Új hozzászólás Aktív témák

  • Alu

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #18830 üzenetére

    Haverom ezt mondta, én nem olvastam utána.
    Nikacilos hengerben (nem tudom hogy kell írni..) egy prox dugóm volt, nem volt nagy hézag a dugó és a henger között, amikor kicseréltem. Én 30üó -s dugócserélről tudok. :B
    Jó, természetesen nem küldtem vele végig 1 órát nyélen, de nem úgy mentem vele, mint egy hímestojással.. :)
    Nem volt sokkal gyengébb a motor, szinte észre se lehetett venni, hogy lassan cserére szorul a dugó. Ugyan úgy húzott power után, mint egy évvel azután, hogy új dugó került bele. Természetesen valamennyit biztosan gyengült a motor teljesítménye, de én nem nagyon vettem észre.
    Én olyat hallottam, hogy versenyen 1:40 -re keverik, ezért így csak hétvégi motorozgatásra bőven jó a 30-35 -ös keverék.
    A 4T se lehet olcsóbb, hisz ott vannak pluszba a szelepek, vezérműtengely, vezérműlánc, stb.., amit ha cserélni kell csak a 4 szelep 50rongy... (én most a coross gépekből indultam ki :) )

    szerk: Azt hozzátenném, hogy tavasz közepétől ősz közepéig használtam a motort, ősz közepétől egészen tavasz közepéig csak állt a garázsban, 1x-2x lementem berúgni, hogy járjon egy kicsit. Szóval ha így nézzük, akkor 1 évet ment kb. a dugó...

    [ Szerkesztve ]

    λŁƯ™

Új hozzászólás Aktív témák