Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    Nagy lelkesedéssel álltam neki a cikknek, a tesztnek, ami most került fel a Totalbike oldalra: [link]
    3 hónapja, 1500km-t belerakva használom a típust. Na, azért ennél többet vártam. (A teszttől)
    Nekem pont azért kellett ez a motor, mert nem mindennapi. Erős, masszív az ember úgy érzi, szembe megy a mai világgal. Bár erősen kínai, de úgy tűnik nem arra tervezték, hogy pár év, és 30e. km után blokkfelújítás legyen. Vannak a neten 70 ezret futott példányok, olajfogyasztás nélkül. A váz is masszívnak tűnik. Sárvédő is fém, vastag, masszív. Na meg a küllős kerekek.... A robogóm után furcsa, hogy semmi speciális csavar, minden szerelhető egy otthoni alap szerszámkészlettel. Egyértelmű hogy nem nekünk, európaiaknak tervezték, de szerintem rájöttek, hogy azért itt is lenne rá igény.
    Nem, nem szerettem bele a típusba, de ha azt látom hogyan zuhan megint a forint, nem sajnálom hogy 2m ft alatt lett egy 3 év garis motorom konzollal, dobozzal, áfával, regadóval. Kollégám egy Honda cb500-ast vett ennyiért 3 évesen. Megtörte most szívja a fogát, mennyibe kerül rá egy idom. (Állítólag 750e, bár nem hittem el)
    Egy 125-áös robogót cseréltem le, egy Piaggio Liberty-t erre. Alig használtam. Induláskor szinte meg kellett lökni a hídon felfele hogy elinduljon a bojler testem alatt. A forgalomban villanybiciklinek nézték, sokszor nem kaptam elsőbbséget. A térdeimbe beleért a kormány...Ezzel a döggel nem kellett vészfékeznem, mert látják, és motornak nézik. Tökmindegy milyen emelkedő van, elindul szinte alapjáraton.
    80-nál, ahol egy 125-ös elkezd üvölteni, 3500-as fordulaton pöfög. És visszakapcsolni sem kell, igaz hogy kissé lomhán, de megindul. Szembeszél, emelkedő nem ellenség, mint a 125-ösnek, azért nagyobb emelkedőn vissza kell kapcsolni, de 4. fokozatban nekem mindenhova felment eddig. Igen, a pörgés. Világéletemben nem szerettem a visító sportgépeket. Az Imperiale kb 80km/h sebességig kényelmesen "rotyog" meg lehet számolni a gyújtások számát két utcasarok között. Felette sincs pörgés, visítás, szépen megy 5 ezres fordulaton is, ez órája szerint 115- 120km/h körül van, szerintem ezt tartósan, napokig bírná. Ha olyan bogaram van, indulás után szinte 10m-rel lehet kapcsolni a 3. fokozatot, kis fordulaton is van ereje, ötödik fokozat 55km/h-tól használható, ezen a városi sebességen iszonyú retrós rotyogással megy, és lehet gyorsítani is.Gázelvételkor fickósan dörmög, és bele-bele pukkan a kipufogóba, a hang nagyobb gépet sejtet. :D
    Én hobbi motornak használom, kisebb túrákra, kb 150 km sugarú körben a lakhelyemhez. Az a baj, annyira kezdem élvezni vele a városi rotyogtatást, hogy hamar belevágok a kisvárosunkban is 30 km-t, csak úgy...... :B
    Látom ki a motoros (Akár lélekben csak) a gyalogosok között, főleg az idősebb korosztály odafordul a hangra. Bár rajta ülve tohonya érzés, gyanítom hogy amiatt érzem így mert ugye nem pörög. Városban senkit nem tartok föl, kereszteződés után azonnal utolérem aki után kifordulok, pedig finoman gyorsítok, és hamar felkapcsolok.
    A másik kinézett, amikor vettem, a TRK 251 volt. Nem tudom azzal mi lenne a helyzet, egyenlőre úgy érzem jól döntöttem, sokszor kedvem támad egyet rotyogtatni vele.
    Ha az árát nézem, azt mondom jó döntés volt. Ugyan autópályán két személlyel nem mennék le vele a tengerpartra, de nem is erre vettem. Jó ráülni a különleges, rugós nyeregre, kényelmes. Jó a lámpánál megállni, rátenni a kezem a tankra, és érezni az egy szem dugattyú minden ütését. Tényleg, olyan érzés, hogy elmegy mindenhova. És el lehetne vele húzatni egy autót...... :D
    Egy stílus, ami passzol hozzám. 20 évesen persze nem ezt venném...Akkor ETZ-t vettem. (Újonnan azt is). De 50 felett más a prioritás...... ;] Az ember kiszáguldozta magát. Nem mondom hogy nem jó elkapni valami sportgépet egy körre, de az emberhez közelebb áll ez a nagypapás gép. :)

Új hozzászólás Aktív témák