Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz norbert1998 #123133 üzenetére

    Facebookon(és csoportokban) mindig mindenki szebb, okosabb, izmosabb, nagyobb a melle a barátnőnek az autója kevesebbet fogyaszt, sosem romlik el, a motorja erősebb és nyomatékosabb, gyorsabb, szinte termeli a benzint és persze szerelőt sosem látott és bontatlan a blokk csak tankolni kell mert még az olaj is magát cseréli. Remélem nem maradt ki semmi... :DDD

    GTVili Szóval egy szétszaladt ménesű 48 lovas gépet akarsz egy 96-ról 48-ra visszafojtotthoz mérni? :D Azért ez sántít... :)

    ----------

    Felni festéshez tudtok valakit ajánlani?
    Semmi extra nem lesz végül, gyöngyház fehér lenne a cél, már eleve homok fújva vinném nem kellene már csiszolni sem.

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

  • bacus

    őstag

    válasz norbert1998 #123133 üzenetére

    22 évesen mindent IS akarsz? Autó, motor, barátnő..., ezek a következő években MIND cserélődnek :D

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

  • Geresics

    addikt

    válasz norbert1998 #123133 üzenetére

    én azt tanácsolom, hogy bátran keress 48LE túraendurót! Én is vettem, és rohadtul nem bántam meg! Jah, és nem 1,5 évig tartott, mire "kimotoroztam", hanem... igazából még most sem :DDD
    Amíg egyedül mentem közúton/terepen, addig tökéletes volt a Pegaso Trail!
    2 személy nálam ritkán volt, de az asszony nincs 50kg (nem is adhat vért - de az enyém bezzeg szívja!), szóval az sem volt soha szűk keresztmetszet.
    Végül én az miatt döntöttem a csere mellett, mert már egyre többször jön az, hogy egy-egy napot pályázunk a gyorsabb haladás érdekében, és azt viszont nagyon nem csipázta se a motor, sem én rajta...

    Viszont pont nézegettem az árakat, és megint valami eszméletlen idióta árak vannak! Én az enyémet végül 650-ért számíttattam be. Igaz, terepen is használtam, estem is vele kicsiket is, meg egyszer nagyot is, de attól még volt gazdája. Persze én is hirdethettem volna fél évig 1MFt felett, de inkább eladtam róla külön a sok extrát...

    A régi Rotaxos Pegaso-kkal és F650-esekkel viszont vigyázni kell, mert rettenetes állapotban vannak még a makulátlannak hirdetettek is! Több, mint 10 példányt mentem el anno megnézni, kipróbálni, de mikor ráültem a Trail-re, akkor először megijedtem, annyival erősebb volt, pedig ugye papíron mind 48LE! A különbség a valós előélet volt, és hogy nem szaladt szét a ménes!
    Mikor meglett a KLX, és sokáig nem ültem a Pegán, és hónapok múlva ültem csak rá egy Pécs-Orfű akkutöltős körre, akkor is megint meglepett, és teli vigyort rajzolt a képemre!

    Szóval bátran vágj bele egy 48LE vasba, csak menj el, és próbálj ki több példányt, de menj el egy olyat is kipróbálni, ami tuti állapotú újabb, hogy megérezd, hogy milyen is az a 48LE, mert sajnos a legtöbben nem is tudják!

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz norbert1998 #123133 üzenetére

    Ossze kene merni egy csoporttarssal ezt a vegsebesseget. Az atteteled ugyanolyan, mint a csoporttarsake? A karbiszinkronnak nincs koze a teljesitmenyhez, es hengertoltottseget biztosan nem mertek, olyat nem lehet.

    Kicsit nagyok az elvarasok egy 4T 125 tol.

    A 2T 125 tel hazajossz barmelyik tengerpartrol, amennyiben nem egy lelakott szart veszel. Az osszes pegaso 125 egy lelakott szar. Vagy megveszed, es rendebehozatod, vagy inkabb mx-et veszel. Egy normalis, papiros rotax 122 ert 600-650e-t kell adni. De inkabb nem ajanlanam, mert erzekenyebb, mint egy tunya 4T. Ennek megfelelolen jol is megy.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák