Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz Geresics #131102 üzenetére

    Hivatalosan aláírsz egy felelősségvállalási nyilatkozatot minden ilyen nyílt napon, ami alapján te felelsz az okozott kárért. Szóval ha valaki más miatt buksz és károd keletkezik, akkor azt elvileg ő ki kell fizesse neked. A gyakorlatban nem tudom hogy megy.

    Azt el tudom képzelni, hogy KGFB-re lepapírozzák egymás közt bizonyos esetekben, de az biztosítási csalás. A biztosító is azért elég alaposan nyomoz és utánajár a dolognak, helyszínnek, időpontnak stb mielőtt fizet, szóval van benne rizikó rendesen, azon felül persze hogy illegális. A legenda szerint régebben a Hungaroring napokra rendszeresen kimentek biztosítós emberek és végigfotózták a rendszámokat.

    "Amúgy pont az általad is vázolt dolgok miatt nem megyek én sem pályára, és szerintem még nagyon sokan vagyunk ezzel így. Egyrészt nem akarok én lenni az, aki vakon kóborol a pályán"
    Azzal semmi baj ha lassú vagy - csoporttól függetlenül - egészen addig, amíg kiszámíthatóan mész. A kiszámítható az én értelmezésemben egy pályán az, hogy nagyjából a normális ívet követed, nem töröd meg 3x a kanyart, ahol fékezni kell ott fékezel, ahol húzni a gázt ott pedig húzod a gázt.
    Ha kigyorsításon besatuzol akkor garantált a galiba.
    Ha valaki beszúr melléd és megelőz, akkor az azért teszi mert gyorsabb, szóval engedd el, és ne kezdj el csatázni vele.
    Szerintem ha ezek megvannak akkor nagy bajt már nem tudsz okozni a lassúsággal, mert tudni fogják hol és hogyan előzzenek meg.

    "másrészt nem akarom azt, hogy egy vakegér telibe kaszáljon..."
    Ez nekem is nagy félelmem és túl sokat nem lehet ellene tenni.
    Amíg az adott csoport lassabbjai között vagyok, addig próbálok legutolsónak kimenni, amikor meg már az adott csoport gyorsabbjai között vagyok, akkor meg próbálok a csoport elején. Szerintem ez csökkenti a rizikót valamennyire.

    Na most vannak olyanok, akik az adott csoport leglassabbjai, de már percekkel a kezdés előtt ott állnak a boxkijáratban a sor legelején. Minek? És akkor a többi 30-40 motoros küzdheti át magát ő rajta. Nem értem ezt hogy nem veszi saját magán észre valaki?

    Egyébként kisebb pályák kevésbé veszélyesek. Ugye minél kisebb a pálya, annál kisebb a tempó, és a lakossági motorosok mint én is rutinosabbak a kisebb sebességnél. Ahogy növekszik a tempó, úgy nő a kár mértéke is adott esetben. Kakucsra vagy Euroringre egész nyugodtan járhatnál, nem lenne gond. Neked személy szerint amúgy sem lenne az, mert a TB24 megadta az alap tapasztalatot arról, hogy mit hogyan lehet.

    De amiket leírtam, azt ennyire erősen és ilyen mértékben itt tapasztaltam először.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák