-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Jakab66[hun]
senior tag
Ha 60/2f hengert teszel rá, akkor elég neki a gyári főtengely, valami jobb csapágyakkal (SKF). Kicsit erősebb lesz, de nem fog hanyatt vágni. Ha 70-esben gondolkozol, akkor kell egy erősített főtengely is. Amennyiben egy alap 70/2f, akkor a kuplungban elég a kuplung tányér rugót kicsit vastagabbra cserélni a gyárinál, így nem fog csúszni. Ha még ettől is komolyabb faragott hengert veszel, pl.:70/4f, akkor kell az erősített főtengely mellé az erősített kuplung is. Itt lehet még variálni, van könnyített is, hogy többet forogjon, de ezekhez a hengerekhez már illik rezós kipuffot terveztetni, illetve másik gyújtást, és nagyobb karbit is rakni.
Lényegében a te képzelő erőd, és a pénztárcád szab határt. A végsebesség/gyorsulás dolgot az áttétellel tudod variálni. Első lánckerék méret, van azt hiszem 12 fogastól egészen 17 fogasig. A váltóban is lehet variálni.
(bár én ha ilyen komolyabb tuningban gondolkodnék, az első az lenne, hogy mz/etz elsővillát bele, és tárcsaféket neki, így a biztonságos.)
Ha gondolod privátban tudok segíteni, írj rám nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
molnarpeter
nagyúr
Elsőre az mondom, hogy szerintem újítsd fel a blokkot, hetvenesítsd, mellé rá tervezett rezó, adj neki egy babetta gyújtást, és a gyorsulásnak jót tesz, ha négyes a váltó. Nagyon röviden ennyi De ha te nem vagy benne nagyon a sámsonokban, keress valakit, akinek van tapasztalata (csak vigyázz, hogy ne igénytelen szerelő legyen).
mp
-
.mf
veterán
Mi lenne, ha eladnád az egészet, és abból + a tuningolásra szánt pénzzel vennél egy motort?
Komolyan, most 60ccm, adtál a sz..nak egy pofont. "Teljesítményben" talán észre sem fogod venni, csak a pénztárcádon, hogy rálocsoltál x-et (17k karbira + 28k dugóra + szerelés? A motor kompletten ennyi..), mégse megy jobban, és a változtatás miatt megnőtt a szervizigénye is, tehát ezentúl még y-nal többet fogsz rálocsolni, és marad ugyanúgy egy gyenge, elaggott, kőkorszaki, megbízhatatlan, szervizigényes, de legalább raccsing-tuningolt foshalom.
Lehet, hogy ez most nagyon durva oltásnak hangzik, de hidd el, zsákutca. Minél jobban buherálod, csak annál megbízhatatlanabb lesz. A technológia már akkor elavult volt, hogy a tervezési hibákról ne is beszéljünk. A topikban megforduló szerelők is sírva menekülnek simótuning szó hallatán.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ALI_G
veterán
Ugyanazt akartam írni mint .mf, csak megelőzött. Lényeg, hogy ha nem köt semmi ahhoz hogy 50-es simsonnal told, akkor csináld meg a nagyobb jogsit azonnal. Remélem lehetséges és akkor vehetsz egy értelmes motort.
Bocs hogy oltunk a simsonnal, nekem is volt, de utána a 125-ös MZ is letépte a karom. Sajnos meghalni mindegyikkel ugyanúgy lehet, szóval mellette érdemes megtanulni motorozni (én a fékkel kezdeném!).
Itt senki sem rossi, de segíteni akarunk -
molnarpeter
nagyúr
Szerintem simson.hu-ról vegyél egy SA 60/4 szettet (henger, dugó, gyűrűk, hengerfej), karbi meg p20, ha olcsón kell, drágáért dellorto, esetleg mikuni. Emellé egy tervezett rezó, és kb 2x olyan erős lesz, mint gyárilag. Ha blokkot is felújítod, akkor figyelj a minőségre mindennél, hogy tartós legyen Elsőre koyo csapágyak főtengelyhez, többi lehet skf, szimmeringek meg duplaajkú vagy viton. Főtengőt tedd rendbe, akkor jó lesz kisebb tuningra. Olaj a blokkba 10w40, 4 decit kell bele tenni kimérve, utána a szint csavarral ellenőrizheted. Simson.hu fórumot ajánlom, ott korrekt választ kapsz minden kérdésedre Ha már szóba került a fék, az erősebb blokkhoz jó lehet egy MZ TS dob beépítése előre.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Ha mar csaladi erekje es szerelni akarsz akkor inkabb ujitsd fel eredeti allapotara, es vigyazz ra, meg a te eletedben egy vagyont is erhet, es sokkal negyobb dolog lesz vele gurulni, egy letunt korszak termekevel. Es vegyel egy papirtalan endurot 125 mikor megunod meg eladod alkaztesznek.
-
Topiccsendőr
addikt
A 200 dt leghuteses volt meg a nyolcvanas evek vege fele, ahhoz ne hasonlitsunk egy vizes lc2es 125 os dt blokkot sztm marcsak a tippelheto hulladek blokk allapot miatt is. Ugye a cr csak zsilliardosoknak valo, ott kell cserelgetni rendesen a dolgokat, szoval nem egy zsaner.
Vallalhato sztm terepre, bar ez szigoru maganvelemeny, nem szoktam endurozni, csak belementem a temaba, h az orok tel alatt is tudjunk haverral motorozni. Nezegettunk, kiprobaltunk nehanyat.
Persze ertek ar aranyban valami papirnelkuli 4T 250/300/350/400 mintha jobban megerne, erosebbek, de fene tudja a szervizigenyuket.
Egy vizes 25 os dt t siman be lehet vallalni. 18-22 loero. Lanckerekkel is lehet jatszani, vasperselyes, olcso, vilagbol kimegy.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
200as lc dt az azert nem 40 lo, hanem fotengelyen 33 lo, 23,5 Nm el, az uj cr ek allitolag 42,5 loerosek fotengelyen, 21Nm el. De a 40 loero felett nem 2 evig zavarnak egy dugot egy ilyen motorban
Versenyhasznalatnal 7,5 uzemorankent dugocsere van, szoval elhiszem hogy lotted, de Azert na.
Megugye lehet h eldobtad az agyad, de nem 2 szazados volt a dugattyuillesztesed a 1,5 ev alatt, aztan elrohant a menes nagy szazaleka reg
Dehat kinek mi az eros, kinek mi meg a jo ugye... Minden relativ.
1:20 at is szoktak adni ezeknek, mert sokat porognek, 1:33 at az utcai motorok olajszivattyuja ad nyelgazon. Szoval a motorsport koltseg, foleg 2 t nelExplosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen