Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz norbert1998 #145725 üzenetére

    A másik pedig a sebességkiosztás, áttételezés ami végett még érezhető a alacsony fokozatban történő gyengeség.
    Egy jó ellenpélda erre a 610, rövid sebességkiosztások, rövid áttételezés, inkább enduro feelingje van a sebességkiosztásoknak, így közúton mindenhol nagyon nyomatékos, mert kis tempónál is megvan már a fordulat 3000/rpm.Hamar kipörgeti a sebességeket, igaz a végsebesség nem sok max 160-165, de egy Supermotonál nem is a nagy végsebesség a lényeg.100 km/h-val lehet rajta utazni, afelett úgy is hatalmas ellenséged a szél.110-nél ha 10 percet tudok folyamatosan menni az már nagy szó, egyszerűen mintha folyamatosan valaki hátulról le akarna húzni a motorról.A KTM/Husqi/GasGas nagy cm3 gépei teljesen másak, hosszú sebességek, akár a 200-at is el lehet velük érni, szinte már nem is SM kategória a sebességet tekintve.Ennek lehet az a következménye hogy viszonylag magas tempónál érik el a 4500-5000 fordulatot.A kérdés hogy ott vajon a szél mennyire ellenséged 110 felett, mert ha ugyan úgy van mint a 610-nél akkor hiába a hosszú áttétel, nem fogod tudni élvezni a magasabb sebességeket.

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

Új hozzászólás Aktív témák