Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    válasz GTVili #123124 üzenetére

    Igazából mindenki :D :

    Attól még a büdzsé sajnos nem változik. Nem sok motor van 700 pénzig, ami jóval erősebb a 35kW-nál a túraenduró kategóriában. CBR600-as van rogyásig 300-ért, bőven 100 ló felett, tudok is olyat, amin ültem is már, és jó is.

    Plusz másfél év múlva "diploma", akkor a motornál fontosabb dolgok kezdenek bekövetkezni, amikor megint nem opció és nem prioritás a "drága" motor. Azzal nehéz lenne függetlenedni, illetve azt elkezdeni, mert nem vagyok a hitelek híve.

    De egy A2 belefér még február/márciusban, amivel ellehetek akár egy KLE500-assal, alap F650-el, akármivel, és talán eladni se kell majd a fent említett folyamat során.

    Esetleg opció lehet például egy 125-ös Pegaso is, ami (nyilván) csak papiron 11 kW, elvisz engem, a csomagokat és a barátnőt is a dombon fel 80-al is akár, de vissza is hoz-e az a tengerpartról?

    Érdekesség, hogy koronacirkusz ide vagy oda, a Vara fogyasztása összemérhető az autóméval, mégis sokkal több helyre mentünk a motorral ketten, hiába nem volt idén külföld. Az autóval 9000 km-t mentem egy év alatt, szintén a cirkusz miatt, a motorral 5000-et, mostmár 6 hónap alatt (mióta van A1-em).

    Extra tény: A Varám valamiért nem megy úgy, mint kéne. A Varás csoportban mindenkinek 120 a vége, akár utassal is, nekem még lejtőn sincs az meg, egyedül. Sík talajon öröm, ha a 100-at eléri egyedül is. Az áttétel gyári mindenkinek. Nyilván ez is hozzátesz a szabadulási vágyhoz.
    Volt mérve kompresszió, hengertöltés, állítottak karbiszinkront, szelephézagot, motorikusan elvileg patika a gép, és mindig 100-ast tankolok.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák