetére

    Egy regi guzziba en sem invesztalnek, de regi japanba? Legyen honda. Egy paraszthajszallal kisebb tokonszuras az olasznal. Oreg motor az oreg motor. Ha mindennap talalkoznal ilyennel... Locsolni kell a lovet ra. A csavarelhagyas legyen a kegkisebb gond.
    Rozsdas tank, allandoan megfolyo karbi, (kicserelheted a tuszelep sort 100e ert, kivedhetetlen hiba) ami allandoan lemos mindent a hengerfalrol, leghutes... Leg-olaj... Hamar kinyirja a henger-dugot, hengerfej, szeleptomitetlenseg boven.
    Ha 40 ezret elmegy egy ilyen motor, mar az elete vegen van, hozzateszem, Magyarorszagon. Most eleg sok belpiacossal talalkoztam, koztuk hondaval is. Ezek elemeletileg a legminosegibb motorok. Hat ha regi, akkor mennek ra a szazezrek, tokmindegy a marka. Csak nem tudsz ezekrol, mert nem latod ezeket, meg eleg nagy sztereotipia van az emberek fejeben.
    Guzzi szeru egyebkent a honda cx500 is, ha ennyire szereted a hossziranyu fotengelyt, meg a hondat.

    A guzzi griso baromira tetszik nekem, nem gondolnam h orokolte a 80-90 es evek elektromos hibait, illetve osszeszerelesi minoseget, mivel injektoros, uj fejlesztesu 4 szelepes hengerfeje van, anyag es osszeszerelesi minoseget sem gondolnam annyira gaznak. Persze ki kene probalni nehany evig, akkor mondhatnank valamit rola.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák