Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz DigitXT #32496 üzenetére

    Érdekes egy vas az biztos :), de kíváncsian várom már mikor mer valaki egy igazi Túra Robogóval előjönni. A BMW már elég jól eltalálta a pakolhatóságot és méreteket. Csak valahogy, nem állnak össze a jó megoldások egy vasba. Valahol mindegyik egy kicsit fogyatékosabb, és le kell mondani valamiről valamiért.
    Tulajdonképen egy Honda PC800 felépítés, egy egy ilyen blokkal és váltó technológiával össze hozva, már elérné a nekem nem kell ennél jobb vas kategóriát :)
    Kényelem, választható váltási mód, pakolhatóság, szélvédelem. A városi közlekedésben pedig, a súly a lényeg nem pedig az , hogy mekkora helyen fér el.( ez egy felesleges szempont) A lényeg, hogy figyelnek rád, vagy sem. Hiába van helyed, ha nem figyelnek és átmennek az emberen :) :(
    Első a biztonság!!!! A keskeny vasakból többet ütnek ki, pont emiatt, mert az autóból úgy érzi, erre a kis helyre nem fér be jármű, és lám mégis.. :). A többi már az ütközés után történik. A nagy-szélesebb vassal nem is akar az ember tolakodni, így kevesebb a városi baleset ezekkel. Véleményem szerint.
    Az más kérdés, hogy a lámpánál olyan sebességgel tudnak indulni vagy kanyarodni az autók, hogy az a motorosnak nem jó. Kis sebesség, lassú gyorsulás, ezért több meló az egyensúlyban tartás. Ezért jó előre menni, ha sikerül :), mert onnan egyenletesen lehet elindulni elgyorsítani.
    A megoldás benne van a kreszben, csak 10 -ből, jó ha 2 ember ismeri és alkalmazza.
    De aki ismeri az sem tudja alkalmazni, mivel annyira szar minőségűek az autak, hogy a kátyú szlanonozás, és a saját autó állapotának az óvása túl sok figyelmet von el, és sajnos a motorostól is.
    Persze a gumiszabály a felelősöket mentesíti, a szenvedő alanyt pedig felelőssé teszi. Borzalmas!!!

Új hozzászólás Aktív témák